En de saxofonist op het dak, net buiten de center van het shot.quote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Windmachine, een videoclip in een verlaten steeg met rook die opstijgt door de putdeksels. En een lange regenjas.
Tot morgenquote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef peaceman het volgende:
Namens Diaan en mij een hele fijne dag gewenst! Tot morgen![]()
![]()
![]()
Zo worden ze allang niet meer gemaakt.quote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Pijpbekkie hoor
Toothie BJ isquote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Pijpbekkie hoor
quote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
quote:
ègwelquote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Pijpbekkie hoor
Dat laatste is dan weer jammer....quote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de kerstpakketten eens geinventariseerd. Mevrouw Pippen en ik hebben er samen al drie en we kregen ook het pakket van mijn zwager.
Heeft er iemand behoefte aan bakjes, zoutjes, chipjes, worstjes, speltcrackers et al?
De wijn houden we zelf.
gewoon een foute genotsrocker.quote:
Groeten aan Twan en Lennon!!quote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Zekersquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Te traag tempo.quote:Op maandag 25 december 2017 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon een foute genotsrocker.
en toch vind ik dat stiekem nog steeds leuker dan zo’n cadeaubonquote:Op maandag 25 december 2017 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de kerstpakketten eens geinventariseerd. Mevrouw Pippen en ik hebben er samen al drie en we kregen ook het pakket van mijn zwager.
Heeft er iemand behoefte aan bakjes, zoutjes, chipjes, worstjes, speltcrackers et al?
De wijn houden we zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |