Je vindt het liedje over de grootvader van Prince die daar een kerkdienst leidde, oohooh beminde gelovigen, dat was nogal eens een kerkdienst, niet zoals hier waar mening uitgescheten kruidenier met een wezenloos grijs kostuum komt luisteren naar een mummelende pastoor niet beter?quote:
Ben te moe om te kijken, maar staat het Vlakke Land er nog in?quote:Op maandag 25 december 2017 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Veel Vlaamse juweeltjes zijn dit jaar uit de lijst verdwenen. Fijn dat deze er nog in zit
Alles van Funeral, alles van Neon Bible en bijna alles van The Suburbs. Paar nummers van Reflektor nog en helemaal niks van dat rampzalige laatste album.quote:
Nee haha die is wel aardigquote:Op maandag 25 december 2017 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vindt het liedje over de grootvader van Prince die daar een kerkdienst leidde, oohooh beminde gelovigen, dat was nogal eens een kerkdienst, niet zoals hier waar mening uitgescheten kruidenier met een wezenloos grijs kostuum komt luisteren naar een mummelende pastoor niet beter?
-- uit m'n hoofd getypt.
ja, rond plek 1000.quote:Op maandag 25 december 2017 23:11 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ben te moe om te kijken, maar staat het Vlakke Land er nog in?
Ok, ken ik niet.quote:Op maandag 25 december 2017 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles van Funeral, alles van Neon Bible en bijna alles van The Suburbs. Paar nummers van Reflektor nog en helemaal niks van dat rampzalige laatste album.
die is wel duidelijk jaquote:Op maandag 25 december 2017 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Generatiekloofje ontdekt, geloof ik...
Ik ken jou niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |