abonnement Unibet Coolblue
pi_175996181
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 01:27 schreef Lenny77 het volgende:
Maar eh Ts, je zegt op het einde van het vorige deel dat je vindt dat ze te laat hulp heeft gezocht en die psych heeft geregeld. Je had het al eerder en vaker aangegeven.
Maar zij geeft jou ook al lang aan dat ze echt hulp in huis nodig heeft met de klusjes maar dat deed jij ook niet. Ze heeft genoeg signalen gegeven maar jij zegt dat dat geen juiste signalen waren dus dat telt niet.
Ik hoop dat je jezelf een spiegel voor kan houden en eens eerlijk naar jezelf kan leren kijken. En misschien eens beseft dat het best moeilijk is om met jou te leven. Als je dat al eens naar haar toe zou kunnen geven dan heb je al een halve strijd gewonnen.
Jullie zijn eigenijk alletwee zwaar beschadigd. En dat is echt triest. En een tijd gaat dat goed en kunnen jullie elkaar echt helpen maar op een bepaald moment gaat het zich keren tegen jullie. Ik denk dat dit aan het gebeuren is.
Ik heb vroeger een relatie gehad met iemand die manisch-depressief is. Voelde ook als een soulmate, zelf lag ik toen ook in stukken uit elkaar. We hebben ons in een bubbel opgesloten en dat voelde toen echt goed! Maar na een paar jaren is de zuurstof op in die bubbel en begint het te vreten aan je.
Geen van jullie twee kan 'genezen' zolang jullie elkaar voeden.
Jullie hebben de tijd en de afstand van elkaar nodig vrees ik, om even jezelf te kunnen ontdekken. En wie weet komen jullie wegen weer samen als jullie klaar met jezelf zijn en elkaar een goede gebruiksaanwijzing kunnen geven.
Dat we beide beschadigd zijn is zeker zo. Het huishouden die signalen heb ik wel opgevangen gedeeltelijk. Ik heb eens zitten nakijken hoe wij met elkaar gesproken hebben de laatste maanden. Dus Facebook Messenger, Whatsapp etc etc. Het viel mij op en dat had ik al eerder gezegd dat ze erg trots en fier was op de vooruitgang. Ze zag weldegelijk verandering zoals ze zelf zegt, mede daarom kwam dit erg koud op mijn dak. Wij kunnen inderdaad niet genezen als we elkaar blijven voeden. Dat is iets wat ik ook genoemd heb in ons laatste gesprek, maar op de een of andere manier komt het gewoon niet aan. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we samen verder kunnen, mits we gewoon GOED praten en dan niet dus dingen zeggen om mij tevreden te houden of wat dan ook. Zeg gewoon wat je anders wil en we gaan ervoor. Het leven is te mooi denk ik dan maar.

Ik moet wel zeggen dat deze dagen erg maar dan ook erg zwaar zijn voor mij. Vannacht ging ik rond 01.00 uur naar bed en ik sliep pas weer om 07.00 uur. De hele tijd denk ik aan; Hoe zal ze straks aan de deur staan? Is het de vrouw die ik ken? Of is het de koude, afstandelijke vrouw? Gaat ze 100% aan zichzelf denken en niet meer denken aan anderen of heeft ze toch nog dat inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid? Die dingen maken mij nu echt kapot. Ik heb TOTAAL geen idee wat ik moet verwachten aanstaande week.
pi_175996232
Sterkte en houd vol de komende dagen
pi_175996263
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat we beide beschadigd zijn is zeker zo. Het huishouden die signalen heb ik wel opgevangen gedeeltelijk. Ik heb eens zitten nakijken hoe wij met elkaar gesproken hebben de laatste maanden. Dus Facebook Messenger, Whatsapp etc etc. Het viel mij op en dat had ik al eerder gezegd dat ze erg trots en fier was op de vooruitgang. Ze zag weldegelijk verandering zoals ze zelf zegt, mede daarom kwam dit erg koud op mijn dak. Wij kunnen inderdaad niet genezen als we elkaar blijven voeden. Dat is iets wat ik ook genoemd heb in ons laatste gesprek, maar op de een of andere manier komt het gewoon niet aan. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we samen verder kunnen, mits we gewoon GOED praten en dan niet dus dingen zeggen om mij tevreden te houden of wat dan ook. Zeg gewoon wat je anders wil en we gaan ervoor. Het leven is te mooi denk ik dan maar.

Ik moet wel zeggen dat deze dagen erg maar dan ook erg zwaar zijn voor mij. Vannacht ging ik rond 01.00 uur naar bed en ik sliep pas weer om 07.00 uur. De hele tijd denk ik aan; Hoe zal ze straks aan de deur staan? Is het de vrouw die ik ken? Of is het de koude, afstandelijke vrouw? Gaat ze 100% aan zichzelf denken en niet meer denken aan anderen of heeft ze toch nog dat inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid? Die dingen maken mij nu echt kapot. Ik heb TOTAAL geen idee wat ik moet verwachten aanstaande week.
Ik denk dat je echt moet gaan leren dit los te laten en gewoon afwachten. Je kan het toch niet voorspellen...
En eigenlijk is het goed als ze eens 100% aan zichzelf gaat denken! Als je steeds aan anderen moet denken met je levenskwesties dan zal je nooit kunnen doen wat je graag zou willen.
De beste kans om ooit terug samen te komen is haar nu laten gaan, met je zegen. En dan die tijd gebruiken om jezelf te helen en te leren kennen. Als jullie dan weer samen komen is er terug zuurstof!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175996285
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 17:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik denk dat je echt moet gaan leren dit los te laten en gewoon afwachten. Je kan het toch niet voorspellen...
En eigenlijk is het goed als ze eens 100% aan zichzelf gaat denken! Als je steeds aan anderen moet denken met je levenskwesties dan zal je nooit kunnen doen wat je graag zou willen.
De beste kans om ooit terug samen te komen is haar nu laten gaan, met je zegen. En dan die tijd gebruiken om jezelf te helen en te leren kennen. Als jullie dan weer samen komen is er terug zuurstof!
Wel mee eens alhoewel ze hem niet zomaar kan laten vallen natuurlijk. Vrij schandalig in zo'n lange relatie vind ik. Ze kan ook aan zichzelf denken IN de relatie hè. Er zijn meerdere oplossingen dan 2.
pi_175996311
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 17:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wel mee eens alhoewel ze hem niet zomaar kan laten vallen natuurlijk. Vrij schandalig in zo'n lange relatie vind ik. Ze kan ook aan zichzelf denken IN de relatie hè. Er zijn meerdere oplossingen dan 2.
Ze laat hem niet zomaar vallen. Het is niet zo zwart wit. Soms scheiden wegen zich. Moet ze dan maar voor de rest van haar leven miserabel zijn in een relatie omdat ze er niet mee mag stoppen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175996393
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 17:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ze laat hem niet zomaar vallen. Het is niet zo zwart wit. Soms scheiden wegen zich. Moet ze dan maar voor de rest van haar leven miserabel zijn in een relatie omdat ze er niet mee mag stoppen?
Ik denk dat ze helemaal niet zo slecht in de relatie zit maar dat het haar teveel werd en misschien beïnvloed door etc etc.
pi_175996502
“Gaat ze 100% aan zichzelf denken en niet meer denken aan anderen of heeft ze toch nog dat inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid?”

Wat is dit dan voor waanzin. Als ze dus niet met je verder wil dan betekent dat dat ze alleen aan zichzelf denkt, geen inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid heeft?

Nogmaals praat je weer erg respectvol over je soon to be ex.
pi_175996509
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 17:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wel mee eens alhoewel ze hem niet zomaar kan laten vallen natuurlijk. Vrij schandalig in zo'n lange relatie vind ik. Ze kan ook aan zichzelf denken IN de relatie hè. Er zijn meerdere oplossingen dan 2.
Dat kan ze wel. Als voor haar de liefde over is en ze een andere toekomst voor zich ziet.
pi_175996554
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
“Gaat ze 100% aan zichzelf denken en niet meer denken aan anderen of heeft ze toch nog dat inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid?”

Wat is dit dan voor waanzin. Als ze dus niet met je verder wil dan betekent dat dat ze alleen aan zichzelf denkt, geen inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid heeft?

Nogmaals praat je weer erg respectvol over je soon to be ex.
Het is een vrij normale vraag toch dat hij zich dat afvraagt? Als je partner ineens totaal omslaat dan snap ik die angst wel hoor. Denk dat hij het anders bedoelt als jij denkt.
pi_175996571
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat kan ze wel. Als voor haar de liefde over is en ze een andere toekomst voor zich ziet.
Zeker maar liefde/gevoel kan ook terugkomen. Ik ken weinig mensen die nog elke dag verliefd zijn in een lange relatie. Ik vind dat ze ts de kans moet geven wat dat betreft.
pi_175997200
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
“Gaat ze 100% aan zichzelf denken en niet meer denken aan anderen of heeft ze toch nog dat inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid?”

Wat is dit dan voor waanzin. Als ze dus niet met je verder wil dan betekent dat dat ze alleen aan zichzelf denkt, geen inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid heeft?

Nogmaals praat je weer erg respectvol over je soon to be ex.
dit was ook mijn gedachte
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175997369
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 18:19 schreef Poepz0r het volgende:

Zeker maar liefde/gevoel kan ook terugkomen. Ik ken weinig mensen die nog elke dag verliefd zijn in een lange relatie. Ik vind dat ze ts de kans moet geven wat dat betreft.
Moet!?

En dat zonder haar kant te horen?
pi_175997392
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 17:35 schreef AnoniemH het volgende:
De hele tijd denk ik aan; Hoe zal ze straks aan de deur staan? Is het de vrouw die ik ken? Of is het de koude, afstandelijke vrouw? Gaat ze 100% aan zichzelf denken en niet meer denken aan anderen of heeft ze toch nog dat inlevingsvermogen en vergevingsgezindheid? Die dingen maken mij nu echt kapot. Ik heb TOTAAL geen idee wat ik moet verwachten aanstaande week.
Oh, je hebt vandaag afgesproken?

Ik zou je maar schrap zetten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175997434
quote:
9s.gif Op maandag 25 december 2017 19:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh, je hebt vandaag afgesproken?

Ik zou je maar schrap zetten...
Nee niet vandaag.
pi_175997442
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:19 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Moet!?

En dat zonder haar kant te horen?
Nee dat zeg ik niet
pi_175997463
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 19:24 schreef Poepz0r het volgende:

Nee dat zeg ik niet
Wat zeg je niet. Je zegt letterlijk dat ze hem een kans moet geven. Hoezo moet dat? Van wie? Van Jezus, omdat het kerst is?

Als het op is, is het op.
pi_175997486
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:25 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Wat zeg je niet. Je zegt letterlijk dat ze hem een kans moet geven. Hoezo moet dat? Van wie? Van Jezus, omdat het kerst is?

Als het op is, is het op.
Hoe weet je dat het op is? Daar kom je niet achter door te zwijgen en de boel de boel te laten. En daar geef ik TS gelijk in. Probeer samen wat dingen uit werkt het niet even goede vrienden.
pi_175997520
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 19:27 schreef Poepz0r het volgende:

Hoe weet je dat het op is? Daar kom je niet achter door te zwijgen en de boel de boel te laten. En daar geef ik TS gelijk in. Probeer samen wat dingen uit werkt het niet even goede vrienden.
Dat weet ik niet, vandaar mijn vraag waarom je vindt dat ze dat moet, zonder haar kant te kennen? Na 14 jaar weet je wel of het op is.. Echt. Dan ben je niets verplicht, je kan gevoel niet afdwingen.
pi_175997567
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:29 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, vandaar mijn vraag waarom je vindt dat ze dat moet, zonder haar kant te kennen? Na 14 jaar weet je wel of het op is.. Echt. Dan ben je niets verplicht, je kan gevoel niet afdwingen.
Als ik hier op in mag haken. Er is mij voorgesteld om wat dingen te proberen, denk hierbij aan even samen weg (al is het een blokje om) of wat leuks doen etc. Daarmee kun je wel herinneringen ophalen etc etc. Je kan niet weten of iets op is in ons specifieke geval. Waarom niet? Omdat ze juist het tegenovergestelde liet blijken! Het ging fantastisch, geweldig en vooruitgang. Dat ze nu twijfelt dat begrijp ik en terecht ook. maar op? De twijfel is er zeker, maar op als in definitief dat geloof ik gewoon niet.

Toen ik haar via Whatsapp vroeg om wat leuks te doen zei ze ook geen nee. Ze zei; Geen geld!!! Ze had ook kunnen zeggen daar heb ik voorlopig geen zin in. Dat zij ze bij mijn voorstel van relatietherapie namelijk.
pi_175997605
Liefste zou ik haar diep in de ogen aankijken wanneer ik haar zie terwijl we gewoon op bed liggen. Dat deden we namelijk weleens en elkaar gewoon zeggen wat je leuk aan elkaar vind, dat soort dingen.
pi_175997613
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

Als ik hier op in mag haken. Er is mij voorgesteld om wat dingen te proberen, denk hierbij aan even samen weg (al is het een blokje om) of wat leuks doen etc. Daarmee kun je wel herinneringen ophalen etc etc. Je kan niet weten of iets op is in ons specifieke geval. Waarom niet? Omdat ze juist het tegenovergestelde liet blijken! Het ging fantastisch, geweldig en vooruitgang. Dat ze nu twijfelt dat begrijp ik en terecht ook. maar op? De twijfel is er zeker, maar op als in definitief dat geloof ik gewoon niet.

Toen ik haar via Whatsapp vroeg om wat leuks te doen zei ze ook geen nee. Ze zei; Geen geld!!! Ze had ook kunnen zeggen daar heb ik voorlopig geen zin in. Dat zij ze bij mijn voorstel van relatietherapie namelijk.
Mooi verhaal, toch "moet" ze nog steeds niets.

Geen geld, betekent dat ze wil dat je je prioriteit ergens anders legt en dat ze er weinig voor voelt om iets leuks met je gaan doen. Niet nu en niet in de toekomst. Inhoud>vorm.
Iets leuks doen of relatietherapie zijn ook niet echt vergelijkbaar. Je bent voor haar aan het denken, dat schiet niet op.
pi_175997631
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:35 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Mooi verhaal, toch "moet" ze nog steeds niets.

Geen geld, betekent dat ze wil dat je je prioriteit ergens anders legt en dat ze er weinig voor voelt om iets leuks met je gaan doen. Niet nu en niet in de toekomst. Inhoud>vorm.
Iets leuks doen of relatietherapie zijn ook niet echt vergelijkbaar. Je bent voor haar aan het denken, dat schiet niet op.
Nee ik ben niet voor haar aan het denken, misschien komt dat zo over. Ik probeer te denken aan onze relatie, begrijp je? Ligt dicht tegen elkaar aan dat klopt. Geen geld herhaalt ze best vaak en dat probleem ga ik sowieso zeer snel oplossen zoals eerder vermeld.
pi_175997659
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:35 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Mooi verhaal, toch "moet" ze nog steeds niets.

Geen geld, betekent dat ze wil dat je je prioriteit ergens anders legt en dat ze er weinig voor voelt om iets leuks met je gaan doen. Niet nu en niet in de toekomst. Inhoud>vorm.
Iets leuks doen of relatietherapie zijn ook niet echt vergelijkbaar. Je bent voor haar aan het denken, dat schiet niet op.
Mensen zien hier alles wel heel zwart wit. Nee ze moet niks. Het lijkt mij godverdomme normaal in een relatie die al zolang duurt dat je samen eruit probeert te komen toch? Dat verdienen ze beide en de makkelijkste weg kiezen kan altyd nog.
pi_175997714
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:

Nee ik ben niet voor haar aan het denken, misschien komt dat zo over. Ik probeer te denken aan onze relatie, begrijp je? Ligt dicht tegen elkaar aan dat klopt. Geen geld herhaalt ze best vaak en dat probleem ga ik sowieso zeer snel oplossen zoals eerder vermeld.
Haha, wat ik begrijp is niet zo relevant, ik ben geen onderdeel van de relatie.

Je relatie kan niet denken, dus nee, het ligt niet dicht tegen elkaar, het is iets totaal anders.

Snel oplossen is nog geen oplossing. Het is pas opgelost als het opgelost is. Niet als het op een plan staat, of je er aan werkt. Zij gaat niet langer mee in je droomwereld, maar wil resultaat zien. Is toch niet zo gek!?
pi_175997737
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:41 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Haha, wat ik begrijp is niet zo relevant, ik ben geen onderdeel van de relatie.

Je relatie kan niet denken, dus nee, het ligt niet dicht tegen elkaar, het is iets totaal anders.

Snel oplossen is nog geen oplossing. Het is pas opgelost als het opgelost is. Niet als het op een plan staat, of je er aan werkt. Zij gaat niet langer mee in je droomwereld, maar wil resultaat zien. Is toch niet zo gek!?
Dat klopt en daar geef ik haar nogmaals helemaal gelijk in, maar wees even eerlijk. Als ik vanaf Augustus dagelijks sollicitaties verstuur op ons GEZAMENLIJKE emailadres (zodat zij het ook ziet zeg maar). Wat verwacht ze dan? Kan ik daar wat aan doen? Ze heeft zelf 4 jaar thuis gezeten na een ongeval, had ik dan ook moeten vertrekken?
pi_175997748
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 19:38 schreef Poepz0r het volgende:

Mensen zien hier alles wel heel zwart wit. Nee ze moet niks. Het lijkt mij godverdomme normaal in een relatie die al zolang duurt dat je samen eruit probeert te komen toch? Dat verdienen ze beide en de makkelijkste weg kiezen kan altyd nog.
Wie zegt dat dit de gemakkelijkste weg is. Denk dat op spiergeheugen doordraaien gemakkelijker is, of was.

Waarom zou je er samen uit moeten komen? Je gaat mee in zijn wensdenken, zonder te weten waarom er twijfel is.
pi_175997755
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:44 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit de gemakkelijkste weg is. Denk dat op spiergeheugen doordraaien gemakkelijker is, of was.

Waarom zou je er samen uit moeten komen? Je gaat mee in zijn wensdenken, zonder te weten waarom er twijfel is.
Die twijfel had ik toch duidelijk gemaakt in de OP?
pi_175997811
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:42 schreef AnoniemH het volgende:

Dat klopt en daar geef ik haar nogmaals helemaal gelijk in, maar wees even eerlijk. Als ik vanaf Augustus dagelijks sollicitaties verstuur op ons GEZAMENLIJKE emailadres (zodat zij het ook ziet zeg maar). Wat verwacht ze dan? Kan ik daar wat aan doen? Ze heeft zelf 4 jaar thuis gezeten na een ongeval, had ik dan ook moeten vertrekken?
Ze ziet je al 4 maanden dezelfde handelingen uitvoeren zonder resultaat, waarom zou ze moeten blijven geloven?

En je laatste opmerking slaat nergens op. Ze is niet verplicht te blijven om iets in het verleden. Zo werkt gevoel en verliefdheid (liefde) toch niet.

Eerlijk, ik had je na een maand al een schop gegeven en hulp laten zoeken bij het solliciteren. Als ik je praatjes hier zo lees, zou ik ook de discussie niet meer aangaan. Je hoort toch niet wat de ander zegt.
pi_175997834
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

Die twijfel had ik toch duidelijk gemaakt in de OP?
Dat is toch nog steeds jouw kant van het verhaal?
pi_175997836
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:47 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ze ziet je al 4 maanden dezelfde handelingen uitvoeren zonder resultaat, waarom zou ze moeten blijven geloven?

En je laatste opmerking slaat nergens op. Ze is niet verplicht te blijven om iets in het verleden. Zo werkt gevoel en verliefdheid (liefde) toch niet.

Eerlijk, ik had je na een maand al een schop gegeven en hulp laten zoeken bij het solliciteren. Als ik je praatjes hier zo lees, zou ik ook de discussie niet meer aangaan. Je hoort toch niet wat de ander zegt.
Je weet dat ik gewoon naar gesprekken ben geweest enz? Paar keer 2de of 3de gesprek zelfs, 2 x bij de laatste 2 kandidaten etc. Van de 115 sollicitaties (ongeveer) 75% standaard afwijzing en de rest wat later of op gesprek. Ze bracht mij zelfs nog naar gesprekken toe en snapte ook (volgens eigen zeggen) dat ik de macht niet heb over werk. Een werkgever bepaald, niet ik. Op dat vlak vind ik dat niet eerlijk van haar, kun je dat begrijpen?
pi_175997839
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:49 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat is toch nog steeds jouw kant van het verhaal?
Nee dat stond in haar mail naar mij.
pi_175997906
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:49 schreef AnoniemH het volgende:

Je weet dat ik gewoon naar gesprekken ben geweest enz? Paar keer 2de of 3de gesprek zelfs, 2 x bij de laatste 2 kandidaten etc. Van de 115 sollicitaties (ongeveer) 75% standaard afwijzing en de rest wat later of op gesprek. Ze bracht mij zelfs nog naar gesprekken toe en snapte ook (volgens eigen zeggen) dat ik de macht niet heb over werk. Een werkgever bepaald, niet ik. Op dat vlak vind ik dat niet eerlijk van haar, kun je dat begrijpen?
Nog meer excuses.

En nee, dat begrijp ik niet. 115 sollicitaties! En je geeft nog niet toe dat er wel eens iets mis kan gaan in dat proces.

Hoe moet ze er nog vertrouwen in hebben dat het goed komt, als het al 115 x is misgegaan? En jij roept steeds, bijna, bijna. Kan je dat begrijpen? En eerlijk? Gevoel is niet eerlijk. Ze is gewoon niet langer overtuigd dat het allemaal goed komt, en ik vind dat niet heel shockerend.
pi_175997945
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:54 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nog meer excuses.

En nee, dat begrijp ik niet. 115 sollicitaties! En je geeft nog niet toe dat er wel eens iets mis kan gaan in dat proces.

Hoe moet ze er nog vertrouwen in hebben dat het goed komt, als het al 115 x is misgegaan? En jij roept steeds, bijna, bijna. Kan je dat begrijpen? En eerlijk? Gevoel is niet eerlijk. Ze is gewoon niet langer overtuigd dat het allemaal goed komt, en ik vind dat niet heel shockerend.
Dat zijn geen excuses kameraad. Ik ben bijna 32 en ik ben iemand van de retail. Probleem is dat ze vaak jonge mensen zoeken (onder 23) voor dat soort banen. Begrijpelijk maar kut in de situatie nu. Een aantal jaar geleden had ik een soortgelijke situatie alleen toen vond ik binnen 2 weken werk. Toen was ik 25, groot verschil. Ik weet zeker dat er tijdens het sollicitatiegesprek geen dingen zijn die ik laat liggen. Anders zouden inmiddels 5 firma's mij niet hebben gevraagd of ze mij mogen contacteren wanneer ze weer wat hebben. Waarom ze mij niet gekozen hebben? Bij 2 had ik minder ervaring en de andere 3 kozen ze een jonger persoon.
pi_175997950
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:49 schreef AnoniemH het volgende:

Nee dat stond in haar mail naar mij.
En dat zou zo maar eens iets anders kunnen zijn dan wat ze daadwerkelijk denkt.
pi_175997969
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:57 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En dat zou zo maar eens iets anders kunnen zijn dan wat ze daadwerkelijk denkt.
Dit heeft ze ook zo uitgesproken richting mijn tante aan de telefoon en in onze gesprekken voor ik wegging. Nee dat zou best kunnen hoor, maar misschien is er nog meer, dat zou ook kunnen.
pi_175998015
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:56 schreef AnoniemH het volgende:
Dat zijn geen excuses kameraad. Ik ben bijna 32 en ik ben iemand van de retail. Probleem is dat ze vaak jonge mensen zoeken (onder 23) voor dat soort banen. Begrijpelijk maar kut in de situatie nu. Een aantal jaar geleden had ik een soortgelijke situatie alleen toen vond ik binnen 2 weken werk. Toen was ik 25, groot verschil. Ik weet zeker dat er tijdens het sollicitatiegesprek geen dingen zijn die ik laat liggen. Anders zouden inmiddels 5 firma's mij niet hebben gevraagd of ze mij mogen contacteren wanneer ze weer wat hebben. Waarom ze mij niet gekozen hebben? Bij 2 had ik minder ervaring en de andere 3 kozen ze een jonger persoon.
Nog meer excuses.

Het maakt niet uit of het wel of niet waar is. Je hebt geen werk, zo simpel is het. Dan ga je aan de slag als buschauffeur, of bij de pakketdiensten, of ergens waar ze wel geld betalen voor gedane arbeid.

Jij besteedt liever tijd aan het bedenken waarom het je niet lukt, dan in iets regelen wat wel lukt.
pi_175998039
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:00 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nog meer excuses.

Het maakt niet uit of het wel of niet waar is. Je hebt geen werk, zo simpel is het. Dan ga je aan de slag als buschauffeur, of bij de pakketdiensten, of ergens waar ze wel geld betalen voor gedane arbeid.

Jij besteedt liever tijd aan het bedenken waarom het je niet lukt, dan in iets regelen wat wel lukt.
Als je mij banen kunt noemen graag! Ik heb geen rijbewijs overigens, misschien had je dat niet gelezen. PostNL zoekt helaas niemand bij ons, was een van de eerste waar ik aan dacht. Maar als je wat weet, zeker welkom.

Overigens bel ik Woensdag weer voor dat tweede gesprek wat op de planning staat. Weer een ronde verder in ieder geval.
pi_175998108
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 18:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zeker maar liefde/gevoel kan ook terugkomen. Ik ken weinig mensen die nog elke dag verliefd zijn in een lange relatie. Ik vind dat ze ts de kans moet geven wat dat betreft.
Verliefd niet, houden van wel. Als dat er niet meer is...
pi_175998124
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Verliefd niet, houden van wel. Als dat er niet meer is...
Volgens haarzelf en volgens mijn tante zei ze; Ik hou verschrikkelijk veel van hem. Dat is wat ze gezegd heeft.
pi_175998142
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Volgens haarzelf en volgens mijn tante zei ze; Ik hou verschrikkelijk veel van hem. Dat is wat ze gezegd heeft.
Dat is mooi. Betekent alsnog niet dat haar toekomstbeeld aansluit bij jullie relatie. Soms is liefde niet genoeg.

Maar het is iig een goede basis voor gesprek.
pi_175998155
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is mooi. Betekent alsnog niet dat haar toekomstbeeld aansluit bij jullie relatie. Soms is liefde niet genoeg.

Maar het is iig een goede basis voor gesprek.
Exact. Soms denk ik ook weleens; Je verwacht wel heel veel. Ze geeft zelf aan dat onze relatie wonderbaarlijk goed is, altijd geweest. Dan denk ik; Ga je nu echt zitten zeiken op die paar punten die ik JUIST wilde oplossen? Of is het een stok om mee te slaan? Ik snap dat die punten groot zijn voor haar hoor, maar komop oplossen die handel.
pi_175998194
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:02 schreef AnoniemH het volgende:
Als je mij banen kunt noemen graag! Ik heb geen rijbewijs overigens, misschien had je dat niet gelezen. PostNL zoekt helaas niemand bij ons, was een van de eerste waar ik aan dacht. Maar als je wat weet, zeker welkom.

Overigens bel ik Woensdag weer voor dat tweede gesprek wat op de planning staat. Weer een ronde verder in ieder geval.
Rijbewijs is wederom een excuus.

Nogmaals. Feit is dat er geen werk is, geen inkomen. Wel een hoop redenen waarom het niet lukt en een hoop pogingen. Ja, woensdag tweede gesprek. Maar je woont niet waar je wilt werken, je hebt nog geen afspraken met je vriendin gemaakt en je hebt geen idee of je het werk wel aankan onder deze omstandigheden. Je slaapt nog steeds niet, bent al weken verder en hebt nog geen idee hoe de komende weken/maanden eruit gaan zien.

Ik geloof echt wel dat je je best hebt gedaan, daar gaat het niet om. Maar zolang je jezelf blijft vertellen waarom dingen allemaal mislukken, kan je die energie niet stoppen in daadwerkelijk stappen zetten. Je bent jezelf aan het slopen, en de echte klap moet nog gaan komen, denk ik zo.
pi_175998204
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:10 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Rijbewijs is wederom een excuus.

Nogmaals. Feit is dat er geen werk is, geen inkomen. Wel een hoop redenen waarom het niet lukt en een hoop pogingen. Ja, woensdag tweede gesprek. Maar je woont niet waar je wilt werken, je hebt nog geen afspraken met je vriendin gemaakt en je hebt geen idee of je het werk wel aankan onder deze omstandigheden. Je slaapt nog steeds niet, bent al weken verder en hebt nog geen idee hoe de komende weken/maanden eruit gaan zien.

Ik geloof echt wel dat je je best hebt gedaan, daar gaat het niet om. Maar zolang je jezelf blijft vertellen waarom dingen allemaal mislukken, kan je die energie niet stoppen in daadwerkelijk stappen zetten. Je bent jezelf aan het slopen, en de echte klap moet nog gaan komen, denk ik zo.
Wacht. Rijbewijs is een excuus? Nee ik heb geen rijbewijs, hoe is dat een excuus? Afspraken maken we wanneer we elkaar zien he. Ik ga naar dat gesprek, want iemand brengt mij gewoon.
pi_175998225
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Exact. Soms denk ik ook weleens; Je verwacht wel heel veel. Ze geeft zelf aan dat onze relatie wonderbaarlijk goed is, altijd geweest. Dan denk ik; Ga je nu echt zitten zeiken op die paar punten die ik JUIST wilde oplossen? Of is het een stok om mee te slaan? Ik snap dat die punten groot zijn voor haar hoor, maar komop oplossen die handel.
De vraag is of je bepaalde punten kúnt oplossen en in hoeverre zij daar nog vertrouwen in heeft.

Los maar eens wat op. En zelfs dan kan ze denken: waarom nu wel, pas als alles op het spel staat. En voor hoe lang. Is het niet gewoon wanhoop en zakt het straks weer terug.
pi_175998246
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De vraag is of je bepaalde punten kúnt oplossen en in hoeverre zij daar nog vertrouwen in heeft.
Dat laatste dat is het ook, maar ik heb al gezegd tegen haar; Het enige wat ik kan doen is doen wat ik moet doen. Vertrouwen dat is aan haar. Alhoewel ik wel denk dat dat vertrouwen ook weggenomen word door gesprekken met etc vul zelf in. Wel zou ik het tof vinden als ik een keer mee mag naar die psych van haar om mijn kant ook eens te vertellen. Misschien ziet ze dingen nu wel donkerder als dat ze zijn? Volgens een bevriende vriendin neemt ze de teksten van o.a. de psych wel HEEL letterlijk.
pi_175998299
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat laatste dat is het ook, maar ik heb al gezegd tegen haar; Het enige wat ik kan doen is doen wat ik moet doen. Vertrouwen dat is aan haar. Alhoewel ik wel denk dat dat vertrouwen ook weggenomen word door gesprekken met etc vul zelf in. Wel zou ik het tof vinden als ik een keer mee mag naar die psych van haar om mijn kant ook eens te vertellen. Misschien ziet ze dingen nu wel donkerder als dat ze zijn? Volgens een bevriende vriendin neemt ze de teksten van o.a. de psych wel HEEL letterlijk.
Pfff weer dat psych verhaal... je zit wel weer lekker op haar te zeiken.
pi_175998320
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Pfff weer dat psych verhaal... je zit wel weer lekker op haar te zeiken.
Misschien is dat zeiken. Ook ik ben kwaad of mag alleen zij dat zijn? Zoals ik al eerder heb gezegd; Als ze gelijk had in bepaalde dingen ben ik de eerste dat te zeggen, maar dat is gewoon niet zo en ik kan heel slecht tegen liegende mensen.
pi_175998354
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:11 schreef AnoniemH het volgende:

Wacht. Rijbewijs is een excuus? Nee ik heb geen rijbewijs, hoe is dat een excuus? Afspraken maken we wanneer we elkaar zien he. Ik ga naar dat gesprek, want iemand brengt mij gewoon.
Moest geen excuus zijn.

Wow, wat lees/luister je slecht. M'n geduld is op.

Succesdermee.
pi_175998364
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:20 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Moest geen excuus zijn.

Wow, wat lees/luister je slecht. M'n geduld is op.

Succesdermee.
Het is ook geen excuus dus snap uberhaupt niet waarom je dat woord erbij haalt. Het is gewoon jammer dat ik die niet heb. Daar kan ik NU niets aan veranderen. Wel zodra ik werk heb. Overigens ben ik vorige week wel begonnen met de theorie :)
pi_175998365
Ik ben het overigens wel eens met de users die aangeven dat je overal excuses voor zoekt/hebt. Als je écht heel graag had willen werken, had je snel een simpel baantje kunnen krijgen. Er zijn méér dan genoeg baantjes waar je direct kan beginnen. Om je een voorbeeld te geven; Een vriend van mij heeft een universitaire studie afgerond en is daarna gaan reizen. Hij is recent terug gekomen en pas in september begint z'n master. Hij heeft zich daarom aangemeld bij een uitzendbureau en binnen 3 dagen kon ie werken. Dat zijn kut klusjes ja (auto's in een straat tellen, kleding inpakken voor een kledingmerk en cadeau's inpakken voor een webshop), maar hij heeft iig werk, maakt hele dagen en verdient geld. Als jij dat initiatief getoond had, had je qua geld een grote bijdrage kunnen leveren, was je veel dagen bezig geweest en had je ondertussen verder kunnen solliciteren. Ik kan me zo voorstellen dat dat voor je (ex)-vriendin een veel fijnere situatie zou zijn.

En ja, voor sommige klusjes moet je dan even 20 kilometer fietsen omdat je geen rijbewijs hebt. That's life..

Sterkte anyway komende periode.
pi_175998372
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Misschien is dat zeiken. Ook ik ben kwaad of mag alleen zij dat zijn? Zoals ik al eerder heb gezegd; Als ze gelijk had in bepaalde dingen ben ik de eerste dat te zeggen, maar dat is gewoon niet zo en ik kan heel slecht tegen liegende mensen.
Ik vraag me af of je echt open stond voor kritiek, of een gesprek, of dat je alles hebt afgedaan met goede intenties. Tot er nu echt iets op het spel staat.
pi_175998388
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:21 schreef saviola9 het volgende:
Ik ben het overigens wel eens met de users die aangeven dat je overal excuses voor zoekt/hebt. Als je écht heel graag had willen werken, had je snel een simpel baantje kunnen krijgen. Er zijn méér dan genoeg baantjes waar je direct kan beginnen. Om je een voorbeeld te geven; Een vriend van mij heeft een universitaire studie afgerond en is daarna gaan reizen. Hij is recent terug gekomen en pas in september begint z'n master. Hij heeft zich daarom aangemeld bij een uitzendbureau en binnen 3 dagen kon ie werken. Dat zijn kut klusjes ja (auto's in een straat tellen, kleding inpakken voor een kledingmerk en cadeau's inpakken voor een webshop), maar hij heeft iig werk, maakt hele dagen en verdient geld. Als jij dat initiatief getoond had, had je qua geld een grote bijdrage kunnen leveren, was je veel dagen bezig geweest en had je ondertussen verder kunnen solliciteren. Ik kan me zo voorstellen dat dat voor je (ex)-vriendin een veel fijnere situatie zou zijn.

En ja, voor sommige klusjes moet je dan even 20 kilometer fietsen omdat je geen rijbewijs hebt. That's life..

Sterkte anyway komende periode.
In de Randstad had ik ook al werk gehad. Ik had het ook niet verwacht he? Aantal jaar geleden had ik pijlsnel werk, alleen nu niet. Dorp waar ik woon heeft weinig, stad naast ons daar staat de halve binnenstad leeg. Het is al zover dat ik zelfs gevraagd heb om bij de groenvoorziening te werken, maar daarvoor kom ik niet in aanmerking.
pi_175998414
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je echt open stond voor kritiek, of een gesprek, of dat je alles hebt afgedaan met goed intenties. Tot er nu echt iets op het spel staat.
Zoals ze zelf zegt hebben we te lang de boel de boel gelaten. Leven ging verder etc etc a fijn. Gesprekken hebben we altijd gehad en goede ook. Voor Augustus hebben we nog gesproken over werk etc en dat pakte ik direct aan en volgens haar eigen woorden zag ze dat ook. Dat heb ik gelezen op FB (teruggelezen).
pi_175998449
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zoals ze zelf zegt hebben we te lang de boel de boel gelaten. Leven ging verder etc etc a fijn. Gesprekken hebben we altijd gehad en goede ook. Voor Augustus hebben we nog gesproken over werk etc en dat pakte ik direct aan en volgens haar eigen woorden zag ze dat ook. Dat heb ik gelezen op FB (teruggelezen).
Denk je dat de kwestie van onvruchtbaarheid een rol speelt in haar twijfels?
pi_175998465
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk je dat de kwestie van onvruchtbaarheid een rol speelt in haar twijfels?
Ze zegt zelf van niet. Mijn moeder denkt van wel. Overigens ben ik niet onvruchtbaar he, moet alleen handje geholpen worden ;) Tevens zegt ze dat ze nu twijfelt ook of ze nu wel moeder wil worden maar dat respecteer ik.
pi_175998484
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

Toen ik haar via Whatsapp vroeg om wat leuks te doen zei ze ook geen nee. Ze zei; Geen geld!!! Ze had ook kunnen zeggen daar heb ik voorlopig geen zin in. Dat zij ze bij mijn voorstel van relatietherapie namelijk.
Hey gast, wanneer ga je haar onderhand eens de rustperiode gunnen waar ze om vroeg?
pi_175998490
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:28 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Hey gast, wanneer ga je haar onderhand eens de rustperiode gunnen waar ze om vroeg?
Die heeft ze toch? Wat bedoel je?
pi_175998526
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die heeft ze toch? Wat bedoel je?
Je blijft haar appen etc. Hoe dense ben je.
pi_175998533
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je blijft haar appen etc. Hoe dense ben je.
Nee dat was een week geleden lieve schat
pi_175998548
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die heeft ze toch? Wat bedoel je?
Nee, je zit continu in haar nek te hijgen. Berichtjes, smoesjes over een blouse die je nodig hebt, bellen en ga zo maar door.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:32:35 #61
441859 crew  Lenny77
pi_175998560
Volgens mij heeft ze gelijk in veel zaken.
Je bent trouwens 32, je hebt al 14 jaar de mogelijkheid om je rijbewijs te halen.. Wat is je excuus hier?
Oh en je bent van de retail? Dus enkel solliciteren op die baantjes waarvan je weet dat ze goedkopere jongere mensen willen?
Ik heb best een vet diploma maar toen ik eens zonder werk zat (ook faillissement enz, verschillende keren) en het er niet meteen naar uit zag dat ik in mijn branche kon werken, ben ik volcontinu in een fabriek begonnen aan de band. Of in de nacht bij een distributiebedrijf. En vanuit daar verder solliciteren.
Zo werkt dat.. Niet hardnekkig in je branche blijven zoeken en als resultaat krijgen dat je geen inkomen meer hebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998578
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In de Randstad had ik ook al werk gehad. Ik had het ook niet verwacht he? Aantal jaar geleden had ik pijlsnel werk, alleen nu niet. Dorp waar ik woon heeft weinig, stad naast ons daar staat de halve binnenstad leeg. Het is al zover dat ik zelfs gevraagd heb om bij de groenvoorziening te werken, maar daarvoor kom ik niet in aanmerking.
En wéér heb je overal een 'reden/excuus' voor. Als je écht iets wilt, is er altijd wel iets mogelijk. Ongeacht waar je woont.

Ik geef het maar alweer op om je ergens van te overtuigen.
pi_175998581
Ze stuurt MIJ net een appje;

Hey ondanks alles wil ik je zeggen dat ik hoop dat je leuke dagen hebt. Ik waardeer het dat je mij met rust laat op de app.. Niks laten weten vind ik niet kunnen dus bij deze.

Dus ik reageer:

Mop ik denk dat je eraan uit bent en nee ik heb geen leuke dagen. Als je eraan uit bent wacht dan niet met mij in onzekerheid te laten zitten. Als jij het een kans wil geven komt het goed. Laat wat weten aub.

Reactie; Ow ik dacht goed te doen maar had ik beter niet kunnen doen :S :S
pi_175998586
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:32 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Nee, je zit continu in haar nek te hijgen. Berichtjes, smoesjes over een blouse die je nodig hebt, bellen en ga zo maar door.
Is een week geleden chef
pi_175998650
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:33 schreef AnoniemH het volgende:
Ze stuurt MIJ net een appje;

Hey ondanks alles wil ik je zeggen dat ik hoop dat je leuke dagen hebt. Ik waardeer het dat je mij met rust laat op de app.. Niks laten weten vind ik niet kunnen dus bij deze.

Dus ik reageer:

Mop ik denk dat je eraan uit bent en nee ik heb geen leuke dagen. Als je eraan uit bent wacht dan niet met mij in onzekerheid te laten zitten. Als jij het een kans wil geven komt het goed. Laat wat weten aub.

Reactie; Ow ik dacht goed te doen maar had ik beter niet kunnen doen :S :S
Dus waardering en attent gedrag wordt beloond met confrontatie, zelfmedelijden, dwang en beloftes.

Jij bent je grootste probleem, niet de psych, niet zij, niets wat buiten jou gebeurt!
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:38:27 #66
441859 crew  Lenny77
pi_175998662
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:33 schreef AnoniemH het volgende:
Ze stuurt MIJ net een appje;

Hey ondanks alles wil ik je zeggen dat ik hoop dat je leuke dagen hebt. Ik waardeer het dat je mij met rust laat op de app.. Niks laten weten vind ik niet kunnen dus bij deze.

Dus ik reageer:

Mop ik denk dat je eraan uit bent en nee ik heb geen leuke dagen. Als je eraan uit bent wacht dan niet met mij in onzekerheid te laten zitten. Als jij het een kans wil geven komt het goed. Laat wat weten aub.

Reactie; Ow ik dacht goed te doen maar had ik beter niet kunnen doen :S :S
Je had hier zo een mooi antwoord op kunnen geven |:(
Weer een streep bij op haar 'waarom niet' lijst...
Ze heeft voorzichtig een hand gereikt naar jou..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998668
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:37 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dus waardering en attent gedrag, wordt beloond met confrontatie, zelfmedelijden, dwang en beloftes.

Jij bent je grootste probleem, niet de psych, niet zij, niets wat buiten jou gebeurt!
Confrontatie is hetgeen zij uit de weg gaat al 4 weken, sorry maar ik moet haar wel confronteren nu he. Ze moet ook beseffen wat ze aanricht. Ik heb overigens meteen erachteraan gestuurd dat het bot overkomt, zo bedoelde ik het niet. Waardering? Lol laat mij niet lachen.
pi_175998678
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Is een week geleden chef
Nee hoor, kort geleden appte je haar nog midden in de nacht omdat je zag dat ze online was. Haar antwoord was iets over een hond die geluid maakte. Heb geen zin om dat terug te zoeken
pi_175998681
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:39 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Nee hoor, kort geleden appte je haar nog midden in de nacht omdat je zag dat ze online was. Haar antwoord was iets over een hond die geluid maakte. Heb geen zin om dat terug te zoeken
Week geleden alweer, sinds die tijd geen contact.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:40:01 #70
441859 crew  Lenny77
pi_175998687
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Confrontatie is hetgeen zij uit de weg gaat al 4 weken, sorry maar ik moet haar wel confronteren nu he. Ze moet ook beseffen wat ze aanricht. Ik heb overigens meteen erachteraan gestuurd dat het bot overkomt, zo bedoelde ik het niet. Waardering? Lol laat mij niet lachen.
;(
Jongen toch...
Dit komt echt niet goed...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998695
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:37 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dus waardering en attent gedrag wordt beloond met confrontatie, zelfmedelijden, dwang en beloftes.

Jij bent je grootste probleem, niet de psych, niet zij, niets wat buiten jou gebeurt!
mwah , het had gekunt met bedankt dat je aan me denkt , maar zoals je begrijpt zijn mijn kerstdagen niet zo fijn.

TS is misschien niet zo handig met woorden maar ik zou ook niet zeggen dat ik topdagen had in deze situatie.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175998698
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

;(
Jongen toch...
Dit komt echt niet goed...
Ik kan toch niet als een hondje alles maar goedkeuren? WAT moet ik doen nu?
pi_175998706
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 20:40 schreef Joene het volgende:

[..]

mwah , het had gekunt met bedankt dat je aan me denkt , maar zoals je begrijpt zijn mijn kerstdagen niet zo fijn.

TS is misschien niet zo handig met woorden maar ik zou ook niet zeggen dat ik topdagen had in deze situatie.
Handig ben ik inderdaad niet.
pi_175998730
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Handig ben ik inderdaad niet.
ik neem aan dat ze je goed genoeg kent om hier doorheen te lezen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175998732
Ze reageert geeft niet. Das wel lief :)
pi_175998752
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Volgens haarzelf en volgens mijn tante zei ze; Ik hou verschrikkelijk veel van hem. Dat is wat ze gezegd heeft.
ik hou ookk nog steeds heel veel van mijn ex, maar niet meer op de manier waarmee ik nog 30 jaar verder kan...
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:43:44 #77
441859 crew  Lenny77
pi_175998760
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik kan toch niet als een hondje alles maar goedkeuren? WAT moet ik doen nu?
Je had in dit geval inderdaad beter het antwoord van Joene gegeven. Waarschijnlijk had ze daar op terug gestuurd en dan had je voorzichtig kunnen zeggen dat je weet dat de 30e is afgesproken maar dat je het echt wel moeilijk hebt met de onzekerheid en mocht ze er al aan uit zijn..
Dit dwingt niet, beschuldigd niet.

Ze weet wat ze aanricht en ze zal zich er zeker niet prettig bij voelen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998770
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 20:40 schreef Joene het volgende:

mwah , het had gekunt met bedankt dat je aan me denkt , maar zoals je begrijpt zijn mijn kerstdagen niet zo fijn.

TS is misschien niet zo handig met woorden maar ik zou ook niet zeggen dat ik topdagen had in deze situatie.
Dan zeg je niets. Je hoeft niet te reageren, als je niets leuks weet te zeggen.

Zou enorm afknappen van zo'n jank-antwoord. :Y
pi_175998772
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je had in dit geval inderdaad beter het antwoord van Joene gegeven. Waarschijnlijk had ze daar op terug gestuurd en dan had je voorzichtig kunnen zeggen dat je weet dat de 30e is afgesproken maar dat je het echt wel moeilijk hebt met de onzekerheid en mocht ze er al aan uit zijn..
Dit dwingt niet, beschuldigd niet.

Ze weet wat ze aanricht en ze zal zich er zeker niet prettig bij voelen...
Ja zou ook kunnen. Opvallend ding is wel dat ze ook helemaal niet actief is op social media. Is dat misschien omdat ze zich kut voelt richting mij ofzo? Ik ben geen vrouw, geen idee.
pi_175998777
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:44 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dan zeg je niets. Je hoeft niet te reageren, als je niets leuks weet te zeggen.

Zou enorm afknappen van zo'n jank-antwoord. :Y
Afknappen kan. Je kan ook wat inlevingsvermogen hebben natuurlijk.
pi_175998794
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja zou ook kunnen. Opvallend ding is wel dat ze ook helemaal niet actief is op social media. Is dat misschien omdat ze zich kut voelt richting mij ofzo? Ik ben geen vrouw, geen idee.
je ex is niet actief op social media omdat je heel goed in de gaten heeft dat jij haar in de gaten houdt
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:46:52 #82
441859 crew  Lenny77
pi_175998803
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja zou ook kunnen. Opvallend ding is wel dat ze ook helemaal niet actief is op social media. Is dat misschien omdat ze zich kut voelt richting mij ofzo? Ik ben geen vrouw, geen idee.
Of ze is zoals je zei druk met werk.
Plus ze weet dat jij als een havik haar WhatsApp en fb enz in het oog houdt.. Ik zou er ook vanaf blijven. Elk woord wat ook maar enigszins verkeerd begrepen kan worden of een verkeerde indruk geeft laat jou flippen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998804
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:45 schreef AnoniemH het volgende:

Afknappen kan. Je kan ook wat inlevingsvermogen hebben natuurlijk.
Dat toon jij toch ook niet. Je wilt steeds dingen zien, die je zelf ook niet doet.

Zij weet wel hoe je je voelt, dat hoef je niet nog eens te herhalen. Je had ook gewoon kunnen zeggen, bedankt, jij ook.
pi_175998805
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:46 schreef missgelukt het volgende:

[..]

je ex is niet actief op social media omdat je heel goed in de gaten heeft dat jij haar in de gaten houdt
Nee kan ze niet zien namelijk. Ik bedoel niet FB, meer instagram etc. Ik volg haar daar nieteens dusja. Maar normaal is ze wel van dingen posten enz maar nu helemaal niks.
pi_175998808
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja zou ook kunnen. Opvallend ding is wel dat ze ook helemaal niet actief is op social media. Is dat misschien omdat ze zich kut voelt richting mij ofzo? Ik ben geen vrouw, geen idee.
Hier moet je mee kappen dat controleren dat is eng....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175998819
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Hier moet je mee kappen dat controleren dat is eng....
Het is meer dat je dat gewoon opvalt. Viel niet alleen mij op overigens. Maar ze ziet niet dat ik kijk ofzo. Dat kan ze denken maar niet zien.
pi_175998834
Maar zou ze dat doen uit schuldgevoel ofzo? Zeker met dit soort dagen is ze altijd wel van de kiekjes etc? Ik probeer haar te begrijpen zeg maar.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:48:54 #88
441859 crew  Lenny77
pi_175998846
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee kan ze niet zien namelijk. Ik bedoel niet FB, meer instagram etc. Ik volg haar daar nieteens dusja. Maar normaal is ze wel van dingen posten enz maar nu helemaal niks.
Maar je volgt haar dus wel en houdt het wel in de gaten.
Denk je dat zij dat niet weet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998861
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:46 schreef Jopie78 het volgende:

[..]


Zij weet wel hoe je je voelt, dat hoef je niet nog eens te herhalen. Je had ook gewoon kunnen zeggen, bedankt, jij ook.
nou ben ik het in veel dingen niet met ts eens hoor , en het is geen woordenkunstenaar. maar dit zou ik persoonlijk moeilijk kunnen terug antwoorden als je in het ongewisse wordt gelaten voor zover je nog hoopt hebt wat bij mij na 4 weken wel weg zou zijn geweest.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175998862
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is meer dat je dat gewoon opvalt. Viel niet alleen mij op overigens. Maar ze ziet niet dat ik kijk ofzo. Dat kan ze denken maar niet zien.
hoezo niet alleen jou, wie is haar nog meer aan het controleren namens jou
pi_175998866
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar je volgt haar dus wel en houdt het wel in de gaten.
Denk je dat zij dat niet weet?
Ik volg haar niet. Ik ken haar instagram maar ik volg haar niet, ben geen volger van haar zeg maar. Maar dat is toch apart? Zou dat met onze situatie te maken kunnen hebben of wat?
pi_175998870
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is meer dat je dat gewoon opvalt. Viel niet alleen mij op overigens. Maar ze ziet niet dat ik kijk ofzo. Dat kan ze denken maar niet zien.
kap met kijken.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:50:28 #93
441859 crew  Lenny77
pi_175998879
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:48 schreef AnoniemH het volgende:
Maar zou ze dat doen uit schuldgevoel ofzo? Zeker met dit soort dagen is ze altijd wel van de kiekjes etc? Ik probeer haar te begrijpen zeg maar.
Eerder uit angst.
Wat als zij een gezellige foto post en jij meteen erop knalt met: ik zit hier te sterven en jij zit lekker gezellig te doen!
Nee echt, ze weet dat jij kijkt, dat hoeft ze niet te zien.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998885
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:49 schreef missgelukt het volgende:

[..]

hoezo niet alleen jou, wie is haar nog meer aan het controleren namens jou
Niemand is haar aan het controleren. Je ziet als je FB etc opent de laatste posts en het valt meer mensen op dat ze gewoon al 3 weken niks post. Normaal is ze wel van de kiekjes etc. De vraag is dus waarom zou ze dat doen?
pi_175998889
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja zou ook kunnen. Opvallend ding is wel dat ze ook helemaal niet actief is op social media. Is dat misschien omdat ze zich kut voelt richting mij ofzo? Ik ben geen vrouw, geen idee.
Kap met over-analyseren en stalken... godsamme misschien plaatst ze wel berichten op fb en zet jou als lezer uit, De manier waarop je haar blijft opjagen gaat niet helpen.

GA NAAR EEN UITZENDBUREAU! Als je zo graag wilt zoals je beweert maakt het werk je niet uit.
S. 2014
J. 2016
pi_175998896
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Eerder uit angst.
Wat als zij een gezellige foto post en jij meteen erop knalt met: ik zit hier te sterven en jij zit lekker gezellig te doen!
Nee echt, ze weet dat jij kijkt, dat hoeft ze niet te zien.
Ze weet dat ik dat nooit zou doen. Ik ben namelijk helemaal niet van berichten/antwoorden op FB, dat heb ik nooit gedaan.
pi_175998912
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niemand is haar aan het controleren. Je ziet als je FB etc opent de laatste posts en het valt meer mensen op dat ze gewoon al 3 weken niks post. Normaal is ze wel van de kiekjes etc. De vraag is dus waarom zou ze dat doen?
maar welke mensen valt het op?
pi_175998923
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:52 schreef missgelukt het volgende:

[..]

maar welke mensen valt het op?
Vrienden van ons, gezamenlijke vrienden dus.
pi_175998931
Overigens vroeg ze dus op app of ik leuke dagen had en ik zei nee niet echt, jij? Maar niks op gehoord, misschien te confronterend voor haar?
pi_175998937
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vrienden van ons, gezamenlijke vrienden dus.
en die bellen jou er dan even over op?
S. 2014
J. 2016
pi_175998938
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vrienden van ons, gezamenlijke vrienden dus.
die vraag jij ? van Hey ! zie jij ook dat die kut niks meer op fb / insta post ? en de trut is ook snachts om 3 nog op de app ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175998941
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:49 schreef Joene het volgende:

nou ben ik het in veel dingen niet met ts eens hoor , en het is geen woordenkunstenaar. maar dit zou ik persoonlijk moeilijk kunnen terug antwoorden als je in het ongewisse wordt gelaten voor zover je nog hoopt hebt wat bij mij na 4 weken wel weg zou zijn geweest.
Haha, das hartstikke moeilijk. Maar je moet je wel blijven afvragen wat je intentie en je doel is. Wil je gelijk, wil je medelijden, wil je aandacht of wil je haar terug.

Dan krijg je een kans om iets te zeggen, dan zou ik dat niet vergooien aan zo'n boodschap met een hele emotionele lading. Zeker als ik niet kan zien hoe de ander reageert. Ze geeft NB aan dat ze beter niet had kunnen reageren. Kans gekregen, en verkeken.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:54:28 #103
441859 crew  Lenny77
pi_175998951
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:51 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze weet dat ik dat nooit zou doen. Ik ben namelijk helemaal niet van berichten/antwoorden op FB, dat heb ik nooit gedaan.
En toch doe je het nu...
En dat weet ze!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175998957
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Haha, das hartstikke moeilijk. Maar je moet je wel blijven afvragen wat je intentie en je doel is. Wil je gelijk, wil je medelijden, wil je aandacht of wil je haar terug.

Dan krijg je een kans om iets te zeggen, dan zou ik dat niet vergooien aan zo'n boodschap met een hele emotionele lading. Zeker als ik niet kan zien hoe de ander reageert. Ze geeft NB aan dat ze beter niet had kunnen reageren. Kans gekregen, en verkeken.
ben jij een vrouw of een man ? :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175998969
quote:
5s.gif Op maandag 25 december 2017 20:53 schreef Joene het volgende:

[..]

die vraag jij ? van Hey ! zie jij ook dat die kut niks meer op fb / insta post ? en de trut is ook snachts om 3 nog op de app ?
Nee ik sprak 1 vriend van ons en die zei; Ja ik kan mij iets voorstellen hoe ze zich voelt maar ik denk wel dat ze alles aan het opkroppen is enz. Zie haar weinig dingen doen. Ik zeg hoezo? Nou gewoon normaal is ze wel van de kiekjes en dingen en nu niet. Beetje zo op die manier.
pi_175998979
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En toch doe je het nu...
En dat weet ze!
Wat? Ik reageer nergens en nee dat kan ze niet weten want ze kan mij niet online zien op FB etc.
pi_175998987
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens vroeg ze dus op app of ik leuke dagen had en ik zei nee niet echt, jij? Maar niks op gehoord, misschien te confronterend voor haar?
Ze vroeg niets, ze wenste dat je het leuk hebt. Jij vraagt wel, jij wenst het niet.
pi_175999004
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 20:54 schreef Joene het volgende:

ben jij een vrouw of een man ? :D
Ik ben letters op een scherm.
pi_175999010
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:56 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ze vroeg niets, ze wenste dat je het leuk hebt. Jij vraagt wel, jij wenst het niet.
Mja. Ik hoop natuurlijk dat zij het ook leuk vind dat weet ze ook wel, maar ik counter de vraag of zij het ook leuk had? Met een vraagteken. Of niet leuk had.
pi_175999015
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik sprak 1 vriend van ons en die zei; Ja ik kan mij iets voorstellen hoe ze zich voelt maar ik denk wel dat ze alles aan het opkroppen is enz. Zie haar weinig dingen doen. Ik zeg hoezo? Nou gewoon normaal is ze wel van de kiekjes en dingen en nu niet. Beetje zo op die manier.
Ik weet niet wat voor vrienden jij hebt maar ik vind het een eng idee dat jullie alles bijhouden.
S. 2014
J. 2016
pi_175999018
Lam dat dit geen reeks is, kan niet gemakkelijk alles terugkijken.
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens vroeg ze dus op app of ik leuke dagen had en ik zei nee niet echt, jij? Maar niks op gehoord, misschien te confronterend voor haar?
Misschien is ze je gejammer gewoon zat en reageert ze niet omdat ze niet wil reageren omdat je een naar persoon bent ook al vind je jezelf heel aardig en goed. Gewoon een idee hoor :r
pi_175999023
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:56 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ik ben letters op een scherm.
dat ook!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 20:58:26 #113
441859 crew  Lenny77
pi_175999030
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat? Ik reageer nergens en nee dat kan ze niet weten want ze kan mij niet online zien op FB etc.
Haal dat bord weg! Ja dat weet ze wel! Geloof nu toch eens iemand!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999031
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor vrienden jij hebt maar ik vind het een eng idee dat jullie alles bijhouden.
Denk dat je het verkeerd begrijpt. Mensen vallen dingen op. Als ik 5 dagen niet buiten kom valt mijn buren dat op. Dat heeft niks met controle te maken, meer met vaste rituelen. Iedereen die FB checkt ziet laatste updates en als zij dan 3-4 weken niks post valt dat op. Het is niet zo dat mensen specifiek naar haar gaan zoeken ofzo.
pi_175999036
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Haal dat bord weg! Ja dat weet ze wel! Geloof nu toch eens iemand!
Hoe weet ze dat dan?
pi_175999054
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:57 schreef AnoniemH het volgende:

Mja. Ik hoop natuurlijk dat zij het ook leuk vind dat weet ze ook wel, maar ik counter de vraag of zij het ook leuk had? Met een vraagteken. Of niet leuk had.
Ja, maar dat zeg je dus niet.

En je countert geen vraag, je countert een wens. Wederom, je hoeft mij niet te overtuigen, laat je alleen zien dat je niet zegt wat je denkt te zeggen.
pi_175999055
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat je het verkeerd begrijpt. Mensen vallen dingen op. Als ik 5 dagen niet buiten kom valt mijn buren dat op. Dat heeft niks met controle te maken, meer met vaste rituelen. Iedereen die FB checkt ziet laatste updates en als zij dan 3-4 weken niks post valt dat op. Het is niet zo dat mensen specifiek naar haar gaan zoeken ofzo.
Serieus ja? Daar wordt je toch knettergek van? De hele tijd in de gaten gehouden worden
pi_175999064
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:59 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Serieus ja? Daar wordt je toch knettergek van? De hele tijd in de gaten gehouden worden
jij woont zeker in de stad :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999070
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:59 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zeg je dus niet.

En je countert geen vraag, je countert een wens. Wederom, je hoeft mij niet te overtuigen, laat je alleen zien dat je niet zegt wat je denkt te zeggen.
Ik zei letterlijk; Ik heb geen leuke dagen nu (dat vroeg zij zich af) jij wel? Kan ze toch gewoon zeggen ja of nee?
pi_175999080
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 20:59 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Serieus ja? Daar wordt je toch knettergek van? De hele tijd in de gaten gehouden worden
Het is meer dat dingen opvallen. Als jij jarenlang de kliko dagelijks buiten zet (wat altijd iemand ziet) en dan ineens 3 weken niet dan denkt men heyy wtf? Dat is geen controle, gewoon hoe dingen opvallen.
pi_175999082
Als ik een meid zou zijn zou ik ook gestoord worden van dit soort gedrag
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:01:38 #122
441859 crew  Lenny77
pi_175999085
Dat voelt ze.
En dat bericht om 3u in de nacht helpt ook niet nadat je zag dat ze online was. En ik weet zeker dat er zo meer momenten zijn geweest.
Echt... Ze weet het...
Trouwens is dat nogal een voorkomend iets dat onzekere mensen die dingen in de gaten houden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999095
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:01 schreef Lenny77 het volgende:
Dat voelt ze.
En dat bericht om 3u in de nacht helpt ook niet nadat je zag dat ze online was. En ik weet zeker dat er zo meer momenten zijn geweest.
Echt... Ze weet het...
Trouwens is dat nogal een voorkomend iets dat onzekere mensen die dingen in de gaten houden!
Ah zo bedoel je. Ik begrijp je.
pi_175999098
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:01 schreef Lenny77 het volgende:
Dat voelt ze.
En dat bericht om 3u in de nacht helpt ook niet nadat je zag dat ze online was. En ik weet zeker dat er zo meer momenten zijn geweest.
Echt... Ze weet het...
Trouwens is dat nogal een voorkomend iets dat onzekere mensen die dingen in de gaten houden!
Overigens denk ik dat ze het andersom ook doet. Ze is qua karakter ook zeer onzeker en dat soort dingen. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar.
pi_175999099
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ah zo bedoel je. Ik begrijp je.
Misschien moet je haar een brief sturen, veel persoonlijker
pi_175999106
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Misschien moet je haar een brief sturen, veel persoonlijker
Hebben we 2 weken geleden al gedaan. Aankomende zaterdag is ze hier.
pi_175999117
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hebben we 2 weken geleden al gedaan. Aankomende zaterdag is ze hier.
Oke nou ja ga je mooi voorbereiden? Wat gaan jullie doen? Uitstapje dierentuin? Gourmetten? Extra inkopen alvast gedaan?
pi_175999120
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hebben we 2 weken geleden al gedaan. Aankomende zaterdag is ze hier.
Gezellig een oliebolletje knagen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:04:08 #129
441859 crew  Lenny77
pi_175999128
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat ze het andersom ook doet. Ze is qua karakter ook zeer onzeker en dat soort dingen. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar.
Ja dat zou ook wel eens heel goed kunnen hoor.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999131
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:03 schreef Joene het volgende:

[..]

Gezellig een oliebolletje knagen
Nouja het is meer die onzekerheid dat ik niet weet wat ik moet verwachten. Hoe pak ik dat gesprek het beste aan?
pi_175999133
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

Ik zei letterlijk; Ik heb geen leuke dagen nu (dat vroeg zij zich af) jij wel? Kan ze toch gewoon zeggen ja of nee?
Pff.

Waarom de behoefte om aan te geven dat je geen leuke dagen hebt? Wat denk je daar mee te bereiken?

En ja, dat kan, maar ze gaf al aan spijt te hebben van haar eerste bericht. Je vroeg het dus niet losjes, je gooide gelijk een hele lading in het bericht.
pi_175999137
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat zou ook wel eens heel goed kunnen hoor.
Ze zei zelf van niet maar dat geloof ik niet echt :D Daar zijn meerdere redenen voor waarom ik dat niet geloof :D
pi_175999144
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:04 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Pff.

Waarom de behoefte om aan te geven dat je geen leuke dagen hebt? Wat denk je daar mee te bereiken?

En ja, dat kan, maar ze gaf al aan spijt te hebben van haar eerste bericht. Je vroeg het dus niet losjes, je gooide gelijk een hele lading in het bericht.
Dat vroeg ze toch? Ik hoop dat je leuke dagen hebt en dan zon rits puntjes erachter..........
pi_175999151
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zei zelf van niet maar dat geloof ik niet echt :D Daar zijn meerdere redenen voor waarom ik dat niet geloof :D
Ik geloof dat ook niet, volgens mij is zij een normale vrouw en ben jij de persoon die gigantisch onzeker is en niet weet wat normaal gedrag is
pi_175999158
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nouja het is meer die onzekerheid dat ik niet weet wat ik moet verwachten. Hoe pak ik dat gesprek het beste aan?
wandelen , restaurantje , bak koffie / thee , elkaar in de ogen kijken etc
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:06:18 #136
441859 crew  Lenny77
pi_175999161
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nouja het is meer die onzekerheid dat ik niet weet wat ik moet verwachten. Hoe pak ik dat gesprek het beste aan?
Niet.
Jij moet niets aanpakken!
Laat haar het gesprek houden! Onderbreek haar niet, laat haar helemaal uitpraten. Ook al zegt ze dingen waar je het niet eens mee bent.
En als ze klaar is mag jij jouw ding zeggen. Beschuldig niet te veel!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999163
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:05 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik geloof dat ook niet, volgens mij is zij een normale vrouw en ben jij de persoon die gigantisch onzeker is en niet weet wat normaal gedrag is
Ze is zelf ook hartstikke onzeker. Heeft ze zelfs in het verleden nog een cursus voor gedaan. Zelfbeeld etc.
pi_175999169
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:05 schreef AnoniemH het volgende:

Dat vroeg ze toch? Ik hoop dat je leuke dagen hebt en dan zon rits puntjes erachter..........
Nee, dat is toch geen vraag. Het is een retorische opmerking. Zou eerder denken dat het expres zo gesteld is dat het geen vraag is.
pi_175999170
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Niet.
Jij moet niets aanpakken!
Laat haar het gesprek houden! Onderbreek haar niet, laat haar helemaal uitpraten. Ook al zegt ze dingen waar je het niet eens mee bent.
En als ze klaar is mag jij jouw ding zeggen. Beschuldig niet te veel!
Ja dan moet ik het dus aanpakken zoals je zegt ;) Dat bedoelde ik ook :D
pi_175999172
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat ze het andersom ook doet. Ze is qua karakter ook zeer onzeker en dat soort dingen. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar.
nee hoor, zij is nu heerlijk aan het ademhalen, vrijheid blijheid en gezellig aan het swipen op tinder en dat gun ik haar van harte, 14 jaar met jou moet voelen als levenslang
dus beste TS fijne feestdagen, sterkte en veel succes met solliciteren en je rijbewijs, doei
pi_175999175
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:06 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nee, dat is toch geen vraag. Het is een retorische opmerking. Zou eerder denken dat het express zo gesteld is dat het geen vraag is.
Waarom dan met 180 puntjes erachter? Ik hoop dat je leuke dagen hebt................................ Zoiets
pi_175999181
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:07 schreef missgelukt het volgende:

[..]

nee hoor, zij is nu heerlijk aan het ademhalen, vrijheid blijheid en gezellig aan het swipen op tinder en dat gun ik haar van harte, 14 jaar met jou moet voelen als levenslang
dus beste TS fijne feestdagen, sterkte en veel succes met solliciteren en je rijbewijs, doei
Mongooltje is ook weer van stal gehaald zie ik, de mazzel!
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:07:55 #143
441859 crew  Lenny77
pi_175999185
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dan moet ik het dus aanpakken zoals je zegt ;) Dat bedoelde ik ook :D
Doen hé!!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999191
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze is zelf ook hartstikke onzeker. Heeft ze zelfs in het verleden nog een cursus voor gedaan. Zelfbeeld etc.
In het verleden. Dit is het heden en denk je dat een persoon zoals jij haar helpt?
pi_175999193
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

Waarom dan met 180 puntjes erachter? Ik hoop dat je leuke dagen hebt................................ Zoiets
Omdat ze hoopt dat je ondanks alles toch nog wat leuke dingen te doen hebt.......................
pi_175999197
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mongooltje is ook weer van stal gehaald zie ik, de mazzel!
Die persoon heeft gewoon gelijk hoor.
pi_175999198
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:08 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

In het verleden. Dit is het heden en denk je dat een persoon zoals jij haar helpt?
Nouja goed het is meer dat ze die cursus etc gedaan heeft omdat ik dat vroeg of ze dat wilde doen, zou misschien helpen voor haar etc. Nu misschien niet nee.
pi_175999209
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:08 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Omdat ze hoopt dat je ondanks alles toch nog wat leuke dingen te doen hebt.......................
Puntjes vind ik een manier waarop je reactie verwacht van iemand.

Hou van jou he ...........................

Ik vind dat maar raar die puntjes maar kan aan mij liggen.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:09:24 #149
441859 crew  Lenny77
pi_175999211
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom dan met 180 puntjes erachter? Ik hoop dat je leuke dagen hebt................................ Zoiets
Bij mij zouden die puntjes betekenen: ik weet wel dat je het nou niet echt leuk hebt en dat spijt me echt maar ik wou je toch graag laten weten dat ik je wel het beste wens.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999212
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nouja goed het is meer dat ze die cursus etc gedaan heeft omdat ik dat vroeg of ze dat wilde doen, zou misschien helpen voor haar etc. Nu misschien niet nee.
Nou laat haar dan. Zorg gewoon voor je eigen levensgeluk, met een ander
pi_175999222
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mongooltje is ook weer van stal gehaald zie ik, de mazzel!
maar wel mongooltje met een rijbewijs, verkering en een dom maar leuk baantje
pi_175999223
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Nou laat haar dan. Zorg gewoon voor je eigen levensgeluk, met een ander
Ander hoef ik niet. Dat is het hele punt.
pi_175999224
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bij mij zouden die puntjes betekenen: ik weet wel dat je het nou niet echt leuk hebt en dat spijt me echt maar ik wou je toch graag laten weten dat ik je wel het beste wens.
Jij ziet alles tot nu toe van wat ik heb gelezen zoals ik dat ook doe
pi_175999226
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef missgelukt het volgende:

[..]

maar wel mongooltje met een rijbewijs, verkering en een dom maar leuk baantje
GEWELDIG MEID!
pi_175999230
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ander hoef ik niet. Dat is het hele punt.
Mooi klote voor haar dan
pi_175999231
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bij mij zouden die puntjes betekenen: ik weet wel dat je het nou niet echt leuk hebt en dat spijt me echt maar ik wou je toch graag laten weten dat ik je wel het beste wens.
Zit wat in.
pi_175999234
TS, waarom blijf je hier eigenlijk raad vragen? Je wordt keer op keer afgebrand omdat je op iedereen overkomt als een opdringerig mannetje met een plaat voor zn kop.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:10:39 #158
441859 crew  Lenny77
pi_175999235
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Puntjes vind ik een manier waarop je reactie verwacht van iemand.

Hou van jou he ...........................

Ik vind dat maar raar die puntjes maar kan aan mij liggen.
Ja het is niet zoals jij het zou doen dus het is dan raar.
Zoals wel meer dingen.
Die puntjes betekenen niets.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999244
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja het is niet zoals jij het zou doen dus het is dan raar.
Zoals wel meer dingen.
Die puntjes betekenen niets.
Ik vind het geen normale manier van communiceren nee.
pi_175999245
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

Puntjes vind ik een manier waarop je reactie verwacht van iemand.

Hou van jou he ...........................

Ik vind dat maar raar die puntjes maar kan aan mij liggen.
Tja, ik eindig ook vaak met ... Voor mij is het meer dat hetgeen ik zeg vanzelfsprekend is en geen retoriek behoeft.....
pi_175999249
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja het is niet zoals jij het zou doen dus het is dan raar.
Zoals wel meer dingen.
Die puntjes betekenen niets.
Nou ja puntjes betekenen wel iets als ik de puntjes op de i zet
pi_175999250
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:11 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Tja, ik eindig ook vaak met ... Voor mij is het meer dat hetgeen ik zeg vanzelfsprekend is en geen retoriek behoeft.....
Is dat autisme ofzo? :P Ik vind het bijzonder :D
pi_175999255
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bij mij zouden die puntjes betekenen: ik weet wel dat je het nou niet echt leuk hebt en dat spijt me echt maar ik wou je toch graag laten weten dat ik je wel het beste wens.
bij mij wekken die puntjes irritatie tot en met op. Maar ik had een Ex die het achter elke zin deed , altijd 3 puntjes bij een einde van een berichtje.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999261
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:11 schreef Joene het volgende:

[..]

bij mij wekken die puntjes irritatie tot en met op. Maar ik had een Ex die het achter elke zin deed , altijd 3 puntjes bij een einde van een berichtje.
Dat doet mijn vriendin dus ook altijd :D
pi_175999266
Ik heb medelijden met die meid, het is net of ze in onderhandeling is met een onverstaanbare dove zelfmoord terrorist.
Als ik haar was zette ik meteen een paar andere cilinders in de deur
pi_175999268
Ik zet er een punt achter
pi_175999275
Puntjes bedoel ik
pi_175999282
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

Is dat autisme ofzo? :P Ik vind het bijzonder :D
Nee, gewoon taal. Beletselteken.
pi_175999285
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:13 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Puntjes bedoel ik
3 of meer ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999299
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:13 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nee, gewoon taal. Beletselteken.
Denk dat werkgevers niet zitten te wachten op mensen die overal 3 puntjes achter zetten :P
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:14:20 #171
441859 crew  Lenny77
pi_175999301
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik vind het geen normale manier van communiceren nee.
Maar merk je dan niet dat wij dit allemaal hier herkennen als iets anders en als iets veel voorkomend? Zegt jou dat dan niet dat dit een dingetje van jou is?
Als jij in een kamer zit en je zegt dat de muur blauw is en 10 anderen zeggen: schat, het toch echt wel rood, dan ga je toch naar de oogarts? Die 10 hoeven dat toch niet te doen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999303
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:13 schreef Joene het volgende:

[..]

3 of meer ?
Hangt ervan af of ik iemand die geestelijk niet gezond is extra wil irriteren of niet.... Meer puntjes is meer pijn.....
pi_175999310
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:42 schreef AnoniemH het volgende:
Ze reageert geeft niet. Das wel lief :)
Nee ze denkt bekiek ut moar chef.
Ze is klaar met zo´n irritant agressief figuur als jij.

Als ik je taal/woordgebruik hier lees - en ik heb alle topics gelezen - heb je een heel enge en agressieve kant. Dwingend en egoïstisch tot op het bot.

Ze heeft het heel lang met je volgehouden maar beetje bij beetje gaan haar nu de ogen open en is het tijd voor iets anders - iets zonder jou.
pi_175999317
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar merk je dan niet dat wij dit allemaal hier herkennen als iets anders en als iets veel voorkomend? Zegt jou dat dan niet dat dit een dingetje van jou is?
Als jij in een kamer zit en je zegt dat de muur blauw is en 10 anderen zeggen: schat, het toch echt wel rood, dan ga je toch naar de oogarts? Die 10 hoeven dat toch niet te doen?
Volgens mij zei Joene net al dat het iets achterlijks is toch? Ben daar niet de enige in dus.
pi_175999321
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is meer dat dingen opvallen. Als jij jarenlang de kliko dagelijks buiten zet (wat altijd iemand ziet) en dan ineens 3 weken niet dan denkt men heyy wtf? Dat is geen controle, gewoon hoe dingen opvallen.
Nee joh, het valt de buren echt niet op als ik de kliko niet buiten zet hoor.
Als ik lange tijd dood in m'n huis zou liggen zou het pas opvallen als ik begin te ontbinden :D
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:15:38 #176
441859 crew  Lenny77
pi_175999331
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat werkgevers niet zitten te wachten op mensen die overal 3 puntjes achter zetten :P
Oooh wat ligt de bal hier voor een vette goal :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999334
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:15 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Nee joh, het valt de buren echt niet op als ik de kliko niet buiten zet hoor.
Als ik lange tijd dood in m'n huis zou liggen zou het pas opvallen als ik begin te ontbinden :D
Hier vallen die dingen wel op, dorp 6K inwoners.
pi_175999338
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Hangt ervan af of ik iemand die geestelijk niet gezond is extra wil irriteren of niet.... Meer puntjes is meer pijn.....
hmm hmm.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999341
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oooh wat ligt de bal hier voor een vette goal :o
Wist ik ook toen ik het typte ;)
pi_175999350
Best wel een stormlooptopic....
pi_175999351
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat werkgevers niet zitten te wachten op mensen die overal 3 puntjes achter zetten :P
Hoe kan je zoiets zeggen als je zelf werkloos bent? :D
pi_175999352
Redelijke goede troll of volledig van de pot gerukt. Voor TS hoop ik het eerste.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:17:06 #183
441859 crew  Lenny77
pi_175999368
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Volgens mij zei Joene net al dat het iets achterlijks is toch? Ben daar niet de enige in dus.
Nee, joene heeft een slechte ervaring ermee en ik begrijp zijn irritatie. Maar dat wil niet zeggen dat het iets zeldzaam is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999369
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Best wel een stormlooptopic....
reeks.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999375
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:16 schreef saviola9 het volgende:

[..]

Hoe kan je zoiets zeggen als je zelf werkloos bent? :D
Dan mag je geen mening hebben? Jij komt uit Nazi Duitsland?
pi_175999380
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee, joene heeft een slechte ervaring ermee en ik begrijp zijn irritatie. Maar dat wil niet zeggen dat het iets zeldzaam is.
Ik zeg ook niet dat het zeldzaam is. Ik zeg dat het niet de normale manier van communiceren is.
pi_175999383
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:15 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Nee joh, het valt de buren echt niet op als ik de kliko niet buiten zet hoor.
Als ik lange tijd dood in m'n huis zou liggen zou het pas opvallen als ik begin te ontbinden :D
eerlijk is eerlijk... in een dorp weten ze het al als je een dag niet gepoept hebt (bij wijze van)

neemt niet weg dat ik t eng stalkerig gedrag vind
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:18:01 #188
441859 crew  Lenny77
pi_175999386
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:16 schreef saviola9 het volgende:

[..]

Hoe kan je zoiets zeggen als je zelf werkloos bent? :D
Goal!!!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999393
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk... in een dorp weten ze het al als je een dag niet gepoept hebt (bij wijze van)

neemt niet weg dat ik t eng stalkerig gedrag vind
Och meid eng? :')
pi_175999404
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:17 schreef Joene het volgende:

[..]

reeks.
Het is geen reeks..
pi_175999409
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:18 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Het is geen reeks..
Jawel mod had 1 topic gesloten.
pi_175999410
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:15 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Nee joh, het valt de buren echt niet op als ik de kliko niet buiten zet hoor.
Als ik lange tijd dood in m'n huis zou liggen zou het pas opvallen als ik begin te ontbinden :D
stadsmens!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999411
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk... in een dorp weten ze het al als je een dag niet gepoept hebt (bij wijze van)

neemt niet weg dat ik t eng stalkerig gedrag vind
Vreselijk lijkt me dat.
pi_175999417
quote:
10s.gif Op maandag 25 december 2017 21:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan mag je geen mening hebben? Jij komt uit Nazi Duitsland?
Je mag overal een mening over hebben. Maar, jij bent niet in de luxepositie om over dat soort dingen een mening zo duidelijk te maken. Krijg eerst je eigen zaakjes maar op orde.

En nee, ik ben een volbloed Nederlander. Aangenaam kennis te maken :D.
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 21:19:27 #195
441859 crew  Lenny77
pi_175999425
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het zeldzaam is. Ik zeg dat het niet de normale manier van communiceren is.
Mja dat is het eigenlijk dus wel. Misschien wel iets voor de vrouwen precies? Voor ons is het toch normaal...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175999426
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:18 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Vreselijk lijkt me dat.
Wij hebben nog het geluk dat we in een nieuwbouwwijk wonen met allemaal jonge mensen etc. Dan is het vele malen minder.
pi_175999433
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:19 schreef saviola9 het volgende:

[..]

Je mag overal een mening over hebben. Maar, jij bent niet in de luxepositie om over dat soort dingen een mening zo duidelijk te maken. Krijg eerst je eigen zaakjes maar op orde.

En nee, ik ben een volbloed Nederlander. Aangenaam kennis te maken :D.
Oh jawel hoor ook ik heb die luxepositie. Vrijheid van meningsuiting etc.
pi_175999436
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:18 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Vreselijk lijkt me dat.
whaha ik kwam ooit uit mn werk , was mijn zwager langs geweest bij mijn vrouw. Werd ik eerst even aangesproken door de buuf dat er een vreemde vent bij mijn vrouw was geweest :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999440
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja dat is het eigenlijk dus wel. Misschien wel iets voor de vrouwen precies? Voor ons is het toch normaal...
Zou kunnen. Klinkt als een dwangneurose :P
pi_175999446
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:20 schreef Joene het volgende:

[..]

whaha ik kwam ooit uit mn werk , was mijn zwager langs geweest bij mijn vrouw. Werd ik eerst even aangesproken door de buuf dat er een vreemde vent bij mijn vrouw was geweest :D
Zolang ze niet vol zat niks aan de hand!
pi_175999461
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zolang ze niet vol zat niks aan de hand!
check dat zaterdag ook ff bij je ex :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999467
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja zou ook kunnen. Opvallend ding is wel dat ze ook helemaal niet actief is op social media. Is dat misschien omdat ze zich kut voelt richting mij ofzo? Ik ben geen vrouw, geen idee.
Ze weet en voelt dat je haar daar zit te stalken.
Net zoals je vriendinnen zit uit te horen.
En overal wanhopig wat achter zoekt - en meer en meer beseft ze, ḧet is voorbij - dat moet hij toch ook weten en voelen. Ze vraagt zich af waarom dit niet bij je doordringt - moet ze echt tot het puntje gaan ? Maar, denkt ze en weet ze uit het verleden, hij wil het niet horen en zal het wegstoppen en blijven geloven in die kans.
pi_175999484
quote:
10s.gif Op maandag 25 december 2017 21:21 schreef Joene het volgende:

[..]

check dat zaterdag ook ff bij je ex :D
pi_175999493
zou de soon to be ex , wachten tot Ts zegt : Hey insertnaam, het is voorbij he ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999497
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Oh jawel hoor ook ik heb die luxepositie. Vrijheid van meningsuiting etc.
:') :') :') :') :') jij je zin.
pi_175999506
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:21 schreef Filusy het volgende:

[..]

Ze weet en voelt dat je haar daar zit te stalken.
Net zoals je vriendinnen zit uit te horen.
En overal wanhopig wat achter zoekt - en meer en meer beseft ze, ḧet is voorbij - dat moet hij toch ook weten en voelen. Ze vraagt zich af waarom dit niet bij je doordringt - moet ze echt tot het puntje gaan ? Maar, denkt ze en weet ze uit het verleden, hij wil het niet horen en zal het wegstoppen en blijven geloven in die kans.
Wie weet is ze al een dossier aan het bijhouden voor een straatverbod.
pi_175999522
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is meer dat je dat gewoon opvalt. Viel niet alleen mij op overigens. Maar ze ziet niet dat ik kijk ofzo. Dat kan ze denken maar niet zien.
Ooit wel eens beseft dat ze hier wellicht meeleest..
pi_175999526
TS laat je niet uit het veld slaan door al deze negatievelingen
Als je haar wil dan kan dat vast wel want jij bent goed bezig
pi_175999583
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:23 schreef Filusy het volgende:

[..]

Ooit wel eens beseft dat ze hier wellicht meeleest..
Nope weet ze niet. Ze kent FOK nieteens lol. Hoe bestaat het eigenlijk
pi_175999594
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik volg haar niet. Ik ken haar instagram maar ik volg haar niet, ben geen volger van haar zeg maar. Maar dat is toch apart? Zou dat met onze situatie te maken kunnen hebben of wat?
Je bent een meester in het negeren en verdraaien van woorden en werkelijkheid alsmede het ontwijken van vragen en heikele punten.
Denk je nu echt dat je er mee weg komt chef
pi_175999620
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:26 schreef Filusy het volgende:

[..]

Je bent een meester in het negeren en verdraaien van woorden en werkelijkheid alsmede het ontwijken van vragen en heikele punten.
Denk je nu echt dat je er mee weg komt chef
Wie ben jij dan? Nieuw lid hier?
pi_175999630
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niemand is haar aan het controleren. Je ziet als je FB etc opent de laatste posts en het valt meer mensen op dat ze gewoon al 3 weken niks post. Normaal is ze wel van de kiekjes etc. De vraag is dus waarom zou ze dat doen?
OMDAT ZE JE SPUUGZAT IS EN RUST WIL EN WEET DAT JIJ CONTINU ZIT TE LOEREN
pi_175999646
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:28 schreef Filusy het volgende:

[..]

OMDAT ZE JE SPUUGZAT IS EN RUST WIL EN WEET DAT JIJ CONTINU ZIT TE LOEREN
Dat kan ze denken maar daar is geen bewijs voor nogmaals. Het is overigens ook niet zo.
pi_175999656
Laat je opnemen. Heb je gelijk onderdak en een nuttige dagbesteding.
pi_175999664
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:29 schreef RicardoGallego het volgende:
Laat je opnemen. Heb je gelijk onderdak en een nuttige dagbesteding.
+1
pi_175999711
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan ze denken maar daar is geen bewijs voor nogmaals. Het is overigens ook niet zo.
Is het een idee om gewoon zelf de knoop door te hakken zodat jullie allebei verder kunnen?
pi_175999723
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:51 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze weet dat ik dat nooit zou doen. Ik ben namelijk helemaal niet van berichten/antwoorden op FB, dat heb ik nooit gedaan.
In het echte leven DOE JE DAT DUS WEL. Je zit weer woorden te verdraaien/negeren - je weet drommels goed wat er bedoeld wordt. Gast..
pi_175999729
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:31 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Is het een idee om gewoon zelf de knoop door te hakken zodat jullie allebei verder kunnen?
Nee dat ga ik niet doen. Zij wil groot doen, opkomen voor zichzelf, daar hoort dat ook bij.
pi_175999745
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:31 schreef Filusy het volgende:

[..]

In het echte leven DOE JE DAT DUS WEL. Je zit weer woorden te verdraaien/negeren - je weet drommels goed wat er bedoeld wordt. Gast..
Nee dat doe ik niet. Nogmaals wie ben jij? Nieuw lid?
pi_175999768
Ik vind het zonde dat TS niet zuipt. Hadden we met zn allen een avondje kunnen zuipen en soort van therapie sessie houden in de kroeg :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999772
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat ga ik niet doen. Zij wil groot doen, opkomen voor zichzelf, daar hoort dat ook bij.
Ja laat haar het maar uitmaken als ze het graag wil uitmaken, waarom zou jij dat moeten doen. Omgekeerde wereld dit. Zij kan toch gewoon dat doen of niet dan
pi_175999776
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:33 schreef Joene het volgende:
Ik vind het zonde dat TS niet zuipt. Hadden we met zn allen een avondje kunnen zuipen en soort van therapie sessie houden in de kroeg :D
Alcohol is slecht voor de mens, evenals roken. Roken doe ik al dusja :P
pi_175999798
Ja leuk met dat soort personen een biertje pakken......
pi_175999799
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Alcohol is slecht voor de mens, evenals roken. Roken doe ik al dusja :P
vet vreten is ook slecht , neuken is gezond.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999801
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ja laat haar het maar uitmaken als ze het graag wil uitmaken, waarom zou jij dat moeten doen. Omgekeerde wereld dit. Zij kan toch gewoon dat doen of niet dan
Omgekeerde wereld? Zij kiest hier toch voor? Waarom zou ik haar helpen? Zij wil toch voor zichzelf opkomen, nou dan is dit een mooie testcase.
pi_175999813
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja leuk met dat soort personen een biertje pakken......
fok!support!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999814
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat je het verkeerd begrijpt. Mensen vallen dingen op. Als ik 5 dagen niet buiten kom valt mijn buren dat op. Dat heeft niks met controle te maken, meer met vaste rituelen. Iedereen die FB checkt ziet laatste updates en als zij dan 3-4 weken niks post valt dat op. Het is niet zo dat mensen specifiek naar haar gaan zoeken ofzo.
Woon je op Urk ofzo ?
pi_175999820
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat ga ik niet doen. Zij wil groot doen, opkomen voor zichzelf, daar hoort dat ook bij.
Jongen, jij maakt jezelf gek, haar ook trouwens.
En wie weet beseft ze wat ze kwijt is als jij zelf gewoon de knoop doorhakt, en dan ook echt haar overal blokken, en er het beste van maken.
Dat werkt vaak beter dan haar huilend blijven stalken, als ze ziet dat het goed met je gaat wil ze mogelijk je wel terug.
pi_175999822
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omgekeerde wereld? Zij kiest hier toch voor? Waarom zou ik haar helpen? Zij wil toch voor zichzelf opkomen, nou dan is dit een mooie testcase.
Ja ik neem het ook juist voor je op. Ik zeg juist dat zij het uit moeten maken als ze dat graag wil.
pi_175999824
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef Filusy het volgende:

[..]

Woon je op Urk ofzo ?
Wie ben jij?
pi_175999831
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ja ik neem het ook juist voor je op. Ik zeg juist dat zij het uit moeten maken als ze dat graag wil.
Ja exact.
pi_175999838
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omgekeerde wereld? Zij kiest hier toch voor? Waarom zou ik haar helpen? Zij wil toch voor zichzelf opkomen, nou dan is dit een mooie testcase.
Beste Anoniem, het is over klaar uit ! K thanx bye , stapt bij grote boze neger in de blinkende bmw.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999839
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wie ben jij?
1 of andere newbie, let maar niet op hem
pi_175999846
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:35 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Jongen, jij maakt jezelf gek, haar ook trouwens.
En wie weet beseft ze wat ze kwijt is als jij zelf gewoon de knoop doorhakt, en dan ook echt haar overal blokken, en er het beste van maken.
Dat werkt vaak beter dan haar huilend blijven stalken, als ze ziet dat het goed met je gaat wil ze mogelijk je wel terug.
Ik ga ook gewoon aan de slag en dingen. Maar ik woon voorlopig nog wel met haar samen dat is wel een dingetje maar misschien dat ze het dan wel ziet ofzo.
  maandag 25 december 2017 @ 21:37:23 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175999870
Gereekst en TT aangepast. For future reference: De originele TS opent nieuwe topics. Niemand anders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175999873
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is meer dat dingen opvallen. Als jij jarenlang de kliko dagelijks buiten zet (wat altijd iemand ziet) en dan ineens 3 weken niet dan denkt men heyy wtf? Dat is geen controle, gewoon hoe dingen opvallen.
Nee dat is jou (bemoei)ziekelijke paranoia geest
pi_175999877
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga ook gewoon aan de slag en dingen. Maar ik woon voorlopig nog wel met haar samen dat is wel een dingetje maar misschien dat ze het dan wel ziet ofzo.
Je bent terug naar huis gegaan? En waar is zij?
pi_175999878
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga ook gewoon aan de slag en dingen. Maar ik woon voorlopig nog wel met haar samen dat is wel een dingetje maar misschien dat ze het dan wel ziet ofzo.
gewoon af en toe palen , ze zal ook wel is geil zijn en anders maar droog erin , beetje vastbinden voor de extra spanning.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999880
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga ook gewoon aan de slag en dingen. Maar ik woon voorlopig nog wel met haar samen dat is wel een dingetje maar misschien dat ze het dan wel ziet ofzo.
Hoe kan ze het niet zien, je bent toch een goede partner. Als ZIJ dat NIET INZIET dan is ZIJ BLIND. En verdien je beter. Maar jullie horen samen en ZIJ MOET HET NIET ZO SNEL OPGEVEN EN ONNODIG MOEILIJK DOEN
pi_175999892
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef Samzz het volgende:
[info]Gereekst en TT aangepast. For future reference: De originele TS opent nieuwe topics. Niemand anders.[/info]
sorry sam!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999897
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:37 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Je bent terug naar huis gegaan? En waar is zij?
Nee zaterdag
pi_175999920
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee zaterdag
Ja zij is zaterdag
pi_175999937
Als ik jou was zou ik haar wel duidelijk maken waar ze staat, jij bent de man in huis en doet je best, mag je ook wel van haar verwachten. Dat is mijn persoonlijke mening
pi_175999954
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ja zij is zaterdag
?
pi_175999966
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Als ik jou was zou ik haar wel duidelijk maken waar ze staat, jij bent de man in huis en doet je best, mag je ook wel van haar verwachten. Dat is mijn persoonlijke mening
dat zeg ik vastbinden en palen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175999973
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

?
Bedoelde zij is nee zaterdag
pi_175999974
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nouja het is meer die onzekerheid dat ik niet weet wat ik moet verwachten. Hoe pak ik dat gesprek het beste aan?
Je zegt gewoon: "Ik wil nu graag duidelijkheid - gaan we verder of is het voorbij ?
Leg naast de oliebollen wat servetjes en poedersuiker.
Kan je wellicht een traantje mee drogen.
pi_175999988
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Bedoelde zij is nee zaterdag
Nederlands aub
pi_175999992
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee zaterdag
Wat was er zaterdag?
Maar zolang jij achter haar aan blijft lopen gaat ze geen definitieve knopen doorhakken. Het is veel te makkelijk om jou achter de hand te houden.
pi_176000004
als ze zondag was zou het minder fijn zijn niet waar?...
pi_176000005
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Wat was er zaterdag?
Maar zolang jij achter haar aan blijft lopen gaat ze geen definitieve knopen doorhakken. Het is veel te makkelijk om jou achter de hand te houden.
Ze komt zaterdag hierheen.
pi_176000034
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zei zelf van niet maar dat geloof ik niet echt :D Daar zijn meerdere redenen voor waarom ik dat niet geloof :D
Nee je bedoeld: "Er zijn meerdere redenen voor dat ik de realiteit niet onder ogen wens te zien".
pi_176000035
Duurt nog even, zou alvast....
pi_176000046
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:42 schreef Filusy het volgende:

[..]

Nee je bedoeld: "Er zijn meerdere redenen voor dat ik de realiteit niet onder ogen wens te zien".
bedoelt
pi_176000055
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze komt zaterdag hierheen.
Mooie dag om haar definitief uit je leven te schrappen, doe jezelf een plezier.
pi_176000059
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat vroeg ze toch? Ik hoop dat je leuke dagen hebt en dan zon rits puntjes erachter..........
Retorische vraag wellicht.....
pi_176000076
anoniemk ik snap je laatste reactie niet.....
pi_176000084
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze komt zaterdag hierheen.
Wacht haar op in je jockstrap :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176000090
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze komt zaterdag hierheen.
ach wat lief van haar, ze komt je je spullen brengen
pi_176000105
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef missgelukt het volgende:

[..]

ach wat lief van haar, ze komt je je spullen brengen
Als ze mn vloer meeneemt en de koelkast en eht gasfornuis, zou fijn zijn.
pi_176000106
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef missgelukt het volgende:

[..]

ach wat lief van haar, ze komt je je spullen brengen
Dit is niet wat TS nodig heeft nu.....................
pi_176000114
TS?.......
pi_176000118
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze is zelf ook hartstikke onzeker. Heeft ze zelfs in het verleden nog een cursus voor gedaan. Zelfbeeld etc.
Eeuh we hadden het over jouw onzekerheid.
En jij gaat er niet op in.
Sterker nog je geeft je vriendin nog even een trap na.
pi_176000121
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:43 schreef missgelukt het volgende:

[..]

ach wat lief van haar, ze komt je je spullen brengen
Nee die mag ts komen halen in de week erna.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176000142
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als ze mn vloer meeneemt en de koelkast en eht gasfornuis, zou fijn zijn.
Als jij dan effe 10 jaar huur aftikt
pi_176000143
TS trek je er niks van aan, deze personen begrijpen de situatie niet........
pi_176000144
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

Nee die mag ts komen halen in de week erna.
Zal koud voor haar zijn op het beton lopen :P
pi_176000168
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zal koud voor haar zijn op het beton lopen :P
Hehe ja leuk :P Krijgt ze wat ze verdient.......
pi_176000186
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zal koud voor haar zijn op het beton lopen :P
die neger hosselt wel een nieuwe vloer!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176000199
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mongooltje is ook weer van stal gehaald zie ik, de mazzel!
Kijk - het kan niet anders dan dat je ex-vriendin dit ook meerdere malen moet hebben meegemaakt.
Ben blij voor haar dat ze besloten heeft niet meer bij je te willen zijn.
Je bent een agressieve engnek.
pi_176000200
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:46 schreef Joene het volgende:

[..]

die neger hosselt wel een nieuwe vloer!
Ze houd van blank koekoek. Negers komen er niet in!
pi_176000221
Als ze op het beton gaat lopen weet je wat je hebt. Sowieso geen high class girl. Geen enkele high class girl gaat op beton lopen met blote voeten..... weet je ook direct dat je beter af bent zonder haar
pi_176000229
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze houd van blank koekoek. Negers komen er niet in!
once she goes black
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176000231
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:47 schreef Filusy het volgende:

[..]

Kijk - het kan niet anders dan dat je ex-vriendin dit ook meerdere malen moet hebben meegemaakt.
Ben blij voor haar dat ze besloten heeft niet meer bij je te willen zijn.
Je bent een agressieve engnek.
Nee ik werd gek van dat debieltje. Maar wie ben je nu? Je hebt een nickname aangemaakt en alleen hier gepost, dalijk denken ze nog dat ik tegen mijzelf zit te praten hier.
pi_176000243
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:48 schreef Joene het volgende:

[..]

once she goes black
Once she goes white never have spijt
pi_176000246
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik werd gek van dat debieltje. Maar wie ben je nu? Je hebt een nickname aangemaakt en alleen hier gepost, dalijk denken ze nog dat ik tegen mijzelf zit te praten hier.
Dat zou 1 van je minste zorgen moeten zijn
pi_176000250
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Puntjes vind ik een manier waarop je reactie verwacht van iemand.

Hou van jou he ...........................

Ik vind dat maar raar die puntjes maar kan aan mij liggen.
Ligt echt aan jou hoor .........
pi_176000259
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Once she goes white never have spijt
hehe ik mag jou wel, je hebt wel humor.
pi_176000274
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

hehe ik mag jou wel, je hebt wel humor.
pcies kroeg materiaal!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176000281
Die puntjes blijven wel een ding, maar is bij meerdere relaties wel een probleem. Mijn vriendin appt me ook weles op mijn werk en dan met puntjes erbij en dan denk ik echt van jezus god waarom moest je dit nou weer zo typen??? Domme trut ik krijg je wel als ik thuis ben met je domme puntjes
pi_176000283
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef Joene het volgende:

[..]

pcies kroeg materiaal!
Toevallig kom ik daar ook wekelijks
pi_176000304
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Toevallig kom ik daar ook wekelijks
Had niemand gedacht
pi_176000307
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:50 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Die puntjes blijven wel een ding, maar is bij meerdere relaties wel een probleem. Mijn vriendin appt me ook weles op mijn werk en dan met puntjes erbij en dan denk ik echt van jezus god waarom moest je dit nou weer zo typen??? Domme trut ik krijg je wel als ik thuis ben met je domme puntjes
en dan neem je dr anaal ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176000326
quote:
14s.gif Op maandag 25 december 2017 21:51 schreef Joene het volgende:

[..]

en dan neem je dr anaal ?
Nou geen reden om grof te doen. Ik vraag haar of ze wil en dan moet ze wel ja zeggen. Net als TS, geen nee mogelijk in welke situatie dan ook
pi_176000343
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ander hoef ik niet. Dat is het hele punt.
Ach jochie je weet niet waar je het over hebt.
Maar je moet idd geen ander.
Je moet eerst eens heel hard en veel aan jezelf werken zodat je van een gigantische eikel een gewoon eikeltje wordt.
Maar ik denk dat dat haast onmogelijk is als ik deze topics nog eens allemaal aan mijn geestesoog laat voorbijgaan....
pi_176000346
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Nou geen reden om grof te doen. Ik vraag haar of ze wil en dan moet ze wel ja zeggen. Net als TS, geen nee mogelijk in welke situatie dan ook
sowieso een vrouw die nee zegt tegen sex. Ik hou dr wel van als ze een beetje tegen stribbelt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176000365
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:53 schreef Filusy het volgende:

[..]

Ach jochie je weet niet waar je het over hebt.
Maar je moet idd geen ander.
Je moet eerst eens heel hard en veel aan jezelf werken zodat je van een gigantische eikel een gewoon eikeltje wordt.
Maar ik denk dat dat haast onmogelijk is als ik deze topics nog eens allemaal aan mijn geestesoog laat voorbijgaan....
Zolang je niet reageert op de vraag wie je bent geen reactie meer bij deze.
  maandag 25 december 2017 @ 21:54:21 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176000375
Het is mooi geweest.

Onzin en offtopic slowchatten is niet de bedoeling. Als TS echt nieuws te melden heeft, opent hij maar een nieuw topic.

[ Bericht 38% gewijzigd door Samzz op 26-12-2017 20:48:46 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')