quote:Op donderdag 21 december 2017 19:14 schreef Cee het volgende:
Ligt iemand met spetterpoep te creperen en het enige dat helpt is dit liedje en dan gaat Angelique minuten lang over de tekst zeuren.
Nou ja ik krijg ook de schijt als ik naar Angelique luister hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 19:14 schreef Cee het volgende:
Ligt iemand met spetterpoep te creperen en het enige dat helpt is dit liedje en dan gaat Angelique minuten lang over de tekst zeuren.
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja ik krijg ook de schijt als ik naar Angelique luister hoor
Ze zal inderdaad de oorzaak zijn geweest.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal er niet op hopen nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk niet dat ze Slayer - Angel of Death nog gaat draaien als ik het zo hoor.
Raining blood misschienquote:Op donderdag 21 december 2017 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk niet dat ze Slayer - Angel of Death nog gaat draaien als ik het zo hoor.
Ah, zit ze in die periode van de maand.quote:
Wie weetquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, zit ze in die periode van de maand.
Godverquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt mijn guilty verpest nuquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zit er een kikker in dit nummer verstopt?
Guilty Pleasures bestaan niet.quote:
Ja wij krijgen ook bloed door haar, uit onze orenquote:Op donderdag 21 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is de schuld van Kermit.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt mijn guilty verpest nu
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt mijn guilty verpest nu
Ja dat dus en het was me nooit opgevallen. Dubbel ellende dusquote:
En nu ga je het voor altijd blijven horenquote:Op donderdag 21 december 2017 19:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat dus en het was me nooit opgevallen. Dubbel ellende dus
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |