quote:Op maandag 25 december 2017 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar einde van dit uur...
MUZ / Top 2000 Editie 2016 #31: Laura Pausini en een biertje.
Rip George

Ik wilde het topic al op gaan zoeken.quote:Op maandag 25 december 2017 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Rip George

doeiquote:Op maandag 25 december 2017 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag.
Morgen verder

Dat was heftige shit ja.quote:Op maandag 25 december 2017 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Rip George

komt toch wel dichtbij zoquote:Op maandag 25 december 2017 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het topic al op gaan zoeken.
Ik zit nu op dezelfde plek, op de zelfde laptop. Is Scorpion er? Want dan ga ik bang worden.

als dat laatste resort niet Hotel California is dan zal het wel goed zijnquote:Op maandag 25 december 2017 23:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Last Resort blijft wel de beste plaat van de Eagles

Ik lag vorig jaar ook op de bank ja.quote:Op maandag 25 december 2017 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het topic al op gaan zoeken.
Ik zit nu op dezelfde plek, op de zelfde laptop. Is Scorpion er? Want dan ga ik bang worden.

Ik ga zo nog maar wat toastjes eten denk ikquote:Op maandag 25 december 2017 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik blijf voorlopig nog ff, eten is niet voldoende gezakt.
 Mn dessert is wel gezakt inmiddels.
 Mn dessert is wel gezakt inmiddels.

Ik denk dat je daarmee bepaalde artiesten ernstig tekort doet. Je mag zelf invullen welkequote:Op maandag 25 december 2017 23:15 schreef MadMaster het volgende:
De Eagles en Neil Young zijn voor mij de buitenlandse equivalenten van Marco Borsato en Bløf...

quote:Op maandag 25 december 2017 23:15 schreef MadMaster het volgende:
De Eagles en Neil Young zijn voor mij de buitenlandse equivalenten van Marco Borsato en Bløf...

ik had een hele zware chocomousse, ligt nog steeds zwaar op de maag, maar zo bij de laatste break van de dag nog maar effe wat inslaanquote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar wat toastjes eten denk ikMn dessert is wel gezakt inmiddels.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |