de meesten hebben even de radio op Mute gezet...quote:
Harder dan je hebben kan?quote:
Uhuhquote:
quote:
mwah ik pleur m nog wel een aan op spotify gok ikquote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef PippenScottie het volgende:
Tenzij we een dodenbonus krijgen zal dit ook wel de laatste keer dit nummer zijn..
Welk onderdeel?quote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef Cee het volgende:
Ik wilde kaneelbroodjes gaan maken, zie nu dat het recept een onderdeel bevat dat een nacht in de koelkast moet staan.
maak je ze morgenquote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef Cee het volgende:
Ik wilde kaneelbroodjes gaan maken, zie nu dat het recept een onderdeel bevat dat een nacht in de koelkast moet staan.
dan zijn ze overmorgen pas klaar, lijkt me onhandig.quote:
Love for the Common People zometeen ja?quote:Op maandag 25 december 2017 12:16 schreef MielMonteur het volgende:
Hebben we wel twee nummers na elkaar met zo'n panfluitje erin?
Het is een wetenschappelijk feit dat een nacht in de koelkast precies hetzelfde is als drie uur in de diepvriezer.quote:Op maandag 25 december 2017 12:15 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |