Bij Kyle ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten soms wat loose darts tussen bij Raya.
#kritischenoot
Bij Anderson nog twee keer zo veelquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten soms wat loose darts tussen bij Raya.
#kritischenoot
Dat was een mooie potje volgens mij. Die heb ik gezienquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag wel naar Smith v Cross gekeken of lag je boven de WC te hijgen van ellende?
Maar Kijl is een gemiddelde darter.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij Anderson nog twee keer zo veel
YAASSSS BARNEY SLAYquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juich eens als een echte man en niet op het niveau van dat mannetje uit de Ring-reclame.
Heeft Mani zijn inzending voor de RTL7-wedstrijd al getweet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juich eens als een echte man en niet op het niveau van dat mannetje uit de Ring-reclame.
Goed zo. Wanneer board je in op de Cross-hypetrain?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat was een mooie potje volgens mij. Die heb ik gezien
En als je de laatste sets niet meeneemt is het een super hoog gemiddeldequote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je die 120 van de eerste set niet meerekent, dan valt het vies tegen.
Daar heb je ook weer een puntquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En als je de laatste sets niet meeneemt is het een super hoog gemiddelde
Daar is het namelijk een gemiddelde voor![]()
Hij heeft zich weer herpakt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef MGeraads het volgende:
Moeilijke set, maar lekkere voorsprong nu. Barney leek te gaan twijfelen aan zichzelf.
Mani is zo ver heen dat hij alleen een foto van zijn biercoleectie op zou sturen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft Mani zijn inzending voor de RTL7-wedstrijd al getweet?
167.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Als Barney al zijn dubbels had gegooid en alleen maar 180'ers had gegooid was zijn gemiddelde nu 180.
Dat kan nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Als Barney al zijn dubbels had gegooid en alleen maar 180'ers had gegooid was zijn gemiddelde nu 180.
hier gaat iets misquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Niet. Het maakt me allemaal niet zoveel uit. De helft kijk ik ook half op de achtergrondquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed zo. Wanneer board je in op de Cross-hypetrain?
Hoogst mogelijke gemiddelde is 501/9quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat een laffe instelling.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet. Het maakt me allemaal niet zoveel uit. De helft kijk ik ook half op de achtergrond
Lol wtf staat hier.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoogste mogelijke gemiddelde is 501/9
Omdat je dan doodgaat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:44 schreef Szura het volgende:
Waarom duikt die kerel in de reclame die net te laat bij de trein komt niet door de deuropening naar binnen maar gaat hij als een amateur op het knopje drukken?
Is goed Sylvana.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet. Het maakt me allemaal niet zoveel uit. De helft kijk ik ook half op de achtergrond
Onjuist, het kan hoger als je tegenstander ook nog negendarters gooitquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke gemiddelde is 501/9
In alle topics behalve schaatsenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Zie ik jullie na de Kerst weer allemaal in het Olympische Winterspelen forum?
Ik stik nog liever in mijn kerstdiner. Mij zul je er neit zien.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Daar doen een hoop NEDERLANDERS mee.quote:
We hebben nog een weekje dartsen na kerst hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit zei je de vorige keer ook, en toen ging je daar consequent posten op je kloon Albanus #leukefeitjesquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stik nog liever in mijn kerstdiner. Mij zul je er neit zien.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar doen een hoop NEDERLANDERS mee.
Solidair met de Russische sporters?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst skischansspringenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Dat was niet Albanus.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zei je de vorige keer ook, en toen ging je daar consequent posten op je kloon Albanus #leukefeitjes
Curling en skicross godenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan me aan m’n reet roesten, vooral die pleurislul van een Kramer en verkapte Russische dopingtrekker Verweijquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar doen een hoop NEDERLANDERS mee.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We hebben nog een weekje dartsen na kerst hoor.
Dit is stoere dronkemanspraat. Als jij tegen jezelf aan het lullen bent in het Primiera Divison topic kom je vanzelf wel even buurten in het Curling topic.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben solidair met mijn geweten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Solidair met de Russische sporters?
Hier kan je toch nooit helemaal in opgaan. Het blijven vetzakken die hun acts uitvoeren. Verder prima om naar de pijltjesgooiers te kijken maar meer dan dat doet het me ook niet.quote:
Zekers!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Jouw geweten doet er niet zo toe.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben solidair met mijn geweten.
Absoluut niet. Ik ben dan volop aan het dansen op de Bootleg Pep-bandwagon.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is stoere dronkemanspraat. Als jij tegen jezelf aan het lullen bent in het Primiera Divison topic kom je vanzelf wel even buurten in het Curling topic.
Dat is pas levenloosquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef Mansjester het volgende:
Zit jij net zo aan de buis gekluisterd als wanneer wielertitanen een berg proberen te bedwingen?
Kan hoger hoorquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoogst mogelijke gemiddelde is 501/9
Ik krijg hoofdpjin van al die cijfers.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het is 501/ (9/3) (mits je tegenstander geen 9-darters gooit)
TROTS!!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Haagse sporthelden doen het goed momenteel.
Hoi Aadquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het is 501/ (9/3) (mits je tegenstander geen 9-darters gooit)
Darts is schitterend. Ik kijk het al elf jaar met plezier. Het mag dan geen sport zijn, maar de spanning die het genereert, de cult die het genereert, de ontwikkeling die het doormaakt is fascienerend. Post gerust plaajtes van Henderson, Peter Hudson, wie dan ook. Darten is ongekende cult, topvermaak, genot, brengt mensen samen. Ik vind het oprecht leuker dan voetbalquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier kan je toch nooit helemaal in opgaan. Het blijven vetzakken die hun acts uitvoeren. Verder prima om naar de pijltjesgooiers te kijken maar meer dan dat doet het me ook niet.
wel het momentum weten te kerenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef WAvanBuren het volgende:
''Heeft de wedstrijd weer op de op gezet''. Wtf.... hij heeft geen moment achtergestaan.
Even rust, heerlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het darts is bijna over voor een paar dagen![]()
RIP
Jouw Russische geweten doet er ook niet toe. Je CDA-geweten doet er wel toe; we stemmen vandaag op het CDA, in 2018 op het CDA, in 2021 op het CDA, tot het CDA is afgestorven, stemmen we op het CDA. Ik stem niet op Rusland.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw geweten doet er niet zo toe.
Je wordt sentimenteelquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is schitterend. Ik kijk het al elf jaar met plezier. Het mag dan geen sport zijn, maar de spanning die het genereert, de cult die het genereert, de ontwikkeling die het doormaakt is fascienerend. Post gerust plaajtes van Henderson, Peter Hudson, wie dan ook. Darten is ongekende cult, topvermaak, genot, brengt mensen samen. Ik vind het oprecht leuker dan voetbal
.
Met uitzondering van shorttrack.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is schitterend. Ik kijk het al elf jaar met plezier. Het mag dan geen sport zijn, maar de spanning die het genereert, de cult die het genereert, de ontwikkeling die het doormaakt is fascienerend. Post gerust plaajtes van Henderson, Peter Hudson, wie dan ook. Darten is ongekende cult, topvermaak, genot, brengt mensen samen. Ik vind het oprecht leuker dan voetbal
.
Dat wel inderdaad..... Met een paar grotemannenleks.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef franklop het volgende:
[..]
wel het momentum weten te keren
Gaan we toch lekker Bean analyserenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
RIP
die dikzakken doen t tenminste op water en brood of bier en kroketten whatever. en mocht je wel gebruiken heb je er geen baat bijquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier kan je toch nooit helemaal in opgaan. Het blijven vetzakken die hun acts uitvoeren. Verder prima om naar de pijltjesgooiers te kijken maar meer dan dat doet het me ook niet.
Zit jij net zo aan de buis gekluisterd als wanneer wielertitanen een berg proberen te bedwingen?
Misschien kun je dan eens antwoorden op mijn DM.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
RIP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |