Floddeurquote:
Kareltjequote:Op vrijdag 22 december 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah met het knalpakket van Kareltje JAAAA
Oud genoeg om te kunnen verplaatsen in mensen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Floddeur
Zipportal hoe oud ben jij eigenlijk
Het is allemaal vrije wilquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had geen ijskoude SGP-light opmerkingen van je verwacht.
Wouter Zwart deed dat uitstekend.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook genoten van Pete Hoekstra?
Wat een mafklapper is die Hoekstra. Gelukkig zijn de Hoekstra's die ik ken veel zuivere menschen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wouter Zwart deed dat uitstekend.
Echt bizar gedrag ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een mafklapper is die Hoekstra. Gelukkig zijn de Hoekstra's die ik ken veel zuivere menschen.
Zeker. Walgelijke conservatief dat het is, hopelijk is ie over drie jaar weer weg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook genoten van Pete Hoekstra?
Ik ga ook voor Thorn. Ze gooien beiden waarschijnlijk 90.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:17 schreef Szura het volgende:
Wat denken we van de Toorn tegen Suljovaids? Ik heb de Toorn op 4-3, het is geen koekenbakker.
Uiteraard gooit hij straks geen klote omdat ik hem laat winnen.
Ik heb Suljovic gewoon als favoriet vanwege zijn zeer goede jaar. Alleen depends het toch echt on Thornton, het kan zomaar weer dat hij straks vier sets lang tegen zichzelf loopt te schelden en dan zijn we weer bekaaid.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:17 schreef Szura het volgende:
Wat denken we van de Toorn tegen Suljovaids? Ik heb de Toorn op 4-3, het is geen koekenbakker.
Uiteraard gooit hij straks geen klote omdat ik hem laat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |