De meeste Vd Valks zitten langs de snelweg. En daar kan je prima eten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uberhaupt kerstdiner bij een wegrestaurant
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben 3 dagen dronken geweest, Jezus
even doortrekken tot nieuwjaarquote:
Hoi Yannick?quote:Op woensdag 27 december 2017 07:01 schreef Szura het volgende:
Ik baal er erg van dat net als vorig jaar D Webster en Whitlock elkaar tegenkomen in de tweede ronde. Ik gun beide darters absoluut geen derde ronde plaats op het WK en vind het ook erg triest dat 1 van hun die toch gaat halen #rtl7darts
Ik hoop dat Webster straks voor een kleine stunt zorgt en Whitlock uitschakelt. Als Whitlock vandaag verliest dan is de kans heel groot dat Kyle Anderson PL gaat gooien volgend jaar want de PDC wilt volgend jaar zeker 1 Australische deelnemer #rtl7dartsquote:
Zou dat eigenlijk wel een stunt zijn?quote:Op woensdag 27 december 2017 07:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat Webster straks voor een kleine stunt zorgt en Whitlock uitschakelt.
Natuurlijk niet nu hij hem al twee keer op een WK gepakt heeft.quote:Op woensdag 27 december 2017 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk wel een stunt zijn?
Gelukkig is vanavond ook pas de Hagenees aan de ochequote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan vanavond pas meekijken
Weet je hoelaat die wedstrijd ongeveer is?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is vanavond ook pas de Hagenees aan de oche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |