Ik vind het juist een van de enige goede moderne rockbands maar smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef Bugno het volgende:
Ah, nu één van de meest overschatte bandjes van de huidige tijd.
Ik was er zaterdagavond ook!quote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Donderdagavond en zaterdagavond was wel leuk, gistermiddag was weinig aan en zijn Spockjuh_ en ik gewoon maar weer naar huis gegaan voordat echte finale begon zeg maar
Daar krijgen ze bij Radio2 spontaan een hartaanval van.quote:
Nee klopt idd. Ik was zaterdagavond juist wel lang, van half 7 tot half 2 zo'n beetje.quote:Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was er zaterdagavond ook!Al hadden we het wel vrij snel gezien, want echt veel is er niet te doen. SR is niet meer zo leuk als een aantal jaar terug.
Correct, dat is van dit liedje van Jerney en co geleendquote:Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Dit klinkt als The White Stripes - I Think I Smell A Rat!
Dit is nu al leuk ;D
Die wil ik erin stemmen volgend jaarquote:Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Make it with chuGoede nieuwe binnenkomer.
quote:Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef Zorro het volgende:
Jerney Kaagman toen ze haar gezicht nog kon bewegen.
Prima band joh.quote:Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is zo'n soort guilty pleasure waarvan je niet zeker weet of je je er eigenlijk wel voor moet schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |