Ik vind dat zij altijd fantastisch is omgegaan met mij. Ik heb dit vanaf geboorte maar het is pas veel later ontdekt. Ik heb wel altijd gezegd; Als jij hulp nodig hebt ofzo trek aan de bel, ik ken immers de ingangen nu. Altijd was het dat zij psychen etc niet nodig had. Tot afgelopen Juni/Juli en haar oom bij ons kwam om te melden dat hij ging scheiden van zijn vrouw die bi-polair is. Misschien heeft dat haar getriggerd ofzo? Geen idee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat ligt toch bij haar? Hoe zij met haar interne belevingswereld om gaat is haar ding en kan alleen zij wat mee.
Ik vind ook wel eens dat mensen wat sneller om hulp zouden moeten vragen, maar sommige mensen beleven zich dat niet zo bewust en daar heb ik verder geen invloed op, da’s hun ding.
Ben jij je gedurende die tijd bewust geweest van wat voor impact dat op haar had in de relatie? Daar gericht naar vragen/geïnteresseerd/begaan in zijn is het enige dat je zelf kan doen.
Ook al zou ze hulp krijgen met ‘dealen met een partner met stoornis X’, hoeft dat alsnog niet te zeggen dat het haar niet zodanig mentally drained dat ze er na 14 jaar niet meer mee verder kan.
Uitkomst was dan mogelijk nog steeds hetzelfde.
Wel een kutsituatie, maar niet onbegrijpelijk.
Nee hoor, hij is duidelijk. Hij wil het alleenrecht op haar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Eerder wilde je duidelijkheid, nu zeg je weer dat ze geen definitieve beslissing hoeft te maken. Je kan haar wel verwijten dat ze vaag blijft in wat ze wil, maar je doet dat zelf ook.
Ja dat wel maar wat kost een douche nu. Ik hoef daar niet voor te betalen ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2017 01:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je doucht niet, gaat niet naar de wc, doet geen was etc?
Je had ook eerder kunnen solliciteren dan augustus. Ik zat twee jaar in de ziektewet vanwege een psychische aandoening en was zelfs verplicht om te solliciteren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:01 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb pas kunnen solliciteren vanaf Augustus maar ik ga niet alles herhalen, lees maar terug waarom. Ik heb ongeveer 100-120 sollicitaties gedaan vanaf Augustus tot begin November. Gesprekken 1 op de 10 x zo ongeveer gok ik.
Dat is toch ook duidelijkheid de richting?quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Eerder wilde je duidelijkheid, nu zeg je weer dat ze geen definitieve beslissing hoeft te maken. Je kan haar wel verwijten dat ze vaag blijft in wat ze wil, maar je doet dat zelf ook.
Maar hij is prima gelukkig zo, hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 00:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Schaapje wacht de slachtbank geduldig af
Gaat niet. Ik woon daar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tijd om een bijstandsuitkering aan te vragen.
Hoe het had kunnen werken? Als jij naar je psych was gegaan met hoi, ik moet meer praktische taken leren inpassen. Dat was namelijk wel iets concreets waar ze om hulp vroeg en ze zich meer gehoord en begrepen had kunnen voelen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:50 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zeker maar waarom zegt ze dan niet; Joh kan ik daar hulp voor krijgen of iets? Of hoe werkt dit of dat? En dat heeft ze nooit gedaan en dat meen ik serieus.
Dan heb jij een retarded UWV-arts gehad. Ik namelijk niet. Ligt ook aan wat je hebt overigens.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je had ook eerder kunnen solliciteren dan augustus. Ik zat twee jaar in de ziektewet vanwege een psychische aandoening en was zelfs verplicht om te solliciteren.
Zeggen dat iemand geen definitieve beslissing hoeft te nemen is geen duidelijkheid vragen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:04 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is toch ook duidelijkheid de richting?
Dat deed ik al. Ik liep bij de GGZ nogmaals....quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoe het had kunnen werken? Als jij naar je psych was gegaan met hoi, ik moet meer praktische taken leren inpassen. Dat was namelijk wel iets concreets waar ze om hulp vroeg en ze zich meer gehoord en begrepen had kunnen voelen.
Inb4 de ene maand die klaarblijkelijk zoveel verandering heeft gebracht dat er niks meer aangedaan kan worden want ja maar zij
Water, stroom en gas. Dus ze hebben wel degelijk meer kosten. Niet direct, maar dat gaan ze vast zien op de jaarafrekening.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:03 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja dat wel maar wat kost een douche nu. Ik hoef daar niet voor te betalen ofzo
Ik hoef niets te betalen. Vroeger niet en nu ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Water, stroom en gas. Dus ze hebben wel degelijk meer kosten. Niet direct, maar dat gaan ze vast zien op de jaarafrekening.
Dat ik je dat uit moet leggen ook.
Nee? Ik heb tot December gewoon meebetaald ouwe reus? Ik zeg toch dat ik na Oktober nog geld had? Wel lezen he.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ow, maar dan moet zij alles betalen?
En ze had een baan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:58 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Soms koken
Stofzuigen
Dweilen
Vaat aanzetten (soms)
Wasmachine (doet ze liever zelf)
Dieren eten en drinken geven (vaker ik)
Wat nog meer?
Oja 1 x per maand of 2 maanden 1 grote schoonmaakbeurt van douche maar ook dat wil ze liever zelf doen.
Huurhuis. Samen getekend he. Je kan niet zomaar ergens yolo bijstand aanvragen. Ik woon in een andere stad op papier he.quote:
Om beter tot je door te kunnen dringen en om nu eens op te zoeken of een en ander echt vanuit je problematiek een blijvende issue blijft.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:53 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen. De grap is wel (dat had ik in een eerder deel al aangegeven) dat ze NU ineens wel een boek over mijn problematiek wil kopen etc etc. Dan denk ik waarom nu wel?
Maar dan vraag ik me af wat er dan in augustus veranderd is waardoor je toen kon gaan werken. Waren je psychische problemen toen minder?quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:05 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dan heb jij een retarded UWV-arts gehad. Ik namelijk niet. Ligt ook aan wat je hebt overigens.
Nee, dat je gepamperd wordt was me al duidelijk. Maar jij zei dat je alleen eet en dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik hoef niets te betalen. Vroeger niet en nu ook niet.
Nee toen ik bij de psych liep ging het vooral over hoe IK naar mijzelf keek en dat soort dingen. Wat jij bedoelt is niet ter sprake gekomen. GGZ is ook kut hoor. Ik ken inmiddels van haar oom een betere instantie die wat dieper erop ingaan zeg maar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om beter tot je door te kunnen dringen en om nu eens op te zoeken of een en ander echt vanuit je problematiek een blijvende issue blijft.
Heb je haar weleens meegenomen naar jouw psych? Samen een website doorgelezen van goh, wat vindt je er van of herken je dit?
Je hebt nu geen geld meer zeg je net. Als je dan volgende week weer daar gaat wonen, maken je ouders dan geld voor je eten over of zo?quote:Op vrijdag 22 december 2017 01:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee? Ik heb tot December gewoon meebetaald ouwe reus? Ik zeg toch dat ik na Oktober nog geld had? Wel lezen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |