SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Yin wat?quote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef -sabine- het volgende:
Ik ga nu echt mijn best doen met slapen. Morgenochtend vroeg yinyoga in de kerk
Alsnik te intens sport slaap ik helemaal niet door CNS.quote:Op zondag 24 december 2017 00:38 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik moet niet te laat op de avond nog sporten, anders duurt het langer voordat ik inslaap.
Cool veelbplezierquote:
Naquote:
CNS?quote:Op zondag 24 december 2017 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsnik te intens sport slaap ik helemaal niet door CNS.
Cenraal nervous systemquote:
Ja beetje faal van mij engels erdoorheen ineens.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 24 december 2017 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja beetje faal van mij engels erdoorheen ineens.
Zieke debielen.quote:Op zondag 24 december 2017 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://verenoflood.nu/els(...)-youtube-onschuldig/
Zieke shit.
Ja hele aparte shit.quote:
ja zie streepje bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 december 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Sowieso jonge kinderen alleen op internet laten is niet goed, komen ze straks hier.
quote:Op zondag 24 december 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Sowieso jonge kinderen alleen op internet laten is niet goed, komen ze straks hier.
Hahaha ja precies kan je weer opnieuw beginnen met een kindje.quote:Op zondag 24 december 2017 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja zie streepje bijvoorbeeld
Eindelijk.quote:
jaquote:Op zondag 24 december 2017 03:55 schreef -sabine- het volgende:
Ga jij slapen, gun je mij ook wat punten nog
quote:Op zondag 24 december 2017 12:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mooiste dag van de week
de zondag
idd.quote:Op zondag 24 december 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik ook, meest saaie dag.
perfecte dag om met je lover door te brengen en samen in bed liggenquote:
Jij bent gekquote:Op zondag 24 december 2017 12:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mooiste dag van de week
de zondag
Preciesquote:Op zondag 24 december 2017 12:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op zondag kun je lekker chillen inderdaad, maar ik vind de zaterdag een veel leukere dag.
Mee eens.quote:Op zondag 24 december 2017 12:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op zondag kun je lekker chillen inderdaad, maar ik vind de zaterdag een veel leukere dag.
Ik hoop op januari/februari.quote:Op zondag 24 december 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al wekenlang van dit grauwe weer
Meisje van 20 die klinken als 12 rare kink die Belgen.quote:Op zondag 24 december 2017 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, toch?
Zou ze toch doenquote:Op zondag 24 december 2017 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meisje van 20 die klinken als 12 rare kink die Belgen.
Best opwindend hoorquote:Op zondag 24 december 2017 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meisje van 20 die klinken als 12 rare kink die Belgen.
iddquote:Op zondag 24 december 2017 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De lange termijn voorspeld niet veel goeds
Wat een onzinquote:Op zondag 24 december 2017 13:37 schreef Dexter1 het volgende:
'Veel melk drinken vergroot kans op kanker'
wat een onzinquote:Op zondag 24 december 2017 13:41 schreef Dexter1 het volgende:
https://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/
Paar bekers melk ook nietquote:Op zondag 24 december 2017 13:46 schreef aloa het volgende:
[..]
paar biertjes per dag is niks mis mee
daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 24 december 2017 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar bekers melk ook niet
alles kanquote:Op zondag 24 december 2017 13:48 schreef Dexter1 het volgende:
Je kan ook geblinddoekt op de snelweg lopen als je van risico's houdt.
In 2007 overleed de 28-jarige Amerikaanse Jennifer Strange door watervergiftiging nadat ze voor een radiowedstrijd in amper drie uur tijd zes liter water naar binnen kapte, zonder naar het toilet te gaan. Na de wedstrijd werd Jennifer onwel. Ze ging naar huis met barstende hoofdpijn en stierf daar aan wat de lijkschouwer achteraf als watervergiftiging zou omschrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |