Ik ga alvast, wie mee wilt kom ik onderweg wel tegen, laaaate.
*NgInE begint alvast met lopen.
'Hey, Joda! Gaaf dat je mee gaat. Laten we eerst ff op weg gaan naar een kroeg ofzo, heb best wel dorst eigenlijk. Het begint ook al laat te worden, dus dan kunnen we ook ff een slaapplek zoeken.'
[Dit bericht is gewijzigd door NgInE op 20-12-2002 17:27]
NgInE loopt naar de barman en vraagt om een lekker verfrissend biertje.
"Gezogd! Helden voor een trip naar Doem berg. Denk jij dat je het aankunt? Ben jij een echte man/vrouw? Ga dan mee op tocht!
Beloning:GRATIS PILS!!! (en geen verveling meer voorlopig)"
'Nu maar hopen dat ze een beetje happen, anders moet ik deze topic straks nog schopen geven ook '
denkt NgInE
Nadat joda zijn prakkie naar binnen heeft gewerkt beseft joda dat het nog een lange reis is en gaat maar eens slapen
GRATIS PILS!!!!!!!!
waar kan ik me inschrijven?????
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 21-12-2002 13:38]
'Ja, ik ga ook maar alvast slapen, hier AirRaid, betaal jij het bier en eten?' (NgInE geeft AirRaid 5 goudstukken)
'Tot morgen!'
''Was dat nou?'
NgInE pakt zijn zwaard en besluit om een kijkje te nemen. Maar eerst maakt hij Joda wakker en haalt AirRaid bij de bar op.
Er is buiten iets zegt NgInE.
Alle 3 renne ze naar buiten.
Geef me de ring en je zal overleven
(spelregels insult swordfight (uit Monkey Island(tm): eerste zwaardvechter scheld de ander uit ZONDER het gebruik van harde taal, maar gewoon d.m.v. afzeiken. de ander moet hierop, binnen een dag een RIJMEND weerwoord tegen gepost hebben.
voorbeeld: 'Je vecht als een gans!'
weerwoord: 'Maar vanwege jou waardeloze zwaardspel ontspring toch de dans.'
(wel heeel slecht voorbeeld maar, nou ja.)
Ok, wie begint er?
quote:'Eh...wat?'
Op zaterdag 21 december 2002 20:19 schreef Nightbringer het volgende:
ach man, sla die enkhuizerkoekedeeg maar op de bakpilaar
en Nightbringer slaat het zwaard uit de handen van NgInE.
Gelukkig is daar Éomer van de Rohirrim, die met veel lawaai een feestje komt bouwen met de andere Ruiters van Rohan, omdat ze net een loonsverhoging gehad hebben, en hun paarden hebben nieuwe schoenen.
quote:daagt Nightbringer uit voor een echt zwaardgevecht
Op zondag 22 december 2002 14:18 schreef AirRaid het volgende:
AirRaid grijpt naar zijn zwaard en...
quote:Nog voordat Nightbringer zijn zwaard heeft getrokken, pakt joda zijn lightsaber en hakt Nightbringer`s hoord eraf.
Op zondag 22 december 2002 17:59 schreef AirRaid het volgende:[..]
daagt Nightbringer uit voor een echt zwaardgevecht
oh, misschien dat die Ruiters ons een lift kunnen geven? hun paarden hebben immers nieuwe schoenen...
[Dit bericht is gewijzigd door NgInE op 23-12-2002 00:21]
quote:no! it's a weapon only the Topicstarter can wield!
Op zondag 22 december 2002 18:00 schreef Bolderbast het volgende:
It is a gift, I say we use it against topicstarter
dus doet de topicstarter dat en Bolderbast wordt spontaan impotent.
'Jaja, beter een goede buur...zolang jij dat maar niet bent'.
quote:en zo lopen onze helden verder, ff later komt joda aan met paarden die hij zojuist geja...ehhhh...gekocht heeft.
Op maandag 23 december 2002 12:49 schreef NgInE het volgende:
*GAAAP!* het is al weer ochtend...oh, middag bedoel ik. nou zullen we maar weer eens op pad gaan?
*kijkt naar grote zwarte man met hannekam...
ja...waarom ook niet. zo lang er maar niet nog meer foute jaren 70 sterren in onze groep komen.
T vraagt of er meer mensen mee willen in z'n 1982 GMC custom van ?
quote:wow! wat is dit voor duivelse magie!? een koets die voortgedreven word zonder paarden?!?!
Op maandag 23 december 2002 14:15 schreef CactusJack het volgende:
I'm going with my van, cause my van is helluva fast. ! I pitty them horses.T vraagt of er meer mensen mee willen in z'n 1982 GMC custom van ?
NgInE gaat te paard.
quote:AirRaid gaat ook liever te paard
Op maandag 23 december 2002 16:09 schreef NgInE het volgende:[..]
wow! wat is dit voor duivelse magie!? een koets die voortgedreven word zonder paarden?!?!
NgInE gaat te paard.
Zwarte magie wil ik nix mee te maken hebben, die koets zonder paarden is een machine van de duivel
T geeft gas en is beland bij de mijnen van moria, damn my van can't go underground. !
T stap uit en throw zijn van helluva far terug, en gaat lopend verder.
'Nou, k'vind het wel weer leuk geweest voor een dag. Laten we wat gaan bikken en drinken en slapen. Ik hou de 1e wacht ronde wel, Joda de 2e, AirRaid de 3e en CactusJack de laatste.'
T neemt een slok van zijn zelf gebrouwen vuurwater !
hier is nog nooit iemand levend uitgekomen
quote:en zo loopt het gezelschap om de woestijn heen.....maar omdat een grapjas de borden had verwisseld komen ze bij moria terecht. (een donkere plek strekt zich voor onze helden uit...) terwijl airraid probeert de code op de deur te kraken met zijn geweldige denksport-powers gaan joda en NgInE op pad om te eten te vangen.....
Op dinsdag 24 december 2002 21:43 schreef Mastermaus het volgende:
iedereen... behalve mastermaus the white, die een slimme truck had bedacht om om de woestijn te lopen dmv de handig geplaatste wegwijsborden
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 25-12-2002 00:02]
En airraid al gelukt de code te kraken?
quote:Joda vraagt zich af waar airraid heen loopt aangezien we om de woestijn heen zijn gelopen.....
Op woensdag 25 december 2002 17:23 schreef AirRaid het volgende:
terwijl de zon hard schijnt trekken de dappere vier reizegers verder door de woestijn, hun paarden achterlatend bij de MacDonalds
plotseling worden ze overvallen door een reusachtige sneeuwstorm, onze helden zien geen hand meer voor het oog
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 25-12-2002 23:41]
quote:onze heldne horen een geluid boven de strom uitkomen maar weten niet wat het is,
Op woensdag 25 december 2002 23:32 schreef joda het volgende:
Plotseling komt er een dark rider voor het gezelschap. En onze helden moeten zich klaarmaken voor de strijd niet alleen voor de dark rider maar ook tegen het strenge weer....
pas op het is een dark rider, ik voelde hem aankomen met mijn 6de zintuig
quote:dat is makkelijke gezegd dan gedaan, ik moet hem mijn zwaard in zijn rug steken, maar als ik dat niet op de precies de juiste plek doe, ben ik de klos
Op woensdag 25 december 2002 23:52 schreef joda het volgende:
Na een paar minuten vechten ziet joda in dat deze door bruut geweld niet echt te verslaan is en voert een afleiding uit, vlug airraid denk aan zijn zwakke plek
* Gandalf is van de toren van Saruman gered door een zweefeekhoorn
Hooooi allemaaaal
Jullie zullen het niet overleven klinkt het in ieders gedachten.
Het oog grijpt zich vast aan het beeld van het voorwerp van macht.
In een impulsieve aanval stuurde de donkere heerser 200 van zijn duistere elfen op pad om de ring te zoeken
NgInE pakt boek van Allen Carr:'How to become One-Ring-Cold-Turkey, in just one day!'
zo, ff lezen en dan zal de macht van de ring op ons wel afgenomen zijn.
quote:ik hoop het...ik ken die hele Allen Carr niet.
Op zondag 29 december 2002 17:30 schreef NgInE het volgende:
'Ik weet al wat!'NgInE pakt boek van Allen Carr:'How to become One-Ring-Cold-Turkey, in just one day!'
zo, ff lezen en dan zal de macht van de ring op ons wel afgenomen zijn.
'Heeeyz! Wil hier iemandz in deze kroeg..eh..misschienz een riiinggg kopeeeh? Iz heeel goedkooop!'
quote:mach ik hem hebbe!!!! hij'zzzz echie mooiiii
Op dinsdag 31 december 2002 16:21 schreef NgInE het volgende:
'Ehn we gaanz nog nietz naar huizzz!!! Nog langez niez nog laaaanez nieeetz!!!' zingt NgInE in een dronken bui.'Heeeyz! Wil hier iemandz in deze kroeg..eh..misschienz een riiinggg kopeeeh? Iz heeel goedkooop!'
Als joda en het hele gezelschap na het betalen van de huur naar buiten gaat zien ze dat er dikke mist is.
In de verte horen ze de stem van Gandalf de almachtige tovenaar.
maar weer ff ontopic:
'O.k. laten wij die rare oude man, met die lange baard maar eens gaan zoeken. zal wel verdwaald zijn in de mist ofzo.'
***PAF***
* AirRaid knalt tegen een boom aan
FOKVERDOMME, welke idioot zet hier ook een boom neer
zeg euh NgInE moet je die ring nog terug hebben?????
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 04-01-2003 01:00]
oh het die gozer wat wij zochten
jongens ik heb hem gevonden...
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 04-01-2003 01:13]
Joda begint tegen deze gestalte te praten, net te laat realiseert joda zich dat het niet gandalf is waar hij tegen praat maar airraid.
(joda heeft kennelijk zijn dag niet vandaag)
FOKVERDOMME welke idioot plaats hier een klein groen mannetje
als hij eenmal overeind gekrabbelt is en joda ook weer recht staat staan ze oog in oog met gandalf
even later trekt de mist en en komen ook NgInE en CactusJack aangelopen
de groep is nu weer samen
NgInE kijkt ff op zijn kaart.
ja, op mijn ANWB kaart staat dat wij die kant op moeten.
oh en ik wil de ring toch graag weer ff terug.
quote:als ik dat verrekte ding eens afkreeg
Op zaterdag 4 januari 2003 15:45 schreef NgInE het volgende:oh en ik wil de ring toch graag weer ff terug.
HAK
..oke nou heeft de ring wel een barst maar hij is tenminste van airraids vinger af..
[offtopic] lord of the rings
[/offtopic]
* AirRaid geeft joda zo een harde ram voor zijn kop dat ie bewusteloos op de grond valt
mijn vinger er af hakken he k*tsmurf, oh nee wacht die zijn blauw,
Als airraid weer bijkomt weettie niet wie hem die slag heeft gegeven en de rest van het reisgenootschap weet het ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 05-01-2003 21:38]
Helaas is er een probleem een stuk karton zit tussen zijn bilnaad en iemand met het eruit halen.....bij de aanblik van de kont wordt iedereen spontaan bewusteloos....
een paar uur later...
* joda roept GADVERDAMME WAT EEN STANK
Joda`s oog valt op het stuk karton wat eerder vastzat in de bilnaad van treabeard en vraagt zich af wie het eruit heeft gehaald...
Joda weet 1 ding zeker: dat hij het niet was!!
Aangezien het stuk karton er nu uit is wijst treebeard hun nu de weg naar de herberg waar onze helden het stevig op een zuipe...eehhh...lekker gaan slapen.
Aangezien de strontlucht niet te harden is wordt er maar een raam opengezet...
* AirRaid pakt zijn boeltje bij elkaar en loopt naar buiten, daar sprokkelt hij hout bijelkaar maakt een vuurtje zodat hij het toch wat warm krijgt en gaat slapen
AAAHHH dat is beter zegt hij, terwijl hij in dromenland verdwijnt
quote:* AirRaid bedenkt zich net iets
Op zondag 5 januari 2003 18:51 schreef joda het volgende:
Nee idd, als we zo blijven doorlopen dan zijn we er over een jaar wel.
Ik ben toch een transformer
* AirRaid transformeert in een vliegtuig
oke iedereen instappen
'Duivelse Demon! Verlaat het lichaam van deze onschuldige! In de naam van Allah!!!...eh God bedoel ik.'
stap nu maar in dan zijn we zo bij de doemberg.
(en joda drukt op een knopje zodat airraid weer zichzelf is helaas heeft dit knopje ook als bijwerking dat airraid nooit meer kan stansformeren)
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 06-01-2003 21:12]
Iemand die zin heeft om mee te gaan?
quote:altijd handig he zo'n boek waar alle goede zuiptenten instaan
Op maandag 6 januari 2003 21:43 schreef joda het volgende:
Hey mensen
nou we hier toch zijn ik weet een goede hoerekee.....eehhh.....bar waar we wat *op krachten kunnen komen* .![]()
Iemand die zin heeft om mee te gaan?
quote:Achja op zich wel handig die Fok!eiland zuiptenten atlas.
Op maandag 6 januari 2003 21:49 schreef AirRaid het volgende:[..]
altijd handig he zo'n boek waar alle goede zuiptenten instaan
Bij deze tent kom ik zeker nog eens een keer terug.
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 07-01-2003 19:41]
Hij geeft wel aan dat het een erg gevaarlijke weg is......
verder richting de Doemberg, wat zal hen nu weer te wachen staan??????????
quote:DAT HAD JE NIET MOETEN ZEGGEN
Op vrijdag 10 januari 2003 10:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Om de mensen nog meer te verbazen haalt Karrel de volgende dingen uit zijn knapzak:
Stokbrood gezond
Kratje Palm
Stofzuiger
[hintmodus]Ik denk dat jullie niet genoeg strips lezen.[/hintmodus]
[hintmodus]KNAPZAK[/hintmodus]
quote:je hebt de kaart ook ondersteboven
Op vrijdag 10 januari 2003 22:37 schreef joda het volgende:
Na uren lopen vraagt joda eens of ngine de kaart kan geven en na 10 min. peinzen is hij eruit....*we zijn verdwaald*
zie we moeten over 57 kilometer linksafdan is het nog slecht 538 kilometer
Joda probeert zo snel mogelijk naar dit goud-gele goedje te komen maar de rest van de groep houdt hem stevig vast.
En met een vriendelijke waarschuwing ( kappe ermee of er gebeurd iets ergs met je) lopen ze verder.....
quote:* AirRaid bekijkt de kaart nog eens goed en veegt een vlekje weg
Op vrijdag 10 januari 2003 22:44 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid draait de kaart goedzie we moeten over 57 kilometer linksafdan is het nog slecht 538 kilometer
shit het is geen 538 kilometer maar 96538 kilometer
quote:aaawh damn
Op zaterdag 11 januari 2003 00:05 schreef AirRaid het volgende:
nix fakir we gaan te voet, stelletje mietjes
En dus stapt het gezelschap op het tapijt.
quote:Terwijl we gezellig met z'n allen (op een na) op het tapijt zitten, hoort Hiawatha opeens een stem in zijn hoofd. Het is zijn voorvader die hem waarschuwt. "Draken jongens, er komen draken aan!!"
Op zaterdag 11 januari 2003 11:04 schreef joda het volgende:
Joda telt de stemmen en ziet dat alleen airraid tegen is..En dus stapt het gezelschap op het tapijt.
omdat NgInE het toch zielig vond voor AirRaid, had hij stiekum een touw om zijn rechterbeen gebonden, zodat hij toch nog mee zou worden gesleept door het tapijt.
'Hopelijk heeft hij nix door...'
dan begint NgInE te zingen:
"En we gaan nog niet naaar huuuiisss! Nog laaange niet nog laaange laange laangee heeeeeeel lange niet..."
en neemt droevig een slokje van zijn fles Tia Maria (geen idee waar die vandaan komt...)
quote:"Niks bijzonders, zie je zo wel"
Op zaterdag 11 januari 2003 13:59 schreef joda het volgende:
Joda ziet Hiawatha zweten en vraagt wat er is.
* Hiawatha houdt wel van een verrassingsaanval, ook als hij zelf de belaagde is
quote:schrikt wakker.
Op zaterdag 11 januari 2003 18:28 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid ziet een vreemde schaduw op de gronduh jongens, jongens........
en 1 minuut later flikkert het hele gezelschap op grond
versufd van de klap wordt iedereen wakker...net te laat want de bende is gevangen genomen door een stel draken....
* Hiawatha doet het deurtje open en loopt de kooi uit. In de grot waar de kooi staat liggen de draken te slapen.
"Zachtjes doen, anders worden ze misschien wel wakker!"
uiteraard komen we je vannacht weer ophalen fluisterd AirRaid in de oren van joda
quote:* Hiawatha heeft een goed idee. We ruilen TallGuy voor onze vrijheid.
Op maandag 13 januari 2003 18:02 schreef TallGuy het volgende:
Dit is K.U.T (kwalitatief uitermate teleurstellend
(uiteraard halen we je weer op later airraid)
quote:waarom mij achterlaten, jouw vinden ze leuk (hint hint)
Op maandag 13 januari 2003 20:10 schreef joda het volgende:
goed idee hiawatha misschien kunnen we airraid ook achterlaten?(uiteraard halen we je weer op later airraid)
ooit als eens een draak gezien die een robot aardig vond
ik persoonlijk wel.
en om ff op airraid`s vraag terug te komen: JA. Het is algemeen bekend dat draken neuken met robots.
quote:ik wil niet weten waar jij van droomt
Op maandag 13 januari 2003 20:15 schreef joda het volgende:
en om ff op airraid`s vraag terug te komen: JA. Het is algemeen bekend dat draken neuken met robots.
(Na deze woorden rent joda vlug weg gevolgd door het hele gezelschap behalve tallguy)
De volgende ochtend besluiten ze hem toch maar te bevrijden. De verhalen dat hij de hele nacht anaal is genomen door de draken gruwt het hele gezelschap.
en latten we het vanaf nu een beetje netjes houden, voordat de topic gesloten wordt
quote:Tuurlijk he jongens?? Je mag een paar films naar keuze uitzoeken in ke videotheek en ik zorg er persoonlijk voor dat je levengslang seizoenskaarten krijgt voor FC FOK!
Op maandag 13 januari 2003 21:55 schreef TallGuy het volgende:
loopt nog een beetje moeilijk en hoopt dat hier een goeie beloning tegen over gaat staan, dit is de laatste keer dat ie zich op deze manier opofferd voor de rest van de groep
* AirRaid grijpt alvast naar zijn zwaard
NgInE doet rubbere handschoen aan en pakt iets van de grond.
zo, alsjeblieft. hier is je aambeien kussentje. en nu opzouten!
* AirRaid de groep staan dan eindelijk aan de voet van de doemberg
Phoe heei, wat is die berg hoog.
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 16-01-2003 12:11]
quote:oh ik vond het al raar dat er een bloem aan je been zat te kauwen
Op donderdag 16 januari 2003 16:10 schreef joda het volgende:
*joda draait zich om* he airraid dat is wel een berg maar dit is de dodelijke vrolijke bloemetjes en bijtjes berg en niet de doemberg.
airraid kijk elfjes achter je dalijk wordt je nog goed en lief en klef enzo...
PAS OP ZE SCHIETEN
hoe smaken elfjes eigenlijk op de barbeque
iemand anders nog eentje?????
ze smaken goed hoor, niet zo goed als mijn hamburgers maar het kan er mee door!!!!
Ik heb een paar nieuwe elfjes ge vangen, ik verrek van de honger man en die dingen smaken goed. Maar ze zijn veel te klein dus hier zijn er nog eens 135,5.
Sorry van die halve kam ik sloeg iets te hard en toen vloog zijn kop eraf.
Wanneer zijn we nu eindelijk eens bij die Doemberg, hoort AirRaid roepen.
* AirRaid kijkt op de kaart
Eens kijken eerst krijgen we nog de vallei van de roze poedels des doods, dan nog het moeras van het kwaad, daarna moeten we per boot over de rivier van mensetend goudvissen en dan nog door het bos van de vallende eikels. Als we dat overleven zijn we bij de doemberg.
nog maar 102943692104,1010245 km naar mt. Doom...kut zooi.
quote:ja maar dat is de toeristische route als we de kaart volgen s is het nog maar 6515604, 293 km
Op vrijdag 17 januari 2003 15:30 schreef NgInE het volgende:
NgInE kijkt op ANWB paddestoelnog maar 102943692104,1010245 km naar mt. Doom...kut zooi.
die stilte bevalt me maar nix, volgens mij moeten we ons op een aanval voorbereiden.
* AirRaid houdt zijn ijzeren vuist gereed
quote:Ik kom er aan met mijn spaceplane to rescue you
Op zaterdag 18 januari 2003 01:00 schreef joda het volgende:
ik ook niet..eehh...en nu? *zet lightsaber aan*
quote:* AirRaid schrikt zich de pleuris
Op zaterdag 18 januari 2003 01:04 schreef formule1freak het volgende:[..]
Ik kom er aan met mijn spaceplane to rescue you
wie the hell is dat nou weer, achja zolang hij die roze poedels des doods maar overhoopt schiet/hakt/maait/trapt/slaat
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 18-01-2003 01:09]
quote:F1 freak zal allemaal overhoop schieten
Op zaterdag 18 januari 2003 01:07 schreef AirRaid het volgende:[..]
* AirRaid schrikt zich de pleuris
wie the hell is dat nou weer, achja zolang hij die roze poedels des doods maar overhoopt schiet/hakt/maait/trapt/slaat
quote:kun je ze ook licht roosteren ik heb honger
Op zaterdag 18 januari 2003 01:10 schreef formule1freak het volgende:[..]
F1 freak zal allemaal overhoop schieten
quote:wat denk je dat in mijn hamburgers zit
Op zaterdag 18 januari 2003 01:13 schreef joda het volgende:
nee dankje hondenvlees gaat me net wat te ver dan eet ik nog wel een paar elfjes op die ik bewaard heb...
quote:Ok wordt geregeld lust ook wel wat}>
Op zaterdag 18 januari 2003 01:12 schreef AirRaid het volgende:[..]
kun je ze ook licht roosteren ik heb honger
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |