Liever Santanaquote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat doet dat nummer van Birdy daar in godsnaam? En Hero, wat een walgelijk nummerwel mooi dat Black Magic Woman erin is gekomen
quote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef Cee het volgende:
uurlijstje en wat ik ervan vindin een spoiler omdat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch vind ik er maar vrij weinig aanquote:
Anders staat het hele topic vol met dezelfde lijstjes.quote:
Als je aan Birdy komt kom je aan mij.quote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat doet dat nummer van Birdy daar in godsnaam? En Hero, wat een walgelijk nummerwel mooi dat Black Magic Woman erin is gekomen
Of likt ze wondeschoon?quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef Cee het volgende:
uurlijstje en wat ik ervan vindBlof leuk vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke geloofwaardigheid die je had ben je nu kwijt
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Jij luistert de Noord-Koreaanse lijst waar het één en ander gecensureerd wordt?quote:Op maandag 25 december 2017 13:58 schreef Bos81 het volgende:
1940 Babooshka Kate Bush![]()
1939 Black Magic Woman Fleetwood Mac![]()
1938 Dichterbij Dan Ooit Bløf![]()
![]()
1936 Woman John Lennon![]()
1933 Rock 'n Roll Highschool Ramones![]()
1932 Euphoria Loreen![]()
1930 Everybody's Free (To Wear Sunscreen) Baz Luhrman een Oh jaatje vermoed ik
1928 People Help The People Birdy
CHERRY GHOST!quote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat doet dat nummer van Birdy daar in godsnaam?
Maar Anita uit Stadskanaal doet ook meestemmenquote:Op maandag 25 december 2017 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
smakelijkquote:Op maandag 25 december 2017 13:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga me even in een overhemd en jasje hijsen en richting schoonfamilie, waar ik FOK-loos heel veel ga eten en drinken.
Ik meld mij vanavond weer! Fijnen dag allen, veel Top 2000-genot!
Tot laterschquote:Op maandag 25 december 2017 13:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga me even in een overhemd en jasje hijsen en richting schoonfamilie, waar ik FOK-loos heel veel ga eten en drinken.
Ik meld mij vanavond weer! Fijnen dag allen, veel Top 2000-genot!
Het is, met het geluid uit, alsof de tijd daar 50 jaar terug gedraaid is.quote:Op maandag 25 december 2017 13:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is wel erg wit daarbinnen. Lekker deurbeleid hebben ze daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |