quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een collega die wilde aan een korstje op mijn arm krabben.
Vond ik ook zo vies
dat is gewoon raarquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had een collega die wilde aan een korstje op mijn arm krabben.
Vond ik ook zo vies
Bahquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker juist zo'n verborgen bultje vinden en dan ontlaten met je beide wijsvingers
Ja vond ik ookquote:
Nee, ik heb er geen MI bijquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n net iets te lang verwaarloosd luciferhoutje
Idd 21 graden hier, lekker joh.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
21 graden hier in huis, Mo-temperatuur![]()
Hoe houd je dat vol Mo?
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:12 schreef gianni61 het volgende:
er komt vanavond gewoon op 3 zenders tegelijk frozen op tv
Kan amper ademenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Idd 21 graden hier, lekker joh.
sbs6, sbs9 en duitse rtlquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Nog steeds niet gezien trouwens.
En moet je nagaan, ik ben ook nog bezig in huis, heb het fornuis gepoetst, en de plee en de hal is gedaan....quote:
Ik ga met kerst misschien wel een Disneymarathon houdenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sbs6, sbs9 en duitse rtl
wel gezien, vond er niet veel aan
Wow Moquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En moet je nagaan, ik ben ook nog bezig in huis, heb het fornuis gepoetst, en de plee en de hal is gedaan....
Maar verwarming staat nu niet te branden en ik heb zelfs een raam open.
morgen komen karate kid 1 2 en 3 achter elkaar op tv, misschien dat maar kijkenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga met kerst misschien wel een Disneymarathon houden![]()
Benieuwd hoe lang ik dat volhoud
Beide films kan ik echt niet meer zien!quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen komen karate kid 1 2 en 3 achter elkaar op tv, misschien dat maar kijken
maar toch liever home alone
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beide films kan ik echt niet meer zien!
Goed bezig hč, misschien komt het wel door de kerst.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed bezig hč, misschien komt het wel door de kerst.
Wil morgenmiddag ook nog wafels bakken...![]()
Nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:21 schreef gianni61 het volgende:
en die hard dan?
die komt morgenavond
beste film ooitquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog nooit gezien!
Lijkt me ook geen zak aan.
Dat had je al twee weken muts!quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
OMG, ik heb Netflix op mijn tv ipv mijn laptop![]()
Tot nooit meer ziens
Ja klopt, maar nu ga ik er pas gebruik van makenquote:Op zaterdag 23 december 2017 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat had je al twee weken muts!
Have fun.quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Tot nooit meer ziens
quote:Op zaterdag 23 december 2017 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Tot nooit meer ziens
Goede man uitkiezenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:03 schreef Muck het volgende:
Ah... relatie sc...
Daar ben ik niet goed in
hahaha herkenbaarquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik viel om 20 uur weer eens in slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
En straks wakker tot laat zekerquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik viel om 20 uur weer eens in slaap
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, de beesten hebben eten en de baas nu ook, kan ik lekker rustig eten, niet dat ze aan mijn bord komen maar twee zeurende beesten naast je eet niet jofel.
Aparte combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ik had geen zin om nog aardappelen te schillen en koken.quote:
Prima toch!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had geen zin om nog aardappelen te schillen en koken.
Ben een hele tijd bezig geweest om het huis een beetje aan de kant te krijgen, zit nu eindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |