Symph vroeg het gewoonquote:Op maandag 25 december 2017 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deed al mijn best om heel nonchalant niet te laten merken dat ik dat ook niet wist.

Ik schat Velvet Undergroundquote:Op maandag 25 december 2017 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik deed al mijn best om heel nonchalant niet te laten merken dat ik dat ook niet wist.

idem, gelukkig had ik DDM to the rescuequote:Op maandag 25 december 2017 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]

Ja! Ik heb nog mee lopen zingen ook.quote:Op maandag 25 december 2017 21:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
En dat is? En had je Rape me nou nog geluisterd?
 High And Dry heb ik op gestemd. niet mijn favoriet van Radiohead (ze hebben 20 betere), maar het zou zonde zijn als er nog minder Radiohead in de lijst stond.
 High And Dry heb ik op gestemd. niet mijn favoriet van Radiohead (ze hebben 20 betere), maar het zou zonde zijn als er nog minder Radiohead in de lijst stond.

Het schoot me na heeeeel grondig nadenken te binnen.quote:

Waarom zet hij dan niet gewoon Velvet Underground neer?quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Het wordt tijd voor Exit Music in de lijst.quote:Op maandag 25 december 2017 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Ik heb nog mee lopen zingen ook.High And Dry heb ik op gestemd. niet mijn favoriet van Radiohead (ze hebben 20 betere), maar het zou zonde zijn als er nog minder Radiohead in de lijst stond.

En Reckoner.quote:Op maandag 25 december 2017 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor Exit Music in de lijst.

OMdat hij dat leuk vindtquote:Op maandag 25 december 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zet hij dan niet gewoon Velvet Underground neer?

Maar dat roepen we al jaren.quote:Op maandag 25 december 2017 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

eensquote:Op maandag 25 december 2017 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Gewoon heel In Rainbows.quote:

Vanmiddag was er ook een nummer van LP en ik dacht dat dat dus Linkin Park was, maar dat was niet zoquote:

Moet ertussen staanquote:Op maandag 25 december 2017 21:53 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Post jij trouwens eens ff een foto van je kerstpakket in het topicIedereen lekker maken dat je gaat uitpakken en dan niks meer zeggen
 ? Zal anders morgen even kijken want ik lig net
 ? Zal anders morgen even kijken want ik lig net   

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

De aanhouder wint.quote:

quote:Op maandag 25 december 2017 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon heel In Rainbows.
 .
.

Mijn lievelings.quote:Op maandag 25 december 2017 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon heel In Rainbows.

Dit sowieso, snap niet dat die er nog niet in staatquote:Op maandag 25 december 2017 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

Dat hoorde/dacht ik ook:')quote:Op maandag 25 december 2017 22:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Vanmiddag was er ook een nummer van LP en ik dacht dat dat dus Linkin Park was, maar dat was niet zo

Heb je dit zelf gepaint?quote:Op maandag 25 december 2017 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen een zalig kerstdiner gehad?
[ afbeelding ]

Nee nadat je vannacht had gezegd dat het 12 uur was en je mocht uitpakken staat er geen post meer van jouquote:Op maandag 25 december 2017 22:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet ertussen staan? Zal anders morgen even kijken want ik lig net

quote:Op maandag 25 december 2017 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen een zalig kerstdiner gehad?
[ afbeelding ]

Als liefhebber van noise pop en shoegazing is VU een nobrainerquote:Op maandag 25 december 2017 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Beatles zou ik denk ik toch omdraaien met Velvet Underground.

Ik ken hem niet eens. Niet vreemd gezien zijn muziek vrij jong isquote:

Vandaag was Vlaamsche patatten met stoofvlees dag. En dat was fantastisch. De hertenbiefstuk met rodewijnsaus is voor morreggen.quote:Op maandag 25 december 2017 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uitstekende rollade achter de kiezen. Hoe was je hertenbiefstuk?

*Frie....quote:Op maandag 25 december 2017 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vandaag was Vlaamsche patatten met stoofvlees dag. En dat was fantastisch. De hertenbiefstuk met rodewijnsaus is voor morreggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |