quote:
oh jee straks moet je je afmelden voor de cursusquote:Op dinsdag 26 december 2017 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Moggggguh....
Heb een partijtje slecht geslapen zeg. En ik ben snipsnotterverkouden wakker geworden.
Wordt een pittig dagje vandaag.
Sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Moggggguh....
Heb een partijtje slecht geslapen zeg. En ik ben snipsnotterverkouden wakker geworden.
Wordt een pittig dagje vandaag.
Hehehehquote:Op dinsdag 26 december 2017 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jee straks moet je je afmelden voor de cursus
Geen optie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jee straks moet je je afmelden voor de cursus
Heftige cursus dan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 07:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen optie.
De rest van mijn carriere is ervan afhankelijk.
De top2000 doet sowieso rare dingen met het nieuws. Ik heb nog nooit zoveel non-nieuws gehoord als gisteren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Mensen uit Eritrea kunnen ook niet omgaan met de Top 2000.
Dat eerste begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:02 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn kat is vervelend aan het doen.
Ze is de kerstboom aan het slopen en weigert naar buiten te gaan.
Dat laatste snap ik dan wel weer.
Er is sowieso maar weinig nieuws op Eerste Kerstdag. Ze moeten toch die drie minuten vol maken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
De top2000 doet sowieso rare dingen met het nieuws. Ik heb nog nooit zoveel non-nieuws gehoord als gisteren.
Gelukkig hebben we Henk Krol. En vuurwerktokkies.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is sowieso maar weinig nieuws op Eerste Kerstdag. Ze moeten toch die drie minuten vol maken.
EN IK KAN ER NIET MEE OMGAANquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:02 schreef Dwersdriever het volgende:
Mensen uit Eritrea kunnen ook niet omgaan met de Top 2000.
Of gewoon geen nieuws en de platen niet afkappenquote:Op dinsdag 26 december 2017 08:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is sowieso maar weinig nieuws op Eerste Kerstdag. Ze moeten toch die drie minuten vol maken.
Bezetting van redacties is ook minimaal rond Kerstmis.quote:Op dinsdag 26 december 2017 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
De top2000 doet sowieso rare dingen met het nieuws. Ik heb nog nooit zoveel non-nieuws gehoord als gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |