hadden die fans goed gezienquote:Op zondag 24 december 2017 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
Roda moet lekker naar huis gaan, dit heeft geen zin.
Natuurlijk schandalig hoe de KNVB het heeft ingepland. Als je vandaag al iets zou inplannen, doe dan lekker derby's als SPA-FEY, AZ-AJA etc.quote:
Ag kerstavond is ook maar weinigquote:Op zondag 24 december 2017 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk schandalig hoe de KNVB het heeft ingepland. Als je vandaag al iets zou inplannen, doe dan lekker derby's als SPA-FEY, AZ-AJA etc.
Nou ja, spelers als Tapia, Onana, Neres die in Kameroen of Zuid-Amerika familie hebben zitten wel een beetje met de shit.quote:
Agja krijgen ze lekker voor betaald toch. Vliegen ze vanavond terugquote:Op zondag 24 december 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, spelers als Tapia, Onana, Neres die in Kameroen of Zuid-Amerika familie hebben zitten wel een beetje met de shit.
picsquote:Op zondag 24 december 2017 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Zo, weer even voor 100 euro uit de dartsbudgetbak gegraaid.
Niks. Rechtstreeks degraderen en Fortuna Sittard de plek in de Eredivisie in laten nemen.quote:Op zondag 24 december 2017 16:48 schreef wimderon het volgende:
Wat moet Roda doen om dit om te draaien?
Een paar oude Harrow's barrels en pijlen van Huybrechts. Ik ga proberen te speren met 19 gram.quote:
Het is wachten totdat je de ideale setup gevonden hebt.quote:Op zondag 24 december 2017 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een paar oude Harrow's barrels en pijlen van Huybrechts. Ik ga proberen te speren met 19 gram.
Hoe kutter de speler hoe beter het voor je is?quote:Op zondag 24 december 2017 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een paar oude Harrow's barrels en pijlen van Huybrechts. Ik ga proberen te speren met 19 gram.
zien er tof uitquote:Op zondag 24 december 2017 17:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zeker 8 setjes liggen die ik na 5 minuten in een hoek heb gesmeten en nooit meer heb aangeraakt lol. (lol)quote:Op zondag 24 december 2017 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wachten totdat je de ideale setup gevonden hebt.
Dat is wel het idee ja.quote:Op zondag 24 december 2017 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe kutter de speler hoe beter het voor je is?
Altijd al fan geweest van Kim's pijlen. Minder fan van Kim's hoofd.quote:
Het setje plus worp waar ik nu mee gooi is echt de eerste die ik al meer dan een maand hanteer. Record. Unicum. Groots.quote:Op zondag 24 december 2017 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zeker 8 setjes liggen die ik na 5 minuten in een hoek heb gesmeten en nooit meer heb aangeraakt lol. (lol)
Ik gooi al anderhalf jaar met dezelfde pijlen. Altijd dezelfde flights en heel soms probeer ik wat andere shaffies.quote:Op zondag 24 december 2017 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het setje plus worp waar ik nu mee gooi is echt de eerste die ik al meer dan een maand hanteer. Record. Unicum. Groots.
quote:Op zondag 24 december 2017 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gooi al anderhalf jaar met dezelfde pijlen. Altijd dezelfde flights en heel soms probeer ik wat andere shaffies.
Prima tempo.quote:Op zondag 24 december 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet ik vaker doen.
Even doorgezet naar JJnieuwlaat om de vlucht en het tempo te analyseren.quote:Op zondag 24 december 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet ik vaker doen.
quote:Op zondag 24 december 2017 17:15 schreef Mani89 het volgende:
Gaan mooi recht door de lucht, dat vindt Zjak mooi.
Er worden talloze accounts aan mij toegeschreven maar ik heb er toch echt maar 1. Wie denk je dat je voor je hebt?quote:
Ik ken je onder een andere valse naam Nick(y)quote:Op zondag 24 december 2017 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er worden talloze accounts aan mij toegeschreven maar ik heb er toch echt maar 1. Wie denk je dat je voor je hebt?
quote:Op zondag 24 december 2017 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zipportal ligt op schema voor topic #100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |