Vaak klopt er ook helemaal geen reet van. Of zijn de gegevens niet actueel en ligt het al thuis terwijl er staat dat het nog in het vliegtuig zit. Leuk om even te kijken of het al is verzonden maar meer ook niet. Hoe vaker je kijkt hoe ongeduldiger je ook wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
hmm, die van mij is volgens track & trace op 9 december vertrokken met een vliegtuig dat blijkbaar nog steeds in de lucht zit![]()
17track.net kan het helemaal niet vinden, verwijst naar DHL duitsland die het hele nr. niet kennen
Dat is lastig fröbelen. Ik zal eens kijken of ik er dit weekend toe kom.quote:Op donderdag 28 december 2017 03:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend! Je ziet 'em waarschijnlijk al aankomen, maar ik heb even een filmpje nodig waarin de genoemde problemen van beide telefoons duidelijk zichtbaar (en in dit geval ook hoorbaar) zijn. Die zal ik vervolgens doorgeven aan m'n collega en dan zorgen we voor een oplossing!
Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..quote:Op woensdag 27 december 2017 03:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor de reminder; ik was het ook even vergeten![]()
Ik heb net het resultaat van het onderzoek opgevraagd, en het blijkt dat de Chinese douane het pakketje heeft belast, en het vervolgens niet bij ons is aangenomen om die reden. Iemand hier heeft daar toen van gemaakt dat het pakketje leeg was, wat achteraf niet zo bleek te zijn.
Je hebt destijds al een refund ontvangen voor het toestel, maar voor alles wat je daarvoor hebt ondernomen op basis van onze foute info willen we je graag 1000 Banggoodpunten aanbieden (t.w.v. $10), die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Als je daarmee akkoord gaat zal ik ze op je account laten bijschrijven.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:06 schreef Horsemen het volgende:
Hallo klantenservice,
Ik heb een probleempje met een setje bluetooth oordopjes welke 1,5 maand geleden heb binnen gekregen. Het rechter oordopje gaat steeds na een aantal minuten uit. Ik krijg dan na een piepje de tekst "power off". Vervolgens doet hij niets meer terwijl de linker gewoon doorspeelt. (Zelfde tekst als je hem uit doet). Na een aantal minuten kan je hem vervolgens gewoon weer inschakelen en werkt hij weer een aantal minuten normaal. Uiteraard zijn de dopjes goed opgeladen. Het ordernummer is 36072259.
quote:Op donderdag 7 december 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Kun je proberen dit op een filmpje te krijgen, door de microfoon dicht bij je earphone te houden en van die laatste het volume hoog te zetten? Daar vraagt mn collega namelijk om. We kunnen het in dat geval uiteraard netjes voor je oplossen.
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het gevraagde filmpje te maken echter op het moment dat ik op mijn telefoon (Nokia 6 met Android 7.1.2) de opname voor het filmpje start wordt onmiddellijk het geluid naar de oordopjes afgebroken. Daarnaast is het geluid op maximaal inderdaad niet zo hard dus zou ik de dopjes zeker vlak bij de microfoon van mijn telefoon gehouden moeten hebben waardoor er misschien wel geluid te horen zou zijn maar de dopjes niet in beeld kunnen komen als je begrijpt wat ik bedoel.
Allereerst de beste wensen voor 2018.quote:Op maandag 11 december 2017 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap het inderdaad. M'n collega is echter nogal volhardend over het filmpjes-verhaal. Kun je met een andere telefoon een filmpje maken terwijl je de dopjes connect met je eigen telefoon (of andersom)? Het feit dat ze dan niet of slecht te zien zijn is dan verder geen probleem.
Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebtquote:Op donderdag 28 december 2017 09:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey banggood,
Wat is de normaal ingeschatte leveringstermijn? Vervangende USB C kabel ivm defecte aan de eerste, is 21-11 verstuurd maar heb helaas tot op heden nog niks ontvangen, de eerste bestelling ging sneller naar mijn idee.
Hi, volgens m'n collega gaat deze tablet uit het assortiment, dus dat gaat helaas niet meer lukken.. Als je iets anders op het oog hebt dan kijk ik graag voor je wat er mogelijk isquote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi banggood
enig idee of er een coupon mogelijk is voor
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN
en wanneer deze weer in voorraad komt
Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:35 schreef Garfield1985 het volgende:
Hi,
Ik bekijk alle nieuws en info over Banggood al een tijdje in stilte hier op het forum maar ben nu toe aan een nieuwe smartphone dus ga ook ík me nu mengen in het thread hier.
Ik zoek een smartphone met minimaal 4GB aan RAM geheugen in een prijsklasse tussen de 100 en 150 euro en liefst met een beetje behoorlijke accu capaciteit, welke zouden jullie mij aviseren?
Is die verzendoptie zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen nog steeds actueel bij jullie?
Ik krijg trouwens ook telkens een foutmelding wanneer ik mijn account bij jullie tracht te bevestigen: ''Your e-mail confirmation is not valid''
Hi, daar hebben we recent geen klachten over ontvangen en ik zie ook geen melding in het systeem. Ik kan het helaas niet zelf controleren, maar mocht het nog steeds niet werken wanneer je weer probeert af te rekenen dan hoor ik het graag van je. Ik zal er dan meteen werk van laten maken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:14 schreef Lidl het volgende:
Werkt Ideal-Rabobank nou nog steeds niet?
Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:56 schreef JCI116 het volgende:
[..]
Heb hier een paar foto's voor je:
https://ibb.co/nGpfUw
https://ibb.co/gmEfUw
https://ibb.co/dSefUw
Hopelijk is het een beetje te zien en werken de links goed haha.
Hi, allereerst natuurlijk erg vervelend dat er een fout is gemaakt met je order. Ik snap goed dat het frustrerend is dat je vervolgens om een video of foto's wordt gevraagd. De reden daarvan is dat het regelmatig voorkomt dat klanten denken een fout product te hebben ontvangen, terwijl het wel juist blijkt te zijn. Om die reden wordt bij melding van onjuiste (missende of verkeerd geleverde producten) standaard om een foto of video gevraagd, en op basis daarvan wordt een oplossing bepaald. We kunnen het dit keer (ook gezien de waarde) wel af zonder foto: heb je het ordernummer voor me en kun je me laten weten wat je niet hebt ontvangen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:10 schreef happylife070 het volgende:
Customer service is wel erg vervelend moet ik helaas zeggen.
1 order geplaatst met 2 producten. (elektronica onderdelen)
Na een week of drie pakje ontvangen met alleen product 1
Nog een week/10 dagen gewacht maar geen product 2
bericht gestuurd, keurig vermeld wat ik wel heb ontvangen en wat niet inclusief artikel nummers.
Antwoord terug of ik een video wil sturen van het probleem en een paar foto's van het shipping label en de barcode met SKU nummer.
Weer bericht teruggestuurd dat ik geen video kan maken van iets wat ik niet heb ontvangen.
Bericht terug of ik dan foto's wil sturen van wat ik wel heb ontvangen.![]()
En foto's van label op verpakking.
Alsof je die 1,5 week gaat bewaren..... en foto's van wat ik wel heb ontvangen??
Ze hebben van mij artikel nr's gekregen!
Heb daar geloof ik afgelopen jaren voor zo'n 2000 ¤ besteld en dan nu zo'n probleem maken over een artikel van nog geen 2 ¤ wat vergeten is te versturen.![]()
![]()
Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..
helaas nog helemaal niksquote:Op woensdag 3 januari 2018 04:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebt
Ja hoor, 40524725quote:Op woensdag 3 januari 2018 04:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragen
Hi,quote:Op woensdag 3 januari 2018 04:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijken
Verzendmethode PDM garandeert inderdaad nog steeds verzending zonder douanekosten.
Wat betreft je probleem met het bevestigen van je account: kun je me per DM je e-mailadres sturen? Ik vraag m'n collega dan er naar te kijken
kan max een week durenquote:Op donderdag 4 januari 2018 19:01 schreef G-Pier het volgende:
Hoi! Ik heb voor het eerst een bestelling bij jullie gedaan en voor Priority Air Mail/Priority Direct Mail gekozen. Ik ben benieuwd wanneer mijn tracenummer werkt om mijn pakket te volgen.
Order nr. 41886605
Dankjewel! Werkte in één keer!quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
tip vul je order nummer in op flytexpress
Ah top! Ja, we hadden natuurlijk even afgewacht of het pakket terug kwam en of er wat te claimen viel bij PostNL. Die hebben uiteindelijk niets verkeerd gedaan, dus daar kon ik niets meer claimen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 04:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me?
Hi, we hebben je aankoopbedrag van de case teruggestort en die heb je als het goed is al op je rekening staan.quote:
Hi, erg balen dat het niet lekker loopt met zowel de oorspronkelijke bestelling als de resend. We hebben je inmiddels een refund gedaan, zodat je in ieder geval je aankoopbedrag terughebt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
helaas nog helemaal niks
Primair ordernummer: 37600775
Sub-ordernummer: 39262929
Eerste bestelling gaat tot op heden niet zo voorspoedig dus, eerst 'n defecte kabel en nu 'n replacement die niet lijkt aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |