Intressant, vertel!quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:16 schreef McGrath het volgende:
Emmen werd niet voor niks flink gestimuleerd door de Duitsers in de 2e wereldoorlog
Mijn paint skills zijn beterquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik op Twitter tegen.
Op mijn telefoon leek het echt.quote:Op zondag 24 december 2017 00:13 schreef oppanganjastyle het volgende:
[..]
Mijn paint skills zijn beter
Heb ook met hem gevoetbald, hoi broertje.quote:Op zaterdag 23 december 2017 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die gozer heeft nog met m'n broer gevoetbald. Was toen ook al een mafkees.
gevaar voor samenleving?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:45 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht, kan gewoon niet anders.
Potentiėle gevaar voor de samenleving joh.
Waarschijnlijk nog steeds, aangezien ze in Emmen mensen stimuleren om over de grens te gaan werken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:16 schreef McGrath het volgende:
Emmen werd niet voor niks flink gestimuleerd door de Duitsers in de 2e wereldoorlog
Had ie ambities in de schone kunsten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou ja... hij heeft een nare kop. Niet echt een gewilde partij voor vrouwen. Als hij nu geen buitenbeentje is, dan weet ik het ook niet meer.Misschien heeft hij daarom de PVV wel in een hoog vaandel staan.
Geen idee. Ik zal de krant eens in de gaten houden.quote:Op zondag 24 december 2017 18:29 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Had ie ambities in de schone kunsten?
Ja als ie ambities als kunstenaar had dan zijn die nu helaas jammerlijk in het water gevallen, anders was ie nooit lijsttrekker van de PVV geworden natuurlijk.quote:Op zondag 24 december 2017 18:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal de krant eens in de gaten houden.
Het kan nog. In de krant stond namelijk dat hij momenteel geen baan heeft.quote:Op zondag 24 december 2017 18:31 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Ja als ie ambities als kunstenaar had dan zijn die nu helaas jammerlijk in het water gevallen, anders was ie nooit lijsttrekker van de PVV geworden natuurlijk.
vetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |