quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:14 schreef Tagliano het volgende:
Dommigheid kent geen tijd in de studio vandaag
Die doet al maandenlang commentaar voor RTL johquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Martijn van Zijtveld, de fuck is dat nou weer
Echt nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die doet al maandenlang commentaar voor RTL joh
Eigenlijk wel maar goed er zal toch iemand moeten staan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een hele debiele gedachte is het niet
En dat is dan DRT-modquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Als je een World Series weet te winnen kun je wel wat hoorquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar goed er zal toch iemand moeten staan.
Belachelijk inderdaadquote:
Liever iemand die darten snapt en een commentator niet kent dan iemand die alle commentatoren kent maar darten niet snapt, zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wel fijn dat er iemand mod is hier die er geen reet van begrijpt.
Natuurlijk maar het is wel een flink gat in kwaliteit tussen de echte top en Kyle Anderson.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je een World Series weet te winnen kun je wel wat hoor
Er zal sowieso een Australiër inzitten vanwege de centjes denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een hele debiele gedachte is het niet
Het feit dat je hem niet kent doet me denken dat je weinig darten kijkt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever iemand die darten snapt en een commentator niet kent dan iemand die alle commentatoren kent maar darten niet snapt, zeg ik altijd maar.
Die laatste groep bestaat niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever iemand die darten snapt en een commentator niet kent dan iemand die alle commentatoren kent maar darten niet snapt, zeg ik altijd maar.
Brown... Eitje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Brown - Lerchbacher zegt u het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |