De boze burger is een schitterend fenomeen. I just can't get enough.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twitter ontspoort volledig de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, een pizza is ook smakelijker dan een drol.
oja onze enige Paul de Leeuw fanquote:
Hardop gegiecheldquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, een pizza is ook smakelijker dan een drol.
Ben je daarom zelf ook wel eens een boze burger?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De boze burger is een schitterend fenomeen. I just can't get enough.
Sow.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je daarom zelf ook wel eens een boze burger?
Nee, het woord Cucino zit er blijkbaar niet in, moet nog meer oefenenquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef MielMonteur het volgende:
Ooh is Laura iets aan het koken?
Ben een beetje bezig met italiaans te leren maar dit gaat nog wat te snel
Denk ik ook niet. Mijn meest vermakelijke gekkie aan de rechterzijde is toch wel deze: https://twitter.com/ziltebotte.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een fatsoenlijk gesprek met dit schepsel mogelijk is.
Ik was een tijdje terug begonnen met Spaans maar op een gegeven moment komt toch de klad erinquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef MielMonteur het volgende:
Ooh is Laura iets aan het koken?
Ben een beetje bezig met italiaans te leren maar dit gaat nog wat te snel
ja hij doet me ook wel minder dan de eerste keer, maar toch wel een mooi liedje hoorquote:
Dos cervezaquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug begonnen met Spaans maar op een gegeven moment komt toch de klad erin
ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:44 schreef alopio het volgende:
Het kutte is je hoort de versie van Paul in je kop op de achtergrond
Nee he, moest Paul de Leeuw dit nummer ook al verpesten? Zijn verbastering van Une Belle Histoire vond ik al schandalig genoeg.quote:
maakt het voor mij niet persé erger. Ik vind beide versies tamelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:44 schreef alopio het volgende:
Het kutte is je hoort de versie van Paul in je kop op de achtergrond
Tegenwoordig relativeer ik meer. Minder last van je hart.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je daarom zelf ook wel eens een boze burger?
182.000 tweets, de tyfus.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Mijn meest vermakelijke gekkie aan de rechterzijde is toch wel deze: https://twitter.com/ziltebotte.
Maar goed, hey.
Ik ben een Duolingoverslaafdequote:Op dinsdag 26 december 2017 00:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug begonnen met Spaans maar op een gegeven moment komt toch de klad erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |