Deed t wel vrij aardig in de Top 2000 vorig jaar, hopelijk staat ie er nog ruim in, mooi liedje (terwijl ik de rest van Douwe weinig aan vind)quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:30 schreef alopio het volgende:
Dit nummer is zo ondergewaardeerd in Nederland van Bob. Vind het een van de betere Nederlandse producties van de afgelopen jaren
Ja die is ook dikke prima. Maar een meelal nummer is ook wel lekker soms natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beautiful Noise is ook genot. Allemaal ook beter dan Sweet Caroline, eigenlijk.
Vind het wel een prima zanger eigenlijk, al is zon repertoire niet helemaal mijn ding.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed t wel vrij aardig in de Top 2000 vorig jaar, hopelijk staat ie er nog ruim in, mooi liedje (terwijl ik de rest van Douwe weinig aan vind)
Het gaat me pas tegenstaan als het ten onrechte de rest van het oeuvre overstemt. Daarom ook geen last van Hey Judequote:Op zaterdag 23 december 2017 16:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja die is ook dikke prima. Maar een meelal nummer is ook wel lekker soms natuurlijk
Amberquote:
Ik heb nog een hele mooie kinderversie van Hey Jude voor je.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat me pas tegenstaan als het ten onrechte de rest van het oeuvre overstemt. Daarom ook geen last van Hey Jude
quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie kinderversie van Hey Jude voor je.
Heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat me pas tegenstaan als het ten onrechte de rest van het oeuvre overstemt. Daarom ook geen last van Hey Jude
Waarschijnlijk het tempo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Take Me Home, Country Roads vind ik overigens wel gewoon een vervelend nummer, geen idee waarom. Bij Narcotic is het me wel duidelijk, die stem
Begin is leuk en daarna wordt het gewoon een zeiknummer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Take Me Home, Country Roads vind ik overigens wel gewoon een vervelend nummer, geen idee waarom. Bij Narcotic is het me wel duidelijk, die stem
Ik vind het een carnavals nummerquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja en het feit dat ik het vaker in de Hermes House versie heb gehoord zal ook niet helpen, dat vind ik wel een van de ergste dingen die er bestaat, zelfs met 10 bier op maakt het me lichtelijk zuurquote:
Ik heb even teruggescrolled maar dat heb ik bij Sweet Caroline.quote:
amenquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb even teruggescrolled maar dat heb ik bij Sweet Caroline.
Ja dat komt nooit meer goed.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en het feit dat ik het vaker in de Hermes House versie heb gehoord zal ook niet helpen, dat vind ik wel een van de ergste dingen die er bestaat, zelfs met 10 bier op maakt het me lichtelijk zuur
Lekker makkelijk een nummer maken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit trouwens ook heel erg kut
Zenuwenliedje idd maar ik heb m zo vaak gehoord dat ik hem nu wel trekquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit trouwens ook heel erg kut
Nee, I Will Survive ook niet meerquote:
Vreselijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:41 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk een nummer maken.
Aan de oplader leggen dusquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:38 schreef Uccie het volgende:
Ik moet echt nog veel doen in mijn huis, dus ik heb voor mezelf ingesteld dat ik wat moet gaan doen als mijn laptop accu leeg is...dus de komende 2 uur zit ik lekker op de bank hahaha
Ik dacht alquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:43 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
oh fuck ik had spotify aanstaan
quote:Op zaterdag 23 december 2017 16:43 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
oh fuck ik had spotify aanstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |