Dus mijn vraagjes...
1. wat is gezelliger voor jongeren rond de 19-22 jaar?
2. waar is het duur qua drank en eten? afgezien van de reis
antwoorden, tips, andere ideeën en hints zijn altijd welkom!
quote:Wat versta je onder uitgebreid gegeten en gedronken? 20 euro is dan nog best veel
Op vrijdag 20 december 2002 15:30 schreef BigBear het volgende:
Het eten is vrij goedkoop (voor 20 euro had je toch wel uitgebreid gegeten en gedronken)
quote:verklaar je nader graag..
Op vrijdag 20 december 2002 15:46 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Tenerife...
quote:3 halve liters bier, een voorgerecht en een hoofdgerecht
Op vrijdag 20 december 2002 15:32 schreef raampje het volgende:[..]
Wat versta je onder uitgebreid gegeten en gedronken? 20 euro is dan nog best veel
quote:hmmmmmmm
Op vrijdag 20 december 2002 15:50 schreef BigBear het volgende:[..]
3 halve liters bier, een voorgerecht en een hoofdgerecht
quote:Goh, jij ook al
Op vrijdag 20 december 2002 15:46 schreef sabientje het volgende:
ik ben een van de groep! tenerife is iets goedkoper kwa verblijf! maar mallorca, hoe is het daar?
quote:Wat hedde gij liever?
Op vrijdag 20 december 2002 15:52 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Goh, jij ook al
quote:Doe mij maar Tenerife!
Op vrijdag 20 december 2002 15:54 schreef sabientje het volgende:[..]
Wat hedde gij liever?
quote:dan liever Terschelling!
Op vrijdag 20 december 2002 15:59 schreef original_blond het volgende:
Drente is ook erg spannend.
quote:Behoord gelukkig niet tot de mogelijkheden
Op vrijdag 20 december 2002 15:59 schreef original_blond het volgende:
Drente is ook erg spannend.
quote:Je kunt in travel zoeken op 'Mallorca' en 'Tenerife'. Er zijn over allebei de bestemmingen meerdere topics.
Op vrijdag 20 december 2002 16:12 schreef sabientje het volgende:
niemand meer ervaringen?
quote:Ja zeker!!
Op vrijdag 20 december 2002 16:12 schreef sabientje het volgende:
niemand meer ervaringen?
Als je niets van al die geile nederlanders op vakantie moet hebben moet je zeker naar tenerife gaan. Want daar lopen van de 7 miljoen toeristen die er per jaar komen maar 1% aan nederlanders rondt
Over mallorca kan ik niets zeggen want ik ben er niet geweest een vriend van me zei wel dat het er erg duur was.
Ik ga dit jaar zeker weer naar tenerife.
quote:Wat heerlijk als je het gevoel hebt dat als je op vakantie gaat dat dan de kans klein is dat je je buurman tegen komt
Op vrijdag 20 december 2002 16:22 schreef trance40 het volgende:[..]
Als je niets van al die geile nederlanders op vakantie moet hebben moet je zeker naar tenerife gaan. Want daar lopen van de 7 miljoen toeristen die er per jaar komen maar 1% aan nederlanders rondt
Dat is in Salou wel anders
quote:Ja pcies. Op tenerife heb je echt het gevoel dat je op vakantie ben. Ok al zitten er wel 2 nederlandse kroegen en een discotheek. Dubble Dutch, nog een waarvan ik de naam kwijt ben en eurodisco. Dus er zijn wel wat nederlanders. Maar dat is niets vergeleken bij dat waardeloze salou of lloret
Op vrijdag 20 december 2002 16:29 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Wat heerlijk als je het gevoel hebt dat als je op vakantie gaat dat dan de kans klein is dat je je buurman tegen komt
Dat is in Salou wel anders
Moet effe overtuigende opmerkingen kunnen maken morgen bij het 'grote' overleg.. dus kom maar op
quote:is voor de zomer..nie voor de winter!
Op vrijdag 20 december 2002 17:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Persoonlijk zou ik voor Mallorca gaan maar goed. Trouwens, in de winter zou ik een veel zonnigere bestemming opzoeken. Isla Margarita ofzo lijkt me wel wat voor de winter, is het ook heel wat beter weer als in Mallorca en Tenerife.
quote:Dan zou ik gewoon met de groep stemmen! Mallorca en Tenerife zijn niet echt met elkaar te vergelijken. Is toch altijd een persoonlijke voorkeur.
Op vrijdag 20 december 2002 18:14 schreef raampje het volgende:[..]
is voor de zomer..nie voor de winter!
ben dus naar Mallorca geweest....was zeker wel leuk! Duitse discotheken waren leuk voor het zuipen alhoewel de rest wel tegenviel (muziek)
voor de rest was de 538 leuk... Als er nog iemand naartoe ga, moet je met een groepje tegen Tilburg gaan roepen! Dan sta je zo op de stoep, vrees ik...
de It was ook wel tof.....erg koud in het begin, erg heet later op de avond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |