BraziliaanGodquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
we zagen Diogo dat gisteren nog doen
Ik ben al blij als ik hem eens in een dubbel gooi, ook al is het de totaal verkeerde dubbel.quote:
Zo erg is het bij mij niet gesteld, gooi sinds dit jaar competitie en het niveau valt me erg meequote:Op vrijdag 22 december 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik hem eens in een dubbel gooi, ook al is het de totaal verkeerde dubbel.
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Co wil niet bij een pot van Vinnie?
Daar begin ik maar niet aanquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij niet gesteld, gooi sinds dit jaar competitie en het niveau valt me erg mee
Moesten onderaan beginnen want nieuw team, je ziet de gekste dingen voorbijkomen. Dinsdag stond iemand op 67, die gooide rustig 3 pijlen buiten het bord.quote:
Aanzienlijk minder treurig dan (lol) wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is zo'n ontzettend treurige gimmick.
Dat vindt hij zelf gelukkig ook.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chokegenotquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moesten onderaan beginnen want nieuw team, je ziet de gekste dingen voorbijkomen. Dinsdag stond iemand op 67, die gooide rustig 3 pijlen buiten het bord.
Ok. Maar niet zo treurig als '(lol)'.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |