SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
WOW EEN NIEUWE TT VAN HAAGS DAT IK DAT NOG MEE KAN MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ik het kan meemaken dat jij het kan meemaken, deze komt nooit meer terug...quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
WOW EEN NIEUWE TT VAN HAAGS DAT IK DAT NOG MEE KAN MAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brolquote:
haags wat stond hier?quote:
quote:
nieuw dierquote:
Ik heb nog blikken soepquote:
ik heb geen bananen vandaag.quote:
ja als dat geen lolly verdientquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zowaar een andere tt dan schaken
sow
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja als dat geen lolly verdient
Eckte bazenquote:
hahaha tering wat vies.quote:
foto's van jou?quote:
hahahaha en die met die dolfijn ook.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Deze vind ik ook wel erg grappig:
Daar moest ik aan denken vanwege dat kip filmpje van jou.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahahaha en die met die dolfijn ook.
oh dat is deze.![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken vanwege dat kip filmpje van jou.
keek dat vroeger vaak in de klas, kabouter wesley en new kids.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken vanwege dat kip filmpje van jou.
Denkt na voor je iets postquote:
neequote:
denk zelf niet naquote:
Het ergste van New Kids is dat het niet eens zo erg overdreven is..quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
keek dat vroeger vaak in de klas, kabouter wesley en new kids.
haha ja klopt, vind dat wel mooi nu het lekker ver weg is.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het ergste van New Kids is dat het niet eens zo erg overdreven is..
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
niet?quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar dacht die filiaalmanager duidelijk anders over.quote:
hahaha ja die wel ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:20 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar dacht die filiaalmanager duidelijk anders over.
goede intro ook.quote:
ik kom niet vaak zulke mensen tegenquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Wat er gebeurt natuurlijk wel, maar hoe ze er uit zien en zich gedragen daarentegen..
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:20 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar dacht die filiaalmanager duidelijk anders over.
ah, de gabber types.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nu niet, in de jaren '90 wel.
VPROquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:34 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is een eeuwenoud cliché maar zulke programma's worden niet meer gemaakt.
Het is een beetje een mix tussen de Sjonnie types en gabbers inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:35 schreef aloa het volgende:
[..]
ah, de gabber types.
Ik heb die film half gezien
Ditquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:34 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is een eeuwenoud cliché maar zulke programma's worden niet meer gemaakt.
Van wie?quote:
TRquote:
wat?quote:
Ah, was het wat?quote:
mooi zoquote:
volgens mij weet haags niet meer wie je bent maar voor de rest wel.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
volgens mij weet haags niet meer wie je bent maar voor de rest wel.
wiequote:Op zaterdag 23 december 2017 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet jij niet al in bed liggen?
en jij niet dan?quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker warm naast je vrouw
waarom lig jij daar niet?quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker warm naast je vrouw
quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en jij niet dan?
naast je eigen vrouwen uiteraard
is die goed?quote:
Pistache ijsquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
prima wel, had lieve gewoon lekker pistache ijs of zo
ah goed te doenquote:
ja preciesquote:
geen idee, schrijf een review hiernaquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is die goed?
dan fiets ik wel eens naar de AH
volgens mij zag ik het bij de jumbo helemaal niet liggen, eikels.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, schrijf een review hierna
ben niet zo'n ijseter
op hun website zie ik alleen hertog en ben&jerry en huismerk kopieën daarvanquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
volgens mij zag ik het bij de jumbo helemaal niet liggen, eikels.
ja en dan super weinig ook, hebben ze stroopwafelijs, en dan van huismerk ook en dan man man manquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op hun website zie ik alleen hertog en ben&jerry en huismerk kopieën daarvan
met zo'n grote bak slagroomijs ben ik ook blij.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
kom je dus thuis met magnums omdat je wel ijs wil eten
overleef je wel johquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Kut. Dus na het sporten wou ik een dutje doen... heb ik van 7 tot nu gepit![]()
En moet gvd morgen om 9.30 werken en fucking geen slaap meer
op zich wel als je er zelf nog wat in doet of zoquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met zo'n grote bak slagroomijs ben ik ook blij.
voor mij hoeft het niet. maar heb niet al te veel eisen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
op zich wel als je er zelf nog wat in doet of zo
beetje fruit en chocoladesaus of zoquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor mij hoeft het niet. maar heb niet al te veel eisen.
ach wat doe je moeilijk, gewoon halve liters en kapsalon klappenquote:Op zaterdag 23 december 2017 00:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beetje fruit en chocoladesaus of zo
quote:Op zaterdag 23 december 2017 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach wat doe je moeilijk, gewoon halve liters en kapsalon klappen
alleen een slechte turk in de buurt?quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Zin in een kapsalon maar die thuisbezorgd turk duurt lang en is altijd vies
de goede turken sluiten om 22.00 en bezorgen niet. Bezorgturken leveren slecht etenquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
alleen een slechte turk in de buurt?
ja die latere zijn ook eigenlijk voor als je bezopen bentquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
de goede turken sluiten om 22.00 en bezorgen niet. Bezorgturken leveren slecht eten
heb je iets tegen turken dan?quote:
bezorgd die ook of is die dichtbij?quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
de beste kapsalonbereider hier is open tot 06.00
Geturk is gewoon stom. Als blauwtje zou de daar toch wat moeten doen, Haags. A.G.V dat ik nu boos ben.quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je iets tegen turken dan?
maar was toch positief?quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:13 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Geturk is gewoon stom. Als blauwtje zou de daar toch wat moeten doen, Haags. A.G.V dat ik nu boos ben.![]()
halloquote:
prima, lekker filmpjes kijken.quote:
goed hoorquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
prima, lekker filmpjes kijken.![]()
met jou
ah lekkerquote:
snap ikquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:22 schreef Shakaloha het volgende:
ONZ / Verzin een leuk onderschrift #71!: Return of the TT Ik vind het best jammer dat dit topic zo stil is....
had daar een keer een goede verzonnen was gewoon genegeerdquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:22 schreef Shakaloha het volgende:
ONZ / Verzin een leuk onderschrift #71!: Return of the TT Ik vind het best jammer dat dit topic zo stil is....
truste haagsquote:
Nu mag ik bepalen wie er wint, dus...quote:Op zaterdag 23 december 2017 01:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had daar een keer een goede verzonnen was gewoon genegeerd
eensquote:Op zaterdag 23 december 2017 01:24 schreef FlippingCoin het volgende:
moeten gewoon meer reclame maken voor dit topic op het forum na de reset en dan even geen reset meer doen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |