weinig verrassingen in de top van de lijst ... maar ik zal toch wel veel luisteren volgende week
Hier staat de rest
de top 25
01 Metallica One
02 Guns 'N Roses November Rain
03 Nirvana Smells Like Teen Spirit
04 Queen Bohemian Rhapsody
05 Live Lightning Crashes
06 U2 One
07 Pearl Jam Black
08 Led Zeppelin Stairway To Heaven
09 Van Dik Hout Stil In Mij
10 Deep Purple Child In Time
11 Metallica Nothing Else Matters
12 Radiohead Creep
13 Pearl Jam Alive
14 Live I Alone
15 Red Hot Chili Peppers Under The Bridge
16 Faithless Insomnia
17 U2 Sunday Bloody Sunday
18 Ac/Dc Whole Lotta Rosie
19 Radiohead Street Spirit
20 Coldplay Yellow
21 U2 With Or Without You
22 Muse Bliss
23 Bruce Springsteen River
24 Radiohead Paranoid Android
25 Rage Against The Machine Killing In the Name Of
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 20-12-2002 16:22]
quote:is idd erg voorspelbaar ... volgens mij zagen we de meesten ook al verschijnen in die top90 van de jaren 90 ...
Op vrijdag 20 december 2002 16:20 schreef Zander het volgende:
Beuh... wat een voorspelbaar lijstje weer.. daar zet ik de radio niet voor aan.
quote:netjes hoor...
Op vrijdag 20 december 2002 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf maandag te horen op 3fm ...weinig verrassingen in de top van de lijst ... maar ik zal toch wel veel luisteren volgende week
Hier staat de rest
de top 20
01 Metallica One
03 Nirvana Smells Like Teen Spirit
[...]
18 Ac/Dc Whole Lotta Rosie
19 Radiohead Street Spirit
20 Coldplay Yellow
21 U2 With Or Without You
22 Muse Bliss
23 Bruce Springsteen River
24 Radiohead Paranoid Android
25 Rage Against The Machine Killing In the Name Of
quote:wat de fuck heeft iedereen toch de hele tijd met dit klotenummer
Op vrijdag 20 december 2002 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:jah ... maar da's IMO de verkeerde One
Op vrijdag 20 december 2002 16:21 schreef NRK het volgende:
Ik mis Self Esteemen tering, One wint ALTIJD
quote:Die van u2 is nix
Op vrijdag 20 december 2002 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
jah ... maar da's IMO de verkeerde One
Metallica's versie roelt
quote:nah ...
Op vrijdag 20 december 2002 16:23 schreef NRK het volgende:[..]
Die van u2 is nix
Metallica's versie roelt
quote:Dat vraag ik me ook de hele tijd af. In elke pop-lijst staat dat geval wel weer ergens in de top10.
Op vrijdag 20 december 2002 16:22 schreef dr_diablos het volgende:
wat de fuck heeft iedereen toch de hele tijd met dit klotenummer
quote:Ieder z'n mening
Op vrijdag 20 december 2002 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
nah ...
quote:tis wel 'n kewl nummer hoor
Op vrijdag 20 december 2002 16:24 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dat vraag ik me ook de hele tijd af. In elke pop-lijst staat dat geval wel weer ergens in de top10.
quote:psies ...
Op vrijdag 20 december 2002 16:25 schreef NRK het volgende:[..]
Ieder z'n mening
Geen enkele zangeres te bekennen in die hele top 25, trouwens, en Nederlands werk komt er ook slecht vanaf (behalve die notering voor Van Dik Hout, maar dat vind ik zelf ook maar een matig wijsje)
Oh, en vind One idd niet echt dé nummer 1 al staat ie er wel altijd.
Zie http://www.roelonline.net/top715.xls
quote:Ik vind het deel na de fade-out ook het beste
Op vrijdag 20 december 2002 16:29 schreef namek31 het volgende:
Vind alleen het eind van November Rain erg goed.. voor de rest is het geen goed nummer...
quote:Space Oddity staat op 130
Op vrijdag 20 december 2002 16:39 schreef Puur het volgende:
Wat een zaadlijst. Ik kan niet anders zeggen. Space Oddity van Bowie staat er niet eens in. In die hele fuckin' 715 niet. Ik vond de keuzes al zo beperkt maar wat er uit is gekomen is toch zeker "De Rukste 715".
en op Vandikhout na vind ik het een goeie top 25 hoor!
quote:moet je m'n excelsheet ff downen
Op vrijdag 20 december 2002 16:46 schreef Puur het volgende:
Hahaha, inderdaad. Ik heb hem over het hoofd gezien. Toen de zoekbutton ook niets kom vinden ben ik weer heel erg teleurgesteld naar dit forum terug gegaan om m'n gal te spuwen. Maar ik blijf erbij dat heb geen beste lijst is.
maar idd ... te voorspelbaar
(Doorgaans luister ik bijna alleen die danceprogramma's, maar ik heb geen zin om de komende week alleen maar kapotgedraaide platen te horen die me compleet de strot uit komen, en op 538 komt er de komende week dan nog relatief nieuwe muziek. Hoewel eveneens niet al te gewaagd.)
En waarom alles tegelijk zodat je verplicht bent te kiezen?
Overigens weet ik nu al dat ik deze top 715 het minst van de 3 zal vinden. Maar eigenlijk wist ik dat al voor ik ging stemmen
quote:Kan ik ook doen! Ik vrees alleen dat ik niet 20 weken vakantie mag
Op vrijdag 20 december 2002 17:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga in de vakantie gewoon al mijn CD's weer eens draaien. Ook leuk!
quote:Wat dacht je van bijvoorbeeld ID&T radio? Op 538 is het de laatste dagen ook niet echt geweldig (heel veel Mariah Carey, Wham, Chris Rea, enz.). Waarschijnlijk hebben de lokale zenders bij jullie ook een wat gevarieerder aanbod.
Op vrijdag 20 december 2002 17:30 schreef postinggirl het volgende:
Ik denk dat ik de komende weken tijdelijk toch maar iets meer 538 ga luisteren.![]()
quote:Dat kan ik mijn ouders niet aandoen.
Op vrijdag 20 december 2002 18:35 schreef MSXUser het volgende:[..]
Wat dacht je van bijvoorbeeld ID&T radio?
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 19:05 schreef postinggirl het volgende:
Dat kan ik mijn ouders niet aandoen.
* ImPrEzA vindt het wel vet dat Within Temptation er 2 keer in staat
en jammer dat One op 1 staat, had dan toch liever November Rain daar gehad dan. Vooral dat einde, zo mooi en goed...
quote:het mooie van de 715 is dat ze alleen van 6 tot 22 uitzenden... dan kun je alles gewoon horen in principe. De Top 2000 is 24 uur per dag.
Op vrijdag 20 december 2002 17:34 schreef ranja het volgende:
Ok... wanneer begint de top2000 dan?
En de top 888?En waarom alles tegelijk zodat je verplicht bent te kiezen?
Overigens weet ik nu al dat ik deze top 715 het minst van de 3 zal vinden. Maar eigenlijk wist ik dat al voor ik ging stemmen
Die begint trouwens de 26e, als de 715 afsluit.
Ik dacht trouwens dat meestal November Rain of Bohemian Rhapsody won, zodat deze nummer 1 toch wat verrassend is.
Leuk dat Muse in zo hoog staat en maar liefst drie nummers van Radiohead in de top 25.
quote:hehe dat is wel heeel dom van ze
Op zaterdag 21 december 2002 01:14 schreef Kbautrplov het volgende:
Sukkels! Ze hebben twee keer If You Tolerate This ... erin gezet (op 156 en 270).
Ik dacht trouwens dat meestal November Rain of Bohemian Rhapsody won, zodat deze nummer 1 toch wat verrassend is.
Leuk dat Muse in zo hoog staat en maar liefst drie nummers van Radiohead in de top 25.
nummer is niet heel verrassend denk ik, omdat je de laatste jaren meer ziet dat mensen November Rain en de Bohemian Rhapsody een stuk minder luisteren, dat was echt iets van de jaren negentig volgens mij.
En heel misschien hebben de mensen van 3FM de boel een beetje gemanipuleerd, want het is wel erg leuk om het nummer "One" op positie één te hebben
quote:als ik nu kijk is dat niet meer zou, heb je ze gemaild ofzo???
Op zaterdag 21 december 2002 01:14 schreef Kbautrplov het volgende:
Sukkels! Ze hebben twee keer If You Tolerate This ... erin gezet (op 156 en 270).
quote:xie het ook ja ...
Op zondag 22 december 2002 00:34 schreef snellejelle het volgende:[..]
als ik nu kijk is dat niet meer zou, heb je ze gemaild ofzo???
quote:Idd raar
Op zondag 22 december 2002 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
xie het ook ja ...
en nu staat er op #270 een plaat die er eerst helemaal niet in stond (Stranglers - Golden Brown). Die plaat zegt me trouwens he-le-maal niks ....
beetje raar de stemmen geteld, lijkt me
quote:als je Golden Brown niet kent
Op zondag 22 december 2002 00:41 schreef snellejelle het volgende:[..]
Idd raar
Ben overigens blij te zijn dat veel van mijn top 10 erin staat, alleen waarom staat Paranoid Android zo verdomde laag en Van Dik Hout in de top 10?????? Onbegrijpelijk, maar goed alle stemmen gelden
En kan iemand mij uitleggen waarom Live met I Alone zo hoog staat? Hoe kan het dan hun bijna slechtste nummer het zo goed doet? Alleen maar omdat het een hit geweest is???
De nummer 715 had natuurlijk ook veel hoger moeten staan, maar goed ik zal niet teveel commentaar geven.....
Overigens wel schande dat The Beatles er maar zo weinig instaan!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door peaceman op 22-12-2002 10:44]
quote:Dat komt inderdaad omdat de stemmers Metallica kennen van de hits, de singles dus. De stemmers zijn in wezen 2e generatie Metallicafans die niet voldoende geintegreerd zijn...
Op zaterdag 21 december 2002 14:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik snap niet dat Metallica met One op 1 staat. Over het algemeen wordt Master of Puppets door bijna iedere Metallica fan als het beste album beschouwd. Waarom staat er dan niet een nummer van dit album op 1? Zal wel te maken hebben met het feit dat er geen singles van uitgebracht zijn.
quote:staan...
Op zondag 22 december 2002 12:46 schreef Mjet het volgende:
Wat doet eminem in die lijst?!
De top 25 is nie echt verassend, maar het zijn gewoon goede nummers, dus ik ga lekker wel luisteren
quote:Ik bedoelde raar dat 'ie er eerst niet in stond maar nu opeens wel.......
Op zondag 22 december 2002 10:29 schreef peaceman het volgende:[..]
als je Golden Brown niet kent
, vraag ik me toch af hoe het met je popkennis zit. Stranglers meest bekende nr. en je kent het niet...
Misschien de leeftijd? Is echt een bekend nummer hoor. Maar goed; niet iedereen kan alles kennen toch?Ben overigens blij te zijn dat veel van mijn top 10 erin staat, alleen waarom staat Paranoid Android zo verdomde laag en Van Dik Hout in de top 10?????? Onbegrijpelijk, maar goed alle stemmen gelden
En kan iemand mij uitleggen waarom Live met I Alone zo hoog staat? Hoe kan het dan hun bijna slechtste nummer het zo goed doet? Alleen maar omdat het een hit geweest is???
De nummer 715 had natuurlijk ook veel hoger moeten staan, maar goed ik zal niet teveel commentaar geven.....Overigens wel schande dat The Beatles er maar zo weinig instaan!!!!!
Ik maak wel een prive-cd denk ik
quote:dan had ik je verkeerd begrepen, sorry
Op zondag 22 december 2002 16:57 schreef snellejelle het volgende:[..]
Ik bedoelde raar dat 'ie er eerst niet in stond maar nu opeens wel.......
quote:Kvind die van creed beter
Op vrijdag 20 december 2002 16:23 schreef NRK het volgende:[..]
Die van u2 is nix
Metallica's versie roelt
Jammer dat nummer 715 niet hoger staat (maar dankzij mijn stem waarschijnlijk toch nog net in de lijst...hehe)
Wel apart, dat Live - Run to the water een paar jaar terug nog op 1 stond en nu ergens op 160 ofzo. Geeft wel weer het korte termijn geheugen aan van de 3FM luisteraar (duh, dat ben ik zelf ook eigenlijk onder werktijd).
"wow! run to the water! Dat is het beste nummer dat ik OOOOIT gehoord heb..."
effe wachte...
"wow! Yellow! Dat is het beste nummer dat ik OOOOIT gehoord heb..."
nog effe wachte...
"wow! Bliss! Dat is het beste nummer dat ik OOOOIT gehoord heb..."
nog effe wachte..."
Nee, ik ga toch echt naar de top 2000 luisteren. Deze lijst hoor ik het hele jaar al op de playlist van 3fm.
quote:als je alleen maar commentaar hebt moet je inderdaad gewoon lekker niet luisteren....
Op maandag 23 december 2002 15:59 schreef Vamos het volgende:
Standaard 3FM lijstje weer. Meeste uit de top 100 zijn zoals gewoonlijk de betere rock/alternatieve platen uit de jaren 90, maar da's logisch want het is de doelgroep van 3FM. Voor muziek van voor 1990 moet je bij Radio 2 wezen, want da' kenne ze niet bij 3FMJammer dat nummer 715 niet hoger staat (maar dankzij mijn stem waarschijnlijk toch nog net in de lijst...hehe)
Wel apart, dat Live - Run to the water een paar jaar terug nog op 1 stond en nu ergens op 160 ofzo. Geeft wel weer het korte termijn geheugen aan van de 3FM luisteraar (duh, dat ben ik zelf ook eigenlijk onder werktijd).
"wow! run to the water! Dat is het beste nummer dat ik OOOOIT gehoord heb..."
effe wachte...
"wow! Yellow! Dat is het beste nummer dat ik OOOOIT gehoord heb..."
nog effe wachte...
"wow! Bliss! Dat is het beste nummer dat ik OOOOIT gehoord heb..."
nog effe wachte..."Nee, ik ga toch echt naar de top 2000 luisteren. Deze lijst hoor ik het hele jaar al op de playlist van 3fm.
quote:There can be only 'one'!
Op vrijdag 20 december 2002 16:21 schreef NRK het volgende:
Ik mis Self Esteemen tering, One wint ALTIJD
Wat mij opviel is dat er bijna geen electronische muziek instaat. Is voor mij toch een kleine verrassing, als je tegenwoordig zo naar de radio luistert lijkt het wel of de gemiddelde mens alleen nog naar gladde housenummers luistert
quote:Ben ik ook blij om! Weer gewoon lekker ouderwetse gitaren, beter
Op maandag 23 december 2002 19:19 schreef Goofup het volgende:[..]
There can be only 'one'!
Wat mij opviel is dat er bijna geen electronische muziek instaat. Is voor mij toch een kleine verrassing, als je tegenwoordig zo naar de radio luistert lijkt het wel of de gemiddelde mens alleen nog naar gladde housenummers luistert
quote:Nergens gezegd dat ik de lijst niet goed vind, alleen vrij standaard. Verdeel alle tijdsperiodes wat eerlijker en ik zou 'm een stuk beter vinden. Dat is ook het grote nadeel van Radio 2. Die heeft juist weer een ontstellend gebrek aan de alternatieve/rockplaten uit de jaren 90 (en alleen sky radio muziek uit de 90s).
Op maandag 23 december 2002 18:37 schreef peaceman het volgende:[..]
als je alleen maar commentaar hebt moet je inderdaad gewoon lekker niet luisteren....
Overigens is de lijst best goed hoor. Alleen heb je altijd wel dat er nummers in staan op een positie waarvan je denkt moet dat nou.
Summer of 69 hoeft van mij ook niet meer en The Beatles komen belachelijk weinig voor, maar toch ga ik lekker luisteren, heerlijk! Beter dan al die klote kerstplaten!
Komt allemaal door die klote versnippering. Nergens een zender die gewoon van alles wat draait. Het is Of sky radio Of RnB/house Of Rock... etc
quote:Over smaak valt niet te twsiten, maar over gebrek aan smaak wel
Op dinsdag 24 december 2002 10:18 schreef Acathla het volgende:
One vind ik zo'n belachelijk kut-nummer, ik snap nog steeds niet wat One in de lijst doet.
One roels!!
Waarom staat de Sterephonics versie van Handbags and Gladrags in de lijst ipv het origineel van Rod Stewart???
Lijkt 538 wel met zijn Puff Daddy versie ipv The Police versie
Tegenvallertje van de 3fm stemmers. Als deze versie nou beter origineler was....maar hij is exact hetzelfde,
quote:Omdat het origineel minder vers in het geheugen ligt van de stemmers?
Op dinsdag 24 december 2002 11:07 schreef Vamos het volgende:Waarom staat de Sterephonics versie van Handbags and Gladrags in de lijst ipv het origineel van Rod Stewart???
quote:vast...hoor trouwens net dat Rod ook het origineel niet bezit...hehe... Maar deze versie was wel exact hetzelfde als die van Rod; zelfs de stem klonk net zo schor.
Op dinsdag 24 december 2002 11:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Omdat het origineel minder vers in het geheugen ligt van de stemmers?
-edit-
Zou trouwens een mooie straf zijn als een of ander rockgroepje One van Metallica ofzo covert en dat die dan in de top 100 AT komt
quote:Omdat -ondanks dat de Beatles briljant blijven- hun liedjes tegenwoordig wat oubollig overkomen. De Stones zijn met hun gitaren net iets tijdlozer.
Op dinsdag 24 december 2002 11:20 schreef Roosje01 het volgende:
Wel heel slecht dat de moeder aller bands, de Beatles, zo genegeerd zijn. Als iemand mij uit kan leggen waarom het gekrijs van November Rain beter is dan Day in a life of Eleanor Rigby of Norwegian Wood of vul maar in, dan graag. Misschien zie ik iets briljants over het hoofd?
Als de Beatles hunzelfde liedjes hadden gezongen met wat meer rockgitaren erin, dan hadden ze veel hoger gestaan.
quote:Ah gelukkig. We meten de kwaliteit van de muziek af enkel en alleen aan de arrangementen. Maar dit is natuurlijk ook een lijst van de grootste gemene deler, en dan krijg je inderdaad dit soort lijsten. Maar ik vind persoonlijk 'child in time' oubolliger klinken dan de Beatles. Maar dat is slechts een kwestie van smaak, geloof ik.
Op dinsdag 24 december 2002 11:56 schreef Vamos het volgende:[..]
Omdat -ondanks dat de Beatles briljant blijven- hun liedjes tegenwoordig wat oubollig overkomen. De Stones zijn met hun gitaren net iets tijdlozer.
Als de Beatles hunzelfde liedjes hadden gezongen met wat meer rockgitaren erin, dan hadden ze veel hoger gestaan.
Foo fighters, jammer alleen dat hij het alleen over het optreden in de Paradiso heeft (ook een topper) maar in de HMH was het ook
100000 keer beter dan kerst liedjes deze lijst!
Aan deze top 25 is goed te zien welke sound op dit moment 'in' is, maar eerlijk gezegd is de variatie ver te zoeken. Ook bij de nieuwere acts weinig vernieuwends dat hoog in de lijst staat. Geef mij dan de top 25 van de top 2000 maar, al is die ook voorspelbaar. Iig een stuk meer variatie.
quote:sorry vergat wat cynische smileys
Op dinsdag 24 december 2002 13:23 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Ah gelukkig. We meten de kwaliteit van de muziek af enkel en alleen aan de arrangementen. Maar dit is natuurlijk ook een lijst van de grootste gemene deler, en dan krijg je inderdaad dit soort lijsten. Maar ik vind persoonlijk 'child in time' oubolliger klinken dan de Beatles. Maar dat is slechts een kwestie van smaak, geloof ik.
quote:je kon ook maar stemmen op 4 nummers van Beatles, tegen tig van Bon Jovi bijv, dat maakt het heel lastig om er meer in te krijgen. Wel jammer dat Beatles zo weinig te horen zijn. De plek van Lennon is helemaal een schande, stond vorig jaar toch beter.
Op zondag 22 december 2002 10:29 schreef peaceman het volgende:Overigens wel schande dat The Beatles er maar zo weinig instaan!!!!!
One was vorig jaar ook 1 en andere One 2 dus zou verrassend is de top niet. Tot ongeveer 150 hoor je, zo nu en dan. wat minder gangbare nummers, daarna is het Arbeidsvitaminen. al met al een lekker lijstje, maar het is geen freak-lijst.
hij is er namelijk bijna constant, let op:
18:00 - 22:00 gisteravond
04:00 - 06:00 vannacht
09:00 - 12:00 vanmorgen
was wel cool trouwens dat hij gisteravond mijn naam nog noemde bij de motivatie van Ice Queen
quote:Je kon ook zelf nummers opperen. Helaas dat mensen A day in the life of Helter Skelter niet erin gestemd hebben.
Op dinsdag 24 december 2002 18:33 schreef fisico het volgende:[..]
je kon ook maar stemmen op 4 nummers van Beatles, tegen tig van Bon Jovi bijv, dat maakt het heel lastig om er meer in te krijgen. Wel jammer dat Beatles zo weinig te horen zijn. De plek van Lennon is helemaal een schande, stond vorig jaar toch beter.
One was vorig jaar ook 1 en andere One 2 dus zou verrassend is de top niet. Tot ongeveer 150 hoor je, zo nu en dan. wat minder gangbare nummers, daarna is het Arbeidsvitaminen. al met al een lekker lijstje, maar het is geen freak-lijst.
quote:Hij vertelde dat hij Kerst haat. Dus hij zal er vanavond ook wel weer zitten.
Op woensdag 25 december 2002 14:10 schreef ImPrEzA het volgende:
Giel Beelen woont volgens mij in de 3FM-studio...
quote:Ja hoor. Deed ie wel goed trouwens. Heel veel platen, en maar heel soms er doorheen komen. Ook heel veel goede platen trouwens (Bullet with Butterfly Wings, Glory Box, Letting the Cables Sleep, Basket Case etc.)
Op woensdag 25 december 2002 16:13 schreef dwerg het volgende:[..]
Hij vertelde dat hij Kerst haat. Dus hij zal er vanavond ook wel weer zitten.
Als je niet naar de beste 100 kijkt heb je gewoon een goede lijst met leuke platen die je niet zo vaak hoort.
in ieder geval een mooi lijstje, helaas kan ik net de top van de lijst niet horen
quote:die private investigations en goodnight saigon net achter elkaar waren echt supermooi!
Op donderdag 26 december 2002 13:34 schreef ImPrEzA het volgende:
zei Rene Kind ook al net, er staan erg veel 'standaard'-platen in, maar het is toch leuk omdat je veel van die nummers niet vaak op de radio hoort omdat ze behoorlijk lang zijn.in ieder geval een mooi lijstje, helaas kan ik net de top van de lijst niet horen
3FM heeft in ieder geval een heel andere doelgroep. dus 4 nummers is toch al heel wat al zeg ik het zelf. er is overigens niks mis met de beatles begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon geen 3FM spul, jammer maar helaas.
quote:.. maar Child in Time en Stairway to Heaven wel? Die nummers stammen toch ook al uit het Jaar Kruik?
Op donderdag 26 december 2002 13:53 schreef Pushit het volgende:
beatles begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon geen 3FM spul, jammer maar helaas.
quote:een uurtje of 24 totaal denk ik ...
Op donderdag 26 december 2002 20:23 schreef dwerg het volgende:
Hoeveel uren/platen heeft Giel er nu gezeten?
gisteren en vandaag toch 2 x 4 uur? en dan nog es 4 uur op de dagen ervoor
36 zometeen
ma, di, wo, do:
04-06, 09-12, 18-22
4 keer 9 dus!!!! malloot
edit: waarvan dus 31 in de 715
maar ff weer ontopic: de ontknoping nadert!! nu komen alle standaard, maar o zo lekkere platen weer voorbij
* ImPrEzA heeft de radio lekker hard staan nu @ Metallica
en de afgelopen uurtjes lekker veel Radiohead!!
quote:da's nog meer dan dat ik dacht
Op donderdag 26 december 2002 20:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Giel vanaf maandagochtend:36 zometeen
ma, di, wo, do:
04-06, 09-12, 18-224 keer 9 dus!!!! malloot
edit: waarvan dus 31 in de 715
maar ff weer ontopic: de ontknoping nadert!!
nu komen alle standaard, maar o zo lekkere platen weer voorbij
* ImPrEzA heeft de radio lekker hard staan nu @ Metallica
en de afgelopen uurtjes lekker veel Radiohead!!
child in time is o zo standaard, maar o zo lekker
t zal wel aan mij liggen, maar ik baal er van ..muziek hoort ook bij de opvoeding, en dan hoor je die shit
quote:Ja! De lul!
Op vrijdag 27 december 2002 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
En er werd nu juist niks afgekapt. Behalve Neil Young dan, die Giel gisteren expres 30 seconden voor het einde instartte.
verder vond ik het allemaal goed gaan, had verwacht dat het veel gepraat zou worden, vooral bij Cobus, maar dat deden ze erg goed, vooral Giel had volgens mij wel 'respect' voor de platen
Ik vind 't vooral goed dat er nog lekker oude muziek instaat zoals Pink Floyd, de oude RHCP, cure, en de hele grunge-garde, daar kunnen de jonge 3fm-luisteraars nog wat van leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |