Katy Perry vroegerquote:Op maandag 25 december 2017 10:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Eensch, zelfs Katy vind ik wel leuk
Klopt, ik had het over het algemeen over klassieke elektronische muziek die ik tof vindquote:
Die is genot ja.quote:Op maandag 25 december 2017 10:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, ik had het over het algemeen over klassieke elektronische muziek die ik tof vind
Ach gewoon prima popmuziekquote:Op maandag 25 december 2017 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katy Perry vroeger![]()
Katy Perry tegenwoordig![]()
klopt is driekwart van deze lijst uiteindelijk welquote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op zich niets mis met muzikaal behang
Heb je het nu over haar muziek of iets anders?quote:Op maandag 25 december 2017 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katy Perry vroeger![]()
ik vond het vorige uur juist al vrij matigquote:Op maandag 25 december 2017 10:57 schreef Dwersdriever het volgende:
1971 is en blijft een absoluut geniaal nummer. 1972 ook. Verder niet het sterkste uur van de lijst vrees ik. Voor mij ook weer de nodige onbekende nummers.
Dat nieuwe haar vind ik ook niks.quote:Op maandag 25 december 2017 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katy Perry vroeger![]()
quote:Op maandag 25 december 2017 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katy Perry vroeger![]()
quote:Op maandag 25 december 2017 11:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb je het nu over haar muziek of iets anders?
Overigens is I kissed a girl wel een guilty pleasure van mij
eens, nu is het een achterlopende Miley Cyrus kloonquote:Op maandag 25 december 2017 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Katy Perry vroeger![]()
hier waas t al mis. die eerste plaat was wel lachenquote:
Mensen, ze moeten gewoon eens leren dat wij de habitat van dieren continue inpikken....quote:Op maandag 25 december 2017 11:02 schreef livelink het volgende:
Hardleerse beesten die wolven. Ze moeten gewoon eens leren dat ze niet ongestraft vee moeten eten
In latexquote:Op maandag 25 december 2017 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was wel mijn favoriete aflevering van Graham Norton hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er zijn daarna nog een paar dagenquote:Op maandag 25 december 2017 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag en morgen overdag nauwelijks luisterkansen
Jammer alleen dat hoe hoger je komt, hoe meer Blof/Kensington/Coldplay ooraids er voorbij komtquote:Op maandag 25 december 2017 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn daarna nog een paar dagen*positive thinking
Ik merk de afgelopen jaren toch steeds meer dat ik allerhande moderne fenomenen niet volg. Zal wel de leeftijd zijn en de invloed van dingen als Spotify en internetradio waardoor ik niet meer geconfronteerd wordt met 'nieuw' materiaal. Dus als die nummers dan de Top 2000 halen, vraag ik me af 'wat is dit nou weer'.quote:Op maandag 25 december 2017 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vond het vorige uur juist al vrij matig
Dat is waar, maar we hebben niet voor niets een muteknop. Wordt die ook eens gebruikt.quote:Op maandag 25 december 2017 11:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hoe hoger je komt, hoe meer Blof/Kensington/Coldplay ooraids er voorbij komt
Morgen dacht ik zoquote:Op maandag 25 december 2017 11:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoe laat komt Leef eigenlijk?![]()
past bij dit liedjequote:
Nou, die reclame is ook best wel saai anders.quote:
dat was t origineel!quote:Op maandag 25 december 2017 11:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben die gasten van NKOTB dit ook niet gecoverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |