Stijn jongen tochquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat geforceerde ''kijk mij eens niets met kerst hebben'' sfeertje in dit topic.
Fijne feestdagen Stijntje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Net zo kansloos als dat geforceerde "kijk al die sukkels juichen voor iemand omdat een vlaggetje" sfeertje inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Neemt niet weg dat je daar best over mag klagen. Klagen over kerstfilms of een dronken luidruchtige oom is ook beetje afgezaagd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, op een jaar na is het WK nog nooit op 26 december geweest.
Successupporters vind je overalquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, op een jaar na is het WK nog nooit op 26 december geweest.
Vrij aparte vergelijking, maar ik hoop dat mensen toch wel snappen dat niet iedere darter zit te wachten om op 26 december alweer aan het bord te verschijnen? Nederlanders, Duitsers, Spanjaarden. Dat schijnen ook mensen te zijn met familie. Niet iedere koeltoer is hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zo kansloos als dat geforceerde "kijk al die sukkels juichen voor iemand omdat een vlaggetje" sfeertje inderdaad.
Familie kan je bezoeken op 24 of 25 decemberquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij aparte vergelijking, maar ik hoop dat mensen toch wel snappen dat niet iedere darter zit te wachten om op 26 december alweer aan het bord te verschijnen? Nederlanders, Duitsers, Spanjaarden. Dat schijnen ook mensen te zijn met familie. Niet iedere koeltoer is hetzelfde.
Ik ga vandaag lekker uit eten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Familie kan je bezoeken op 24 of 25 december
Daarna gewoon weer werrekke voor je kk cheld
Dan motten ze maar gaan korfballen, lederhosendansen of stiervechten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij aparte vergelijking, maar ik hoop dat mensen toch wel snappen dat niet iedere darter zit te wachten om op 26 december alweer aan het bord te verschijnen? Nederlanders, Duitsers, Spanjaarden. Dat schijnen ook mensen te zijn met familie. Niet iedere koeltoer is hetzelfde.
Gelukkig is de PDC een bond gericht op iedere nationaliteit en niet alleen op Engeland.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan motten ze maar gaan korfballen, lederhosendansen of stiervechten.
Dat zou wel moetenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is de PDC een bond gericht op iedere nationaliteit en niet alleen op Engeland.
Ja, maar nog STAIDS geen darten. Dus geen probleem.quote:Op maandag 25 december 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Shit jongens, morgen ook het OKT. Wat te doen?
Zooooooquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zo kansloos als dat geforceerde "kijk al die sukkels juichen voor iemand omdat een vlaggetje" sfeertje inderdaad.
Dat is helemaal standaard en geforceerde gezelligheidquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag lekker uit eten.
Ik denk dat het vooral om de kijkcijfers buiten Engeland gaat. Op nieuwsjaarsdag moet Van Gerwen ook weer op komen dravenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veldrijdenquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:24 schreef luukert het volgende:
Ik wil dartsen op de 26e, dan maar schaatsen kijken. Of bean
Lakeside?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan anders niet Lakeside vandaag starten ofzo? Dan hebben we tenminste nog iets en heeft de BDO ook nog een paar kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |