Sigur Ros vind ik wel iets leuker maar dit is wel genot vind ik. Niet zo goed als Portishead, dat moet wel gezegd wordenquote:Op maandag 25 december 2017 11:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens vind ik haar muziek niet super.
mag wel wat hoger ook.quote:Op maandag 25 december 2017 11:40 schreef laxus13 het volgende:
Wel leuk voor de variatie dat dit erin staat zeggen we dan
Haar mooiste, staat in mijn top 100quote:Op maandag 25 december 2017 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Joga van Björk
Vind ik toch wel een van haar mooiste
quote:Op maandag 25 december 2017 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze altijd tussen de wal en het schip zit. Was het maar zo.
Gek genoeg trekt zelfs Sigur Rķs me niet heel erg. Terwijl ik toch gek ben op IJsland.quote:Op maandag 25 december 2017 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigur Ros vind ik wel iets leuker maar dit is wel genot vind ik. Niet zo goed als Portishead, dat moet wel gezegd worden
Hier een derde van mijn lijst, maar zou makkelijk een stemlijst kunnen vullen met alleen 6 min.+ nummers.quote:Op maandag 25 december 2017 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zowat 60% van mijn stemlijst bestaan uit nummers van 6+ minuten.. :p
Staat Maggot er dan ook tussen?quote:Op maandag 25 december 2017 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier een derde van mijn lijst, maar zou makkelijk een stemlijst kunnen vullen met alleen 6 min.+ nummers.
Sigur Rosquote:Op maandag 25 december 2017 11:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gek genoeg trekt zelfs Sigur Rķs me niet heel erg. Terwijl ik toch gek ben op IJsland.
Eigenlijk alleen Of Monsters And Men vind ik echt mooi.
NPO kan de stagiares zelfs niet meer betalenquote:Op maandag 25 december 2017 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die top2000 site is trouwens wel echt een gedrocht: bio's, oude vermeldingen en dergelijke.. het is echt totaal niet up to date... ze hebben volgens mij alleen de lijst zelf opnieuw geplaatst en de rest laten staan
Benny Neyman staat op 1959 dit jaar maar volgens zijn bio op 1500... ik vind dat gewoon echt slordig: Je had maar één taak
Ik vind Debut ruim beter dan Post, als je dat bedoelt. En pas vanaf Vespertine gaat ze écht andere dingen doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |