abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7450692
Vervolg op deel 2. .
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7455724
quote:
Hij wordt zaterdagavond dus uncut herhaald, let alleen wel op de tijd want ik weet niet of wij nu een 1 uur voor, achter of gelijk lopen.
LET OP! Hij wordt zaterdagOCHTEND om 00:55 herhaald DUS VANAVOND!!! En niet zaterdagavond zoals ik eerder postte.
Ik wist wel dat die tijd me niet helemaal lekker zat, 12.55am on 21 December is wel zaterdag maar dan s'ochtends en niet s'avonds
pi_7456087
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 21:27 schreef Lister het volgende:

[..]

LET OP! Hij wordt zaterdagOCHTEND om 00:55 herhaald DUS VANAVOND!!! En niet zaterdagavond zoals ik eerder postte.
Ik wist wel dat die tijd me niet helemaal lekker zat, 12.55am on 21 December is wel zaterdag maar dan s'ochtends en niet s'avonds

En omgerekend naar de Nederlandse tijd is dat dus 1:55.

Programma: Buffy the vampire slayer
herhaling
Zender: BBC 2
Tijdstip: 20-12-2002
01:55-02:35
Genre: Serie/soap
Kenmerken: Teletekst ondertiteld
Inhoud: serie

Titel aflevering: Once more, with feeling
Rolverdeling: Sarah Michelle Gellar, Alyson Hannigan, Nicholas Brendon e.a

Bron: TVgids.nl

Ik heb geen zin om tot twee uur te wachten, ik gooi zo mijn svcd wel in mijn speler.

And there was much rejoicing.
pi_7459069
En het mooie is, geen reclames op BBC (inderdaad ook niet op de SVCD )
pi_7479157
Aankomende week geen Buffy en Angel op Net 5 vanwege de kerstdagen. Ook geen Will & Grace, Alias, Gilmore Girls enz. trouwens.
LaToya rules
pi_7480016
quote:
Op zondag 22 december 2002 14:28 schreef SmashBro het volgende:
Aankomende week geen Buffy en Angel op Net 5 vanwege de kerstdagen. Ook geen Will & Grace, Alias, Gilmore Girls enz. trouwens.
En de week daarna ook al geen Buffy en Angel ( en dus waarschijnlijk al die andere series ook niet).

De komende tijd zijn er geen afleveringen van Buffy the Vampire Slayer, vanaf 8 Januari 2003 kun je op NET 5 weer elke week genieten van deze serie.
Bron: Net5.nl

En dan nog wat anders, ik was een beetje aan het rondkijken op Amazon, kom ik in een keer dit tegen. Lijkt mij wel een mooi boek in ieder geval, als je zo leest in de reviews wat er allemaal instaat. 't Is nog niet eens duur ook, omgerekend E10,88 excl. verzendkosten.

pi_7481005
En dan nu nog iets.

Veronica zendt vanavond een kerstfilm uit met daarin Michelle Trachtenberg (Dawn): Christmas in my hometown. Ik ga hem niet kijken, Fight Club komt op de BBC en die wil ik nu eindelijk wel eens zien.

pi_7487360
quote:
Op zondag 22 december 2002 16:08 schreef SuperSiem het volgende:
En dan nu nog iets.

Veronica zendt vanavond een kerstfilm uit met daarin Michelle Trachtenberg (Dawn): Christmas in my hometown. Ik ga hem niet kijken, Fight Club komt op de BBC en die wil ik nu eindelijk wel eens zien.

Ik ga ook (voor de 4 of 5e keer oid) Fight Club ff kijken Supergoede film!
pi_7513378
ik wil alle lezers en posters in dit topic alvast een heel prettige kerst toewensen.
Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
  dinsdag 24 december 2002 @ 21:03:44 #10
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_7526049
wat is er in de aflevering van 18 december van angel gebeurd????? ik zat in engeland en mijn familie wilde t niet opnemen en ik zit na tijden het genegeerd te hebben nu eindelijk een beetje erg in het verhaal..... t laatste wat ik zag was holtz die met connor dat portal inspringt...en een hele zielige angel....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_7526508
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:03 schreef kwakveense het volgende:
wat is er in de aflevering van 18 december van angel gebeurd????? ik zat in engeland en mijn familie wilde t niet opnemen en ik zit na tijden het genegeerd te hebben nu eindelijk een beetje erg in het verhaal..... t laatste wat ik zag was holtz die met connor dat portal inspringt...en een hele zielige angel....
Waarom het proberen zelf te vertellen, als het hier al staat.
pi_7529318
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:19 schreef d-faktor het volgende:
ik wil alle lezers en posters in dit topic alvast een heel prettige kerst toewensen.
Bij deze wens ik dat jou, en uiteraard de rest van de Fok!kers hetzelfde toe
pi_7530004
quote:
Op woensdag 25 december 2002 00:18 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Bij deze wens ik dat jou, en uiteraard de rest van de Fok!kers hetzelfde toe

Ik kan natuurlijk niet achterblijven! En ik wens iedereen bij voorbaat ook al een gelukkig 2003.
  woensdag 25 december 2002 @ 08:37:56 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_7532704
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:38 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Waarom het proberen zelf te vertellen, als het hier al staat.

thanx... kijk ik als totaaal niet doorgewinterde fan kon dat nergens vinden.....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_7533420
Bah, zonder Buffy, Angel en vooral Alias wordt het helemaal geen 'prettige' kerst
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_7538449
quote:
Op woensdag 25 december 2002 11:35 schreef dikkebanaan het volgende:
Bah, zonder Buffy, Angel en vooral Alias wordt het helemaal geen 'prettige' kerst
Nee inderdaad
Dan maar weer een oude ep opzetten En alias, tjah.. 2e keer dat ze het overslaan
pi_7551641
Ik zat ff in de tv-gids voor volgende week te bladeren of er nog wat leuks op tv was en tot mijn grote verbazing zag ik dat op Nieuwjaarsdag wél nieuwe afleveringen van Buffy, Angel en Alias zullen worden uitgezonden.

En tot mijn nog grotere verbazing zag ik dat op diezelfde dag om 23:45 op V8 de Angel-aflevering Sense and Sensitivity (1x06) wordt uitgezonden. Sinds wanneer zendt V8 Angel seizoen 1 uit?

Wat wel grappig was dat er bij Angel op Net5 in de gids "griezelige dramaserie" stond en bij V8 "komische actieserie".

pi_7551660
seizoen 1 is wat minder griezelig en wat minder dramatisch misschien?

bij ons is een tijd terug de kijkwijzer voor buffy ook veranderd.. van mg6 naar 12

pi_7551731
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:42 schreef SuperSiem het volgende:
Ik zat ff in de tv-gids voor volgende week te bladeren of er nog wat leuks op tv was en tot mijn grote verbazing zag ik dat op Nieuwjaarsdag wél nieuwe afleveringen van Buffy, Angel en Alias zullen worden uitgezonden.
Dat is mooi
quote:
En tot mijn nog grotere verbazing zag ik dat op diezelfde dag om 23:45 op V8 de Angel-aflevering Sense and Sensitivity (1x06) wordt uitgezonden. Sinds wanneer zendt V8 Angel seizoen 1 uit?
Leuk, heb de eerste 2 seizoenen niet gezien..
quote:
Wat wel grappig was dat er bij Angel op Net5 in de gids "griezelige dramaserie" stond en bij V8 "komische actieserie".
In het blad v/d de EO wordt Buffy afgeschilderd als een "occulte actieserie"
pi_7552357
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:48 schreef DJKoster het volgende:
In het blad v/d de EO wordt Buffy afgeschilderd als een "occulte actieserie"
code:
oc·´cult (bn.) 

1 slechts voor ingewijden toegankelijk, kenbaar => geheim

Bron: vandale.nl

Zo moeilijk is Buffy nou ook weer niet te begrijpen.

pi_7554510
kwoot:
En dan nu nog iets.

Ik heb een gedeelte gezien, en idd speelt kleine dawn erin mee. Ze is daar een jaar of 8 ofzo. Maar ja, de film was knudde.

pi_7555925
Aan de ene kant wel jammer Dan moet ik gewoon later naar de feesten gaan omdat ik de Buffy-Angel-Alias-night heb? Hmm... Maar toch, zo kan ik wel goed 2003 ingaan
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:40 schreef DJP het volgende:
kwoot:
En dan nu nog iets.

Ik heb een gedeelte gezien, en idd speelt kleine dawn erin mee. Ze is daar een jaar of 8 ofzo. Maar ja, de film was knudde.

mooi icon
pi_7556452
quote:
Op donderdag 26 december 2002 21:46 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

code:
oc·´cult (bn.) 

1 slechts voor ingewijden toegankelijk, kenbaar => geheim

Bron: vandale.nl

Zo moeilijk is Buffy nou ook weer niet te begrijpen.

is eik best goed bekeken van EO.. serie is stukken beter als je alle eps hebt gezien dan wanneer je zomaar 1x een ep ziet
pi_7616284
quote:
Op donderdag 26 december 2002 20:42 schreef SuperSiem het volgende:
Wáááát? Is dit echt??? En heb ik dus alweer 5 afleveringen gemist? .
LaToya rules
pi_7623646
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:50 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Wáááát? Is dit echt??? En heb ik dus alweer 5 afleveringen gemist? .

Yes, for real, bro.

Maar V8 kennende hoeven die eerste 5 afleveringen niet eerst te worden uitgezonden en en het zal me ook niet verbazen als volgende week aflevering 10 ofzo wordt uitgezonden en de week daarna helemaal niks meer.

Maar Angel seizoen 1 heeft geen echte seizoensdurende verhaallijn dus je kan zo instappen als je wilt.

* ALERT
Ook nog ff een waarschuwing voor degenen die serie 6 voor de eerste keer kijken. Lees de beschrijvingen van de Buffy-aflevering van morgen in tv-gidsen, op teletekst e.d. niet, want de cliffhanger op het eind wordt erin verteld en om alle spanning maar weg te halen, vertellen ze de 'oplossing' van die cliffhanger ook maar meteen.

[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 30-12-2002 19:57]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')