Ga je nu los met je keukenmachine, muis!quote:Op maandag 25 december 2017 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb net huisgenoot en haar vriend uitgezwaaid. Ik ben nu lekker alleen thuis
En Enigma gelukkig ook nog. Maar geen Autechre of Vitalic bijvoorbeeld.quote:
op zich niets mis met muzikaal behangquote:Op maandag 25 december 2017 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
vind dit een beetje muzikaal behang
Nee hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, net als Hazes een eenzame kerst
Volgens mij vind ik dat best een mooi nummer!quote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die uurafsluiter, dit kan toch niet waar zijn?
Nou, met die Ooraids van net en de Ooraids die nog veel hoger staat, ben je hier toch niet verbaasd meer over toch? Toch? Toch?quote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Giggity!quote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je nu los met je keukenmachine, muis!
😂quote:
Gisteren al gedaanquote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je nu los met je keukenmachine, muis!
deze man weetquote:Op maandag 25 december 2017 10:55 schreef Mani89 het volgende:
Nu wil ik ook dat er nummers van Jodeci in de Top 2000 komen.
Klassieke EDMquote:
Ja, das minimaal 3x te weinig ook.quote:
tja, als je t zo stelt...quote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, met die Ooraids van net en de Ooraids die nog veel hoger staat, ben je hier toch niet verbaasd meer over toch? Toch? Toch?
Eensch, zelfs Katy vind ik wel leukquote:
Die is toch van New Order?quote:Op maandag 25 december 2017 10:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klassieke EDMBlue Monday vind ik ook echt een heerlijk nummer.
Chained To The Rhythmquote:Op maandag 25 december 2017 10:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |