Zondag vlieg ik naar IJslandquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef egelhond het volgende:
Schopje! Jaartje later. Za antigeentest en dan hopelijk volgende week maandag het vliegtuig in. Op naar de Vulcaan!
Nice eerste keer? Hoelang ga je en ga je kamperen of auto gehuurd met overnachtingen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zondag vlieg ik naar IJsland
Man wat heb ik er zin in! Vulkaan, watervallen, walvissen, geisers, gletsjers, uitgestrekte landschappen en met een heel klein beetje geluk noorderlicht.
Zin in onze ringroad trip!
Eerste keer idd, met een groep vrienden, auto gehuurd en van B&B naar B&Bquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef egelhond het volgende:
[..]
Nice eerste keer? Hoelang ga je en ga je kamperen of auto gehuurd met overnachtingen?
Dat is toevallig ook 1 van de minst mooie autoritten aldaar. Weinig te zien na Snaefellsness.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag van snaesfellsness naar akureiry. Autorit van ruim 5 uurdat kennen we in Nederland niet
Wel heel jammer dat de vulkaan precies een week geleden permanent gestopt lijkt te zijn
Dit klopt wel jaquote:Op woensdag 8 september 2021 19:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook 1 van de minst mooie autoritten aldaar. Weinig te zien na Snaefellsness.
Leuk! Schitterend land. Wij hebben lopen puzzelen, eerst een camper gehuurd, en daarna voor laatste 2 dagjes Reykjavik een kleiner bakkie gehaald. We waren toch al bij Blue Lagoon en dus vlakbij het vliegveld.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:33 schreef ISVV het volgende:
Schopje! Wij overwegen ook om te gaan. We zijn niet zo van de campers, liever een auto huren en dan van hotel naar hotel. We willen ongeveer twaalf dagen gaan, in augustus. Twee weken is ook mogelijk, maar een beetje de kosten drukken kan geen kwaad en we zijn realistisch; alles zien kan toch niet.
Ik ga deze topicreeks eens doorstruinen.
Is het de bedoeling om echt rond te trekken?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:33 schreef ISVV het volgende:
Schopje! Wij overwegen ook om te gaan. We zijn niet zo van de campers, liever een auto huren en dan van hotel naar hotel. We willen ongeveer twaalf dagen gaan, in augustus. Twee weken is ook mogelijk, maar een beetje de kosten drukken kan geen kwaad en we zijn realistisch; alles zien kan toch niet.
Ik ga deze topicreeks eens doorstruinen.
Wij hadden een paar jaar geleden een heerlijke 2,5 dag op de faroer, maar als je de reis hebt waarbij de boot maar een paar uur in Torshavn ligt kan je niet met de auto van de boot af - wel lopend natuurlijk om het stadje te bekijken.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Schop!
Ik ga volgende maand naar IJsland, we gaan met de boot vanaf Denemarken en nemen de eigen auto mee.
Heeft iemand hier ervaring met de Smyril line? Ik ben benieuwd of je tijdens de tussenstop in Torshavn op de Faroe Islands van de boot af kan om de plaats te ontdekken. Kan hier nergens iets over vinden.
Het plan is om in acht dagen de hele ringweg te gaan rijden
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Schop!
Ik ga volgende maand naar IJsland, we gaan met de boot vanaf Denemarken en nemen de eigen auto mee.
Heeft iemand hier ervaring met de Smyril line? Ik ben benieuwd of je tijdens de tussenstop in Torshavn op de Faroe Islands van de boot af kan om de plaats te ontdekken. Kan hier nergens iets over vinden.
Het plan is om in acht dagen de hele ringweg te gaan rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |