Stijntje, ze is ontzettend populair.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:51 schreef J_Mormont het volgende:
Type meiden als die in dat oranje truitje vind ik wel zo godsgruwelijk irritant met zo'n achterlijke bril op.
Vind dr wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:51 schreef J_Mormont het volgende:
Type meiden als die in dat oranje truitje vind ik wel zo godsgruwelijk irritant met zo'n achterlijke bril op.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Stijntje, ze is ontzettend populair.
Ken der verder niet hoor, dus ben flink bevooroordeeld. Maar zo'n type uiterlijk associeer ik meteen met van die linkse hipsterkutten die heel vol van zichzelf zijn en precies denken te weten hoe de wereld in elkaar zit, maar eigenlijk gigantisch naïef zijn.quote:
Nee joh, die bril is echt verkeerd true maar voor de rest is ze echt een down to earth alternatief meissie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:53 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
[..]
Ken der verder niet hoor, dus ben flink bevooroordeeld. Maar zo'n type uiterlijk associeer ik meteen met van die linkse hipsterkutten die heel vol van zichzelf zijn en precies denken te weten hoe de wereld in elkaar zit, maar eigenlijk gigantisch naïef zijn.
Ik ken dr ook niet, oordeel nu puur op uiterlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:53 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
[..]
Ken der verder niet hoor, dus ben flink bevooroordeeld. Maar zo'n type uiterlijk associeer ik meteen met van die linkse hipsterkutten die heel vol van zichzelf zijn en precies denken te weten hoe de wereld in elkaar zit, maar eigenlijk gigantisch naïef zijn.
Hoiquote:
Dat dacht ik zojuist ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:04 schreef houdjemond het volgende:
Niet veel gemist dus zo te lezen vannacht?
Jammer weer, Maargoed nieuwe dag nieuwe kansen hoewel ik vanaf vandaag wat minder aanwezig ben.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat dacht ik zojuist ook. Topic was niet eens dicht.
Ik vanaf vanmiddag alquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jammer weer, Maargoed nieuwe dag nieuwe kansen hoewel ik vanaf vandaag wat minder aanwezig ben.
Greenday genot
quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vanaf vanmiddag al. En morgen om 5 uur opstaan en om 7 uur werken
.
Haha half elf was ik al knock-outquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef Embraer89 het volgende:
Bij mij was het lichtje gisteravond ook eventjes uit.
Angelique en Robert was prima om mee in slaap te vallen, als een blok hier.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef Embraer89 het volgende:
Bij mij was het lichtje gisteravond ook eventjes uit.
Dat zijn ook klote tijden zegquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vanaf vanmiddag al. En morgen om 5 uur opstaan en om 7 uur werken
.
Haha we hadden het dus gewoon nodig.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha half elf was ik al knock-outmaar goede avond/nacht uitgekozen om de sjaak afhaak te spelen
Ik heb er gelukkig niks van meegekregenquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Angelique en Robert was prima om mee in slaap te vallen, als een blok hier.
dat zeker, en moet ook wel want 1e kerstdag ff uitrusten want de t2k komt er ook weer aan. Zware tijdenquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha we hadden het dus gewoon nodig.
Die kerel? Presentator, ken hem wel van gezicht maar verderquote:
Heb er echt geen zin inquote:
Zondag maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdagquote:
zegt me niksquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die kerel? Presentator, ken hem wel van gezicht maar verder
quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zondag maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag. 2 ochtend, 2 middag en 2 nacht
.
Ik werk bij een bierbrouwerij.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:15 schreef houdjemond het volgende:
[..].
Mag ik vragen wat je doet dat je gewoon moet werken met kerst?
24/7 alleen met oudjaar ligt het snachts stil. Van 15 tot 7 denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar dat gaat natuurlijk gewoon door.
Het bier vliegt de winkel uit met deze dagenquote:Op zaterdag 23 december 2017 11:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar dat gaat natuurlijk gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |