quote:Op zondag 24 december 2017 00:04 schreef KennyPowers het volgende:
Als van Barneveld echt een goede vent is dan gaat hij gelijk naar zijn gewonnen wedstrijd naar PDC baas Hearn en verteld hem dan eerlijk dat Kyle Anderson op basis van zijn Auckland titel en 9 darter tijdens het afgelopen EK een 2018 PL plek verdiend.
Yannick
Yannick moet worden opgenomen in Altrecht.quote:Op zondag 24 december 2017 00:04 schreef KennyPowers het volgende:
Als van Barneveld echt een goede vent is dan gaat hij gelijk naar zijn gewonnen wedstrijd naar PDC baas Hearn en verteld hem dan eerlijk dat Kyle Anderson op basis van zijn Auckland titel en 9 darter tijdens het afgelopen EK een 2018 PL plek verdiend.
Yannick
Ik ook. Maar die gek staat dik boven mij.quote:Op zondag 24 december 2017 00:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee.
Ik word zelfs uitgescholden omdat ik teveel post (lol)
Nee joh, die kijken alleen WK en dan ook nog geen eens diep in de nacht partijen als Pijp - Smiss.quote:Op zondag 24 december 2017 00:05 schreef bechirti het volgende:
ja jongens dit volk kijkt normaliter darts ff achter de oren krabben toch
19 volgers, allemaal botsquote:Op zondag 24 december 2017 00:04 schreef KennyPowers het volgende:
Yannick
Ben er nu wel klaar mee. Vandaag even in de gaten gehouden omdat hij Kyle's #1 fan is.quote:Op zondag 24 december 2017 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yannick moet worden opgenomen in Altrecht.
Heeft iemand ooit een betere kerst gehad dankzij die wensen?quote:Op zondag 24 december 2017 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wensen jullie Zuurstof een fijne kerst?
Darren is gratis geldquote:Op zondag 24 december 2017 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij Kros heb ik nu 18 euro in plaats van 0 euro in mijn Unibet acount. En ik zet alles op Darren Webster.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:53 schreef franklop het volgende:
SOWIESO EEN NEDERLANDER IN DE KWARTFINALE JA
2 verschillende rondes in een sessiequote:
Dat is helemaal niet kut.quote:Op zondag 24 december 2017 00:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2 verschillende rondes in een sessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |