Je zou zeggen dat als je Politik leuk vindt er nog wel een hoop andere nummers van Parachutes en A Rush Of Blood moeten zijn die je aanspreken.quote:Op maandag 25 december 2017 11:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf Politik heel mooimaar das dan ook de enige die ik van ze mooi vind...
A Rush of Blood mag nog niet in de schaduw staan van Parachutes.quote:Op maandag 25 december 2017 11:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als je Politik leuk vindt er nog wel een hoop andere nummers van Parachutes en A Rush Of Blood moeten zijn die je aanspreken.
Zou Stevie Wonder ook jarenlang op FOK! hebben gepost?quote:Op maandag 25 december 2017 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Na The Cross ga ik er een tijdje vandoor.
Je schijnt blind te worden van zo'n scherm.
Stil nouquote:
Parachutes mag nog niet in de schaduw staan van OK Computerquote:Op maandag 25 december 2017 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
A Rush of Blood mag nog niet in de schaduw staan van Parachutes.
Ik vind ze compleet inwisselbaar eigenlijk.quote:Op maandag 25 december 2017 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
A Rush of Blood mag nog niet in de schaduw staan van Parachutes.
Ok Computer mag nog niet in de schaduw staan van Kid A of In Rainbows.quote:Op maandag 25 december 2017 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parachutes mag nog niet in de schaduw staan van OK Computer
Heb ik niet echt beluisterd maar ik denk dat die Coldplay mij veel meer aanspreekt dan de Coldplay daarnaquote:Op maandag 25 december 2017 11:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als je Politik leuk vindt er nog wel een hoop andere nummers van Parachutes en A Rush Of Blood moeten zijn die je aanspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |