Zij vinden jou ook niet zo bijzonderquote:
Bij de A Gogo was ooit gebleken dat de Whiter Shade of Pale voortkwam door Bach te spelen, maar op een gegeven moment had ie verkeerde noten en is ie daarop verder voortgeborduurdquote:
Ik heb je een link gwstuurd via FB messengerquote:Op maandag 25 december 2017 13:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan dat? Staat het op uitzending gemist?
Tot er alleen nog maar vloggers en instagram sterren over zijn.quote:Op maandag 25 december 2017 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er vaker en vaker iedereen dood-jaren gaan komen
Dit is toch wel het laatste jaar voor dit nummer.quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit heeft volgens mij best hoog gestaan ooit.
Moeten ze lekker zelf weten die gastenquote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zij vinden jou ook niet zo bijzonder
Oh ik hoorde al een bloepje!quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb je een link gwstuurd via FB messenger
quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tot er alleen nog maar vloggers en instagram sterren over zijn.
Ooit gaat het nieuws komen dat Famke Louise niet meer onder ons is.quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het jaar waarin de normále mens massaal dood ging?quote:Op maandag 25 december 2017 13:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat erger was.
2016 waarin iedereen dood ging.
Of 2017 waarin iedereen een pervert bleek te zijn.
Wat zal 2018 worden?
700quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit heeft volgens mij best hoog gestaan ooit.
Maar houd vol! Ook die gaan ooit doodquote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of Enzo Knol....quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ooit gaat het nieuws komen dat Famke Louise niet meer onder ons is.
quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ook nog maar op 1846.quote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef Zorro het volgende:
Vanavond krijgen we nog The 5th van Ekseption, dat is genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |