quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
Weet niet of Slob dit wel had willen weten
Topgozer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomd, stond al op het punt af te sluiten
Even snel dan
Denk alleen Co of Scholten. Halve avond, eerst dat VI gebeuren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:03 schreef macca728 het volgende:
morgen Co om Vincent te analyseren ?
Klaasen of Benito is mijn lot de laatste tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
Weet niet of Slob dit wel had willen weten
Met een wijntje van Jos Beeres erbij?quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bak eens wat pannenkoeken voor mij, Harry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.180'ers per spelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DRT / [PDC 2018] Het grote voorspelspel #1 daar wezenquote:Op vrijdag 22 december 2017 00:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een wijntje van Jos Beeres erbij?
Ben jij eigenlijk een nieuwe user of een kloon?quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gisteren iig nog een film met wat tieten.
Nu zuip ik hem zulf wol op.quote:Op vrijdag 22 december 2017 00:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met een wijntje van Jos Beeres erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |