Bij mij is het geluid prima...quote:Op vrijdag 29 december 2017 20:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ben ik nou opeens slechthorend of is het geluid bij jullie ook slecht?
Vind het ook gaar... doe dan zo'n compilatie voor de nederlandse voice begintquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:00 schreef Nexum het volgende:
Oh geen normale uitzending vanavond...
LOL
Als op ticketswap nog niets staat dan vermoed ik dat het nog niet in de verkoop is. Je kunt proberen om RTL of the voice even te tweeten. Mail naar RTL is ook een optie.quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:53 schreef Martijntj het volgende:
Ik aas op tickets voor de liveshow maar alles staat nu genoemd als uitverkocht. Het is me niet helemaal duidelijk omdat dit is omdat de liveshow verkoop nog niet gestart is (nog niemand gezien die tickets wist te bemachtigen) of omdat het echt uitverkocht is. Zowel Marktplaats als TicketSwap ook nog niets verkrijgbaar. Iemand enig idee hiervan?
hij blijft altijd 45 toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat frappeert mij ook. Hoe oud die man wel niet moet zijn.
ja echt hequote:
Ja echt he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:05 schreef MissJ het volgende:
Veel talenten hoor! Vooral wat mannen betreft.
ja, zit echt te genieten gewoon. Vond die stotterende jongen en die laatste gozer net (met die tattoos) echt geweldig.quote:
deze ouwe grijze kan er ook wat vanquote:
Ja, hij was echt fantastisch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |