Jij denkt 'ik ga nu maar'?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik wou na Go West naar bed, maar het is wel een beproeving zo
Die kant wil op zich nog wel, ja, als ze dat gekke wit en rood nu weg hadden gelaten, was het nog wel netjes geweest. Maar ja, ze moesten het blijkbaar toch weer verpestenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De voorkant bij de ingang vind ik wel aardig hoor.
niet op Blof wachten op 1779quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik wou na Go West naar bed, maar het is wel een beproeving zo
Zo ook nog Michael B, niet de beste nummers nog ervoor. Kun je niet ff doorspoelen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt 'ik ga nu maar'?
Well that's awkward. Maakt het nummer des te ergerquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het kostte Tom een jaar om de song te schrijven. De echte Delilah echter, die niet geïnteresseerd was in Tom omdat ze al een relatie had, wist niet goed hoe ze met de druk moest omgaan te weten dat er een lied over haar geschreven werd:
Niet eens een gefingeerde naam?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het kostte Tom een jaar om de song te schrijven. De echte Delilah echter, die niet geïnteresseerd was in Tom omdat ze al een relatie had, wist niet goed hoe ze met de druk moest omgaan te weten dat er een lied over haar geschreven werd:
is dat wel de goede Delilahquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
oh please god no x2quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:29 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Zo ook nog Michael B, niet de beste nummers nog ervoor. Kun je niet ff doorspoelen?
Ik hoef ze niet alle 18 keer te horen dat ze erin staanquote:
heb het gevoel net wakker te zijnquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:30 schreef ok01 het volgende:
Ik weet niet zo goed wanneer ik ga slapen
Sterker nog: je kunt haar kennen:quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:30 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Niet eens een gefingeerde naam?
Dacht trouwens dat het ging over een LAR die al wederzijds was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |