Is de cirkel rond, slaan we voldaan een pintje achterover en gaan we op de trekker door een weiland.quote:
Ik wil mijn leven terug. Ik wil niet naar Altrecht.quote:Op zondag 24 december 2017 20:46 schreef Szura het volgende:
Het 100e topic moet ook nog vol voor de kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetjes van Peter Griffingod.
quote:Op zondag 24 december 2017 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee kut oortjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetjes van Peter Griffingod.
Ik kom dinsdagavond kotsend Zoetermeer uit.quote:Op zondag 24 december 2017 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Fijne kerst jongens. Zuip vooral genoeg zodat we woensdag weer debiel kunnen doen met elkaar
Toch even 3 kilometer met windkracht 12.quote:
Ligt eraan of ik er zin in heb.quote:
quote:
De derby Raqqa tegen Mosulquote:Op zondag 24 december 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newcastle v Man City is pas als we naar de derby van Labiel Genot kijken.
Mijn lijflied.quote:Op zondag 24 december 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronnie gaat naar huis. Kijk maar in zijn tas.
United v Burnley wil je niemand aandoen. Dat is zeg maar een figuurlijke IS-aanslag op je voetbaldag.quote:Op zondag 24 december 2017 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
De derby Raqqa tegen Mosul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |