Dat heb je als je alleen reist, je bent altijd de lul als een vlucht overboekt is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:36 schreef schmebulock het volgende:
Klotezooi! Vlucht overboekt, ze zoeken vrijwilligers voor een andere vlucht (nog niet bekend welke en wanneer) Heb op no geklikt. Maar als er geen vrijwilligers zijn wordt er geloot. En als er no shows zijn dan kan ik hopelijk gewoon in het vliegtuig. Helpt vroeg inchecken hierbij? Ik kan mn boarding pass pas in het vliegveld ophalen nmlk.
Hij had blijkbaar een voorgevoel, en als je dan hoort dat de vlucht overboekt is dan kan ik ook niet rustig blijven.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:19 schreef Silven het volgende:
Bizar om te zien hoe mensen soms helemaal gestresst en paniekerig doen om vrijwel niets.
Ja maar dan ga je toch in praktische oplossingen denken? Niet stressen of panieken als een 12 jarig meisje.. je haalt het of je haalt het niet, hoe druk je je daarom maakt verandert daar niks aan, kun je dus net zo goed cool blijven.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hij had blijkbaar een voorgevoel, en als je dan hoort dat de vlucht overboekt is dan kan ik ook niet rustig blijven.
Laatst een vlucht China - Parijs - Amsterdam, ik had 3 uur overstaptijd dus ik was als eerste bij het inchecken en dan hoor je dat ze vol zitten. WTF!
Ze kiezen de mensen uit die alleen reizen, en als je dan ook nog geen ruimbagage hebt dan ben je de pisang.
Hij zal nog niet zoveel reiservaring hebben, en dan is alles nog onbekend en nieuw.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:14 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je toch in praktische oplossingen denken? Niet stressen of panieken als een 12 jarig meisje..
Zou kunnen, of TS is nog in haar tienerjaren, dan kan zoiets al gauw spannend zijn. Dan heb je nog niet zomaar een creditcard op zak om even een hotelnachtje bij te boeken of een ander ticket.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hij zal nog niet zoveel reiservaring hebben, en dan is alles nog onbekend en nieuw.
Volgens mij is hij nog maar 17.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Zou kunnen, of TS is nog in haar tienerjaren, dan kan zoiets al gauw spannend zijn. Dan heb je nog niet zomaar een creditcard op zak om even een hotelnachtje bij te boeken of een ander ticket.
In dat geval kan ik er wel in komen. Zeker in geval met autisme en onzekerheid. @TS alvast een goede terugreis gewenst!quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:19 schreef Luxuria het volgende:
Ben je inmiddels goed thuis aangekomen?
watjequote:Op woensdag 27 december 2017 22:24 schreef Silven het volgende:
[..]
Verstandig ja in een aziatisch land vlak voor je door douane moet. :’)
Waar ik een pesthekel aan heb zijn die transitflights op vliegvelden waar je "kilometers" moet overbruggen zonder loopbanden en waar men ontzettend geraffineerd gaat lopen controleren op nummertjes e.d. waardoor je bijna je vlucht mist. Parijs is zo'n zeikvliegveld en in Duitsland kunnen ze er ook wat van.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:18 schreef ITrade het volgende:
Dat is wel echt zwaar irritant om te hebben.
Soms flip ik hem ook aardig tijdens het reizen, maar toch gewoon proberen relax te blijven en je zal alles wel goed uitgezocht hebben dus daar gewoon op vertrouwen.
Goede reis nog!
Toen was ik aan het reizen. Ben nu thuis! Heel blij.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:05 schreef Blue_note het volgende:
Ts is wel online geweest. De schmiecht.
Mocht je toch mee?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:38 schreef schmebulock het volgende:
[..]
Toen was ik aan het reizen. Ben nu thuis! Heel blij.
Veel succes in je verdere leven als je al van een paar dagen Thailand en een vliegreis in zware paniek raakt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 12:31 schreef schmebulock het volgende:
[..]
Oh gelukkig wel! Ben zo blij.
Niet iedereen staat zo stevig in z'n schoenen als jij.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:15 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Veel succes in je verdere leven als je al van een paar dagen Thailand en een vliegreis in zware paniek raakt.
Ook zulke mensen wens ik veel succes.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Niet iedereen staat zo stevig in z'n schoenen als jij.
Als je al ergens tegenop ziet, en het gaat dan ook nog mis door een overboeking dan kan ik me voorstellen dat je er angstig door raakt.
Ik ken iemand die al angstig wordt als ze in een supermarkt moet wachten bij de kassa, zij is bang om dan flauw te vallen en dat niemand haar helpt. Een soort pleinvrees waar ze niet zomaar vanaf komt.
TS is 17 en heeft autisme....quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ook zulke mensen wens ik veel succes.
Kom op zeg, als je na vijf dagen van huis al huilend in een hoekje ligt kun je het beste direct een uitkering aanvragen.
Dat laatste is dan ook zeer waarschijnlijk, jn geval van TS een wajong uitkering ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ook zulke mensen wens ik veel succes.
Kom op zeg, als je na vijf dagen van huis al huilend in een hoekje ligt kun je het beste direct een uitkering aanvragen.
goed te horen dat je weer thuis bent. zou dit op mijn 17e niet gedurfd hebben. nu misschien wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:38 schreef schmebulock het volgende:
[..]
Toen was ik aan het reizen. Ben nu thuis! Heel blij.
Hij is al weer thuisquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:10 schreef fathank het volgende:
Lekker pammetje scoren bij de apotheek. 2 van die dingen naar binnen knallen en je bent ontspannen als een mofo
Dan is er meer aan de hand als je daar last van hebt. TS daarentegen klinkt als een kuikentje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik ken iemand die al angstig wordt als ze in een supermarkt moet wachten bij de kassa, zij is bang om dan flauw te vallen en dat niemand haar helpt.
dat is wel het plan ja!quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:02 schreef Marialice het volgende:
Welkom terug! Nu even bijkomen, oud en nieuw vieren en dan volgende week even kletsen met je huisarts?
Twee keer per jaar naar Thailand? Ouwe viezerik..quote:Op dinsdag 26 december 2017 02:12 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik kom daar zeker twee keer per jaar, laatste keer was vorige maand.
Achter de douane is er genoeg te doen/eten tijdens het wachten, en alles is net zoals op Schiphol duidelijk aangegeven. En er is wifi.
Dan vlieg ik meteen door naar Cambodja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Twee keer per jaar naar Thailand? Ouwe viezerik..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |