SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:20 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Bedankt voor de update.
Lekker vakantie?quote:
Ah beter.quote:
Weet niet. Eet het dan ook nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat is wel echt van nu. Dat smaakt hartje zomer anders.
doeiquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:47 schreef -sabine- het volgende:
Lekker eten kun je toch iedere dag. Dat hoeft niet duur of veel te zijn.
De studie roept...bleghhhhhh
maandag weer werken ja?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:01 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Lekker 2 dagen vrij.
Ik bedoelde eigenlijk 2 dagen extra vrij..quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maandag weer werken ja?
Komt volgende week welquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:10 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Zeg, hoef jij niet aan de studie?
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:09 schreef _--_ het volgende:
Jongens druk eens op actieve topics. Ik heb de layout verneukt door mn topic.
Ach, je hebt vakantie dus dan moet het kunnen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:09 schreef _--_ het volgende:
Jongens druk eens op actieve topics. Ik heb de layout verneukt door mn topic.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ach, je hebt vakantie dus dan moet het kunnen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Streepje kan lekker de hele vakantie fokken
quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo ik was pis link net bij de mac Donald
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:38 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ja, ik ben ook wel benieuwd.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
De spanning bouwt op..
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Inmiddels stapelen de quote’s zich op.
Mac heeft goede actie vandaag dus ga ik zo heenquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Trek in mac nu
Vanavond lekker Chinees halen denk ik
Klinkt minder logisch dan het is.
oh wat dan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mac heeft goede actie vandaag dus ga ik zo heen
die Decemberkalender met elke dag wat anders. Vandaag twee big Mac mchicken qp voor 4euquote:
oh dat is een goede ja, twee 2 qps of big macs.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die Decemberkalender met elke dag wat anders. Vandaag twee big Mac mchicken qp voor 4eu
gewoon 4 nemenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dat is een goede ja, twee 2 qps of big macs.
Dat kan ik niet op, zou drie nog wel kunnen.quote:
oja, niet iedereen is viesdikquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet op, zou drie nog wel kunnen.
haha nou ik kan niet super veel eten in een keer, eet meestal de hele dag en nacht door, zou nog steeds viesdik kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja, niet iedereen is viesdik
gisternacht hier erg mistig, heerlijk lopen dan.quote:
goed in beweging blijvenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
haha nou ik kan niet super veel eten in een keer, eet meestal de hele dag en nacht door, zou nog steeds viesdik kunnen worden.
weer intenser gaan sporten moet ik, maar wel lekker blijven bulken; ga een beer worden dan maar.quote:
ja heb je een goede reden om veel te vretenquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weer intenser gaan sporten moet ik, maar wel lekker blijven bulken; ga een beer worden dan maar.
Hahaha dat helpt zeker wel in de motivatie om te sporten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja heb je een goede reden om veel te vreten
Lekker, is nog aardig weer voor ook.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Na de Mac paar keer de Erasmus en Willemsbrug op en af fietsen
En beter voor je gewrichten dan hardlopen. Maar rennen doe ik alleen als ik de trein of bus moet halen of de politie achter me aan zit. Maar dat is meer sprinten dan hardlopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker, is nog aardig weer voor ook.
Ja hardlopen doe ik ook liever niet, moet wel cardio gaan doen als ik dik word anders ben ik buiten adem als ik een trap op waggel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En beter voor je gewrichten dan hardlopen. Maar rennen doe ik alleen als ik de trein of bus moet halen of de politie achter me aan zit. Maar dat is meer sprinten dan hardlopen
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Kortste dag was gisteren, vanaf vandaag wordt het steeds later donker!!
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zie het positief: het is binnen borrelweer
goed ideequote:Op vrijdag 22 december 2017 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zie het positief: het is binnen borrelweer
zoveel nogquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kan je nu aan je 7000 posts beginnen
ja lekker, tijd voor lentequote:Op vrijdag 22 december 2017 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Kortste dag was gisteren, vanaf vandaag wordt het steeds later donker!!
Aan de studie, dus minder beetje stelen en een beetje zuipenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder geen plannen in je vakantie?
okquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan de studie, dus minder beetje stelen en een beetje zuipen
niet echt. Lekker eten met kerst en cola drinkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder geen plannen in je vakantie?
Lekker.quote:
cola drinkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:52 schreef aloa het volgende:
[..]
niet echt. Lekker eten met kerst en cola drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |