Verstand komt met de jaren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig relativeer ik meer. Minder last van je hart.
Duolingoquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:45 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik ben een Duolingoverslaafde
volgende maand zit ik waarschijnlijk in een halfslachtige poging Pools te leren omdat het cool lijkt.
Sinds december 2014.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
182.000 tweets, de tyfus.
Dan kun je moeilijk beweren dat het zo slecht met jezelf of je omgeving gesteld is, als de mogelijkheid tot twitteren zo ongeremd aanwezig is.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:45 schreef Martinello het volgende:
Fijn nummertje van Elton. Even moed indrinken voor Bublé zometeen.
CervezaS natuurlijkquote:
Oja alweer Bubléquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:45 schreef Martinello het volgende:
Fijn nummertje van Elton. Even moed indrinken voor Bublé zometeen.
Succes, ik hoorde dat Pools iets van 17 verschillende naamvallen of zelfstandig naamwoordsvormen had. En dan had ik het nog niet eens over de spellingquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:45 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
volgende maand zit ik waarschijnlijk in een halfslachtige poging Pools te leren omdat het cool lijkt.
Duolingo heb ik even geprobeerd, maar daar leer je alleen maar bullshit. Kan mij het schelen dat een cebolla een ui is en een cangrejo een krab. Ik wil gewoon een normaal gesprek kunnen voeren, geen chefkok worden in Spanje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:45 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
das nodig voor als Michael Schumacher zo weer gaat zingenquote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Duolingo heb ik even geprobeerd, maar daar leer je alleen maar bullshit. Kan mij het schelen dat een cebolla een ui is en een cangrejo een krab. Ik wil gewoon een normaal gesprek kunnen voeren, geen chefkok worden in Spanje.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Duolingo heb ik even geprobeerd, maar daar leer je alleen maar bullshit. Kan mij het schelen dat een cebolla een ui is en een cangrejo een krab. Ik wil gewoon een normaal gesprek kunnen voeren, geen chefkok worden in Spanje.
Dat is als je eten wil bestellen in een restaurant soms wel handig als ze geen Engels kunnen, toch?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iemand moet je toch gewoon kunnen vragen wat in een recept zit of wat je gisteren hebt gezeten ofzo?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |