Dat is toch gewoon dom?quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat maar, dat staat in elk geval nog prima, het gaat om slecht zittende pakken, verkeerde combinaties en dat soort dingen.
Vind haar sowieso een dooiequote:Op zaterdag 23 december 2017 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had geen beeld, maar ik hoorde net Loes Haverkort?
Dat ja, slordig foutje!quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:03 schreef Embraer89 het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam water in een opslagtank van benzine.
Dedication.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:03 schreef Embraer89 het volgende:
Met een tuinslang.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:03 schreef Embraer89 het volgende:
Ze kwam me al bekend voorquote:
zijn wel n paar updates overheen gegaanquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:06 schreef TjjWester het volgende:
Dat updatemeisje is wel losgekomen.
Ik kon haar ook niet plaatsen hoorquote:
Alles is even wennenquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:06 schreef TjjWester het volgende:
Dat updatemeisje is wel losgekomen.
Ja in het begin van de week met die slobbertrui aan kas ze alles voor. Heel zenuwachtig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
zijn wel n paar updates overheen gegaan
Ja beetje jammer ditquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef houdjemond het volgende:
En nóg een kutlied. Is al uurtje 3 mensen.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Ipv Angelique was wel beter geweest ja
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik darten kijk als ik dit zo een beetje volg.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef houdjemond het volgende:
En nóg een kutlied. Is al uurtje 3 mensen.
Ik luister eigenlijk omdat ik anders niet met jullie kan meepraten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:08 schreef Embraer89 het volgende:
3FM luister je ook niet voor de goede muziek natuurlijk.
Kom op dit is al uren heel triest. Geen een meezinger behalve sweet Carolinequote:Op zaterdag 23 december 2017 17:08 schreef Embraer89 het volgende:
Met haar alcoholverslaving? Die gaat dood joh.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Is het doel meezingers? Ik vind dit namelijk wel ok, beetje muzikaal behang.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kom op dit is al uren heel triest. Geen een meezinger behalve sweet Caroline
Ik omdat mijn 538 stream niet meer werktquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk omdat ik anders niet met jullie kan meepraten.
Oh ieder zijn ding hoor.. maar er staat 10k man op dat plein en dan 2 uur lang baggerquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het doel meezingers? Ik vind dit namelijk wel ok, beetje muzikaal behang.
Kan gewoon hoor, gewoon om de 10 minuten ''kutmuziek'' roepen, dan lijkt het net of je meeluistert.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk omdat ik anders niet met jullie kan meepraten.
Alcoholverslaving ? Droomvrouwquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met haar alcoholverslaving? Die gaat dood joh.
beetje interactie met/voor het publiek ook qua muziek is wel wenselijk vind ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:10 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
beetje interactie met/voor het publiek ook qua muziek is wel wenselijk vind ik
Ik hoop dat het vanavond beter is, maar iig Kraantje Pappie danquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh ieder zijn ding hoor.. maar er staat 10k man op dat plein en dan 2 uur lang bagger
ik vind de muziek buiten die edm meuk vrij primaquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:08 schreef Embraer89 het volgende:
538 luister ik al 10 jr niet meer, ik mocht niet meedoen met hun marktonderzoek omdat ik 27 was en dus geen doelgroep...en toen heb ik heel boos geroepen dat ze dan maar lekker gingen opbokken met hun kutzender __O-quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik omdat mijn 538 stream niet meer werkt. Ow en glazen huis natuurlijk, had sowieso 3fm geluisterd nu
.
Mexi de afgelopen 2 uur was écht kut.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind de muziek buiten die edm meuk vrij prima
mensen zeiken teveel over de muziek, het is nooit goed
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
538 luister ik al 10 jr niet meer, ik mocht niet meedoen met hun marktonderzoek omdat ik 27 was en dus geen doelgroep...en toen heb ik heel boos geroepen dat ze dan maar lekker gingen opbokken met hun kutzender __O-
Oh zo, ja ik zet net de tv aan, dus dan mis je dat niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:10 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
beetje interactie met/voor het publiek ook qua muziek is wel wenselijk vind ik
Nee niet speciaal meezingen maar er mogen best meer platen met “pit” voorbij komen hoorquote:Op zaterdag 23 december 2017 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
538 luister ik al 10 jr niet meer, ik mocht niet meedoen met hun marktonderzoek omdat ik 27 was en dus geen doelgroep...en toen heb ik heel boos geroepen dat ze dan maar lekker gingen opbokken met hun kutzender __O-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |