Ik kende anders Somebody to Love lang voor White Rabbit. Beide meesterlijke nummers thoughquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:12 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Mensen kennen alleen White Rabbit.
Kravitz?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Holy shit, die vent is dronken.
Waaronder de reeds door mij genoemde.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Precies datMaar goed, wel jammer dus dat ze de titel van het nummer niet noemde. Maar ach, schoonheidsfoutje en ik heb grotere namen een slechter begin zien maken
33 inderdaad, maar ik denk dat ze over het algemeen wel een stuk jonger zal worden geschatquote:
Ja, dat jongetje ging al een keer geweldig los op Black Dog. Goede opvoeding.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:17 schreef FlyingEagle het volgende:
Zitten ook nog kinderen in het cafe
Is ze zó makkelijk?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:11 schreef Kyran het volgende:
Cielke ligt straks om 3:00 al languit op de grond volgens mij
Zag ik ook al. Ik weet nog steeds niet hoe die rond dit uur wakker blijvenquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:17 schreef FlyingEagle het volgende:
en dat om kwart over 2 's nachtsquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:17 schreef FlyingEagle het volgende:
Ja, dan heb je als ouder gewoon tyfushard gefaald. Jezus, wat begin ik door dit soort ouders een haat tegen kinderen te ontwikkelen. Godsamme.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:17 schreef FlyingEagle het volgende:
Die hebben al een dutje gedaan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zag ik ook al. Ik weet nog steeds niet hoe die rond dit uur wakker blijven
Dat geeft inderdaad hoop.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje ging al een keer geweldig los op Black Dog. Goede opvoeding.
Nee toch.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:19 schreef Ferdo het volgende:
De eerste van Robert Palmer.
Ook zijn laatste trouwens.
Nee maar even serieus, ik snap niet dat ze daar bij het café hier ook niet tegen optreden. Dit zou niet moeten kunnen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en dat om kwart over 2 's nachtsHet is geen oud en nieuw.
Wat, geen Best of Both Worlds?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:19 schreef Ferdo het volgende:
De eerste van Robert Palmer.
Ook zijn laatste trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |