Waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet sinds dit jaar
RIP
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer een schoonmoeder van 13.
Om alle cake op te vreten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom was ik niet uitgenodigd?
zelfs geen ouders meer...quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens oma's meer (lol)
Me2quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet sinds dit jaar
RIP
Is toch mooi dat hij daar zo trots op isquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:11 schreef hafcfan het volgende:
Houd je bek nou eens over dat kleinkind
Als mijn kleinzoon Mason heet zou ik hem niet eens erkennen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch mooi dat hij daar zo trots op is
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als mijn kleinzoon Mason heet zou ik hem niet eens erkennen.
Vernoemd naar de man die hem in de eerste ronde vernederdequote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik luister niet eens johquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Marcel baseert "aan de top staan" dus op een goeie eerste ronde. Althans dat zei hij haast letterlijk
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Vernoemd naar de man die hem in de eerste ronde vernederde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Lekker van alles tegelijk kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zag het toevallig voorbij komen, ik hou het bij het dartsquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker van alles tegelijk kijken
Ik kijk de samenvattingen vannacht wel (lol).quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker van alles tegelijk kijken
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:17 schreef Tagliano het volgende:
*zap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb het nu opstaan omdat ze nog teveel aan het ouwehoeren waren bij het darts, nu maar even tweede scherm aanzettenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig voorbij komen, ik hou het bij het darts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |