Ik tel er 3.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
er zitten twee draken tussen ja, dat klopt
Heb je echt wat gemist.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die Marisa ja. Heb weinig van haar meegekregen helaas, meestal sliep ik tijdens haar shift.
Ik heb er niet zoveel meequote:Op dinsdag 26 december 2017 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nostalgia meuk maar toch wel leuk stiekem
Wat vind je eigenlijk van het nieuwe stadhuis? Van buiten ziet het er wel prima uit, maar het schijnt wel een klein fortuin te hebben gekost.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het moet dan ook helemaal verbouwd worden. Komend jaar zal het wel duidelijk worden, hoop ik.
die ene is minder erger hoor... beter dan Blof..quote:
eerst ff teruglezen...quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:23 schreef Koen66 het volgende:
hehe, eindelijk ff rustig kijken/luisteren
Ben er een keertje binnen geweest, heeft niet echt indruk gemaakt in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet echt hè? Van binnen vind ik het ook niet zo mooi. Wij gaan als organisatie verhuizen en komen dan misschien bij de rechtbank in. Bijna geen enkele medewerker kijkt daar naar uit.
23 voor de KPN-kijkers.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:24 schreef Koen66 het volgende:
eerst ff kijken waar ik tv op af moest stemmen, bleek 222 te zijn
Ik vind dat glas van buiten er wel mooi uitzien, vooral de begane grond. Ik begrijp dat het binnen niet praktisch is. Ik ben er zelf nog nooit binnen geweest eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van het nieuwe stadhuis? Van buiten ziet het er wel prima uit, maar het schijnt wel een klein fortuin te hebben gekost.
1798 is toch echt leukerquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar minder dan een uur wachten op een van absolute hoogtepunten in 7 dagen radio!Grotere, breedgedragen klassiekers als What Is Love zijn bijna niet te vinden in de lijst
Die geeft op 1 januari licht. Eerst overdag bij Ruud de Wild, 's nachts haar eigen shift...quote:
Vind je het van buiten wel aardig ja?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van het nieuwe stadhuis? Van buiten ziet het er wel prima uit, maar het schijnt wel een klein fortuin te hebben gekost.
McCartney, Lennon en Harrison lijken mij toch best bekend.quote:
ja, die Paul kon best drummen..quote:
De voorkant bij de ingang vind ik wel aardig hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vind je het van buiten wel aardig ja?
Ik vind vooral de kant van het station echt verschrikkelijk
Nee, deze service mijnerzijds was uitsluitend voor de XS4ALL, KPN en Telfort-kijkersquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
McCartney, Lennon en Harrison lijken mij toch best bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |