Als je de naam van het nummer hebt gemist tijdens het draaien van het nummer moet je wel erg hardhorend zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo, haar vuurdoop is geweest, een leuk babbeltje, mooie openingswoorden, bruggetje naar verhaal van iemand anders kan beter én ze noemt weliswaar de naam van het nummer niet (plus het nummer), maar haar cue was prima
Funky Frank is nog drie jaar jonger dan zij.quote:
Zonde, dan lig ik ook wel inmiddels te maffenquote:
Is dat die gast met dat lange haar ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Funky Frank is nog drie jaar jonger dan zij.
En het intro ook prima volgepraat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo, haar vuurdoop is geweest, een leuk babbeltje, mooie openingswoorden, bruggetje naar verhaal van iemand anders kan beter én ze noemt weliswaar de naam van het nummer niet (plus het nummer), maar haar cue was prima
Precies datquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En het intro ook prima volgepraat.
Niet de kunst bij Ruud afgekeken dus.
Ik ook waarschijnlijk. Ik pak nog 1 biertje denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zonde, dan lig ik ook wel inmiddels te maffen
Mensen kennen alleen White Rabbit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
Komt godverdomme net voor 7 uur alweer Somebody to Love van Jefferson Airplane?!
Wat de fuck is er mis met dit land.
Huisvrouwen die liever op Borsato,Blof en Coldplay stemmenquote:Op dinsdag 26 december 2017 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
Komt godverdomme net voor 7 uur alweer Somebody to Love van Jefferson Airplane?!
Wat de fuck is er mis met dit land.
33quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |