SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Oh..quote:Op donderdag 21 december 2017 14:19 schreef Dexter1 het volgende:
Al die energie in tikken van onzin topics is verloren energie
Ikquote:Op donderdag 21 december 2017 14:39 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie al die topics verzint
Wat is het nut van verzonnen verhalen, problemen of klachten en er met een kloontje zelf op reageren ?quote:
jaquote:Op donderdag 21 december 2017 14:45 schreef noodgang het volgende:
Jongens ik met echt stoppen met door mezelf heen te praten
helemaal niksquote:Op donderdag 21 december 2017 14:47 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Wat is het nut van verzonnen verhalen, problemen of klachten en er met een kloontje zelf op reageren ?
iddquote:Op donderdag 21 december 2017 14:48 schreef Dexter1 het volgende:
Dan is dit forum niet serieus te nemen
Ik was het niet ik zeg meestal nog wel doeiquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 15:27 schreef noodgang het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Dexter1 op 21-12-2017 15:26 ]
ikquote:
okquote:Op donderdag 21 december 2017 16:01 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is geen logisch antwoord.
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dood gaan we allemaal.
Ja maar liever zonder gezondheidsklachten zoals een kapotte rugquote:Op donderdag 21 december 2017 16:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dood gaan we allemaal.
En waar krijg je die gezondheidsklachten precies van dan?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:50 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja maar liever zonder gezondheidsklachten zoals een kapotte rug
conditiequote:Op donderdag 21 december 2017 16:51 schreef Dexter1 het volgende:
Wat is het nut van hardlopen eigenlijk ?
Van de klappen die je vangt als je hardlooptquote:Op donderdag 21 december 2017 16:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En waar krijg je die gezondheidsklachten precies van dan?
Als je goed loopt en goed schoeisel draagt valt dat allemaal wel mee.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:51 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Van de klappen die je vangt als je hardloopt
Het is gewoon niet gezondquote:Op donderdag 21 december 2017 16:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als je goed loopt en goed schoeisel draagt valt dat allemaal wel mee.
jajaquote:Op donderdag 21 december 2017 16:52 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Dat krijg je ook door te fietsen of zwemmen of veel seksen
quote:Op donderdag 21 december 2017 16:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik vind hem niet irritant.
goeie goeie goeiequote:Op donderdag 21 december 2017 16:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Omdat iemand dat zegt betekent dat niet dat iedereen er hetzelfde over denkt.
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:36 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
The Lion sleeps tonight.
das zeker kut jaquote:Op donderdag 21 december 2017 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om een vage reden pakt Eredivisie Go mijn telfort pin niet moet nu 24 uur wachten voor nieuwe poging dat is kut want nu wordt het echt schakelen tussen Feyenoord en Expeditie Robinson.
Mja mijn broer komt speciaal om Feyenoord te zien.quote:
Met gemak.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef misterxvany het volgende:
Yolo! Eens kijken of ik de laatste plaats kan veroveren.
is vanavond de finale van expeditie?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja mijn broer komt speciaal om Feyenoord te zien.
maar Expeditie spoilers staan overal op fok
Yupquote:Op donderdag 21 december 2017 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is vanavond de finale van expeditie?
Wie?quote:Op donderdag 21 december 2017 17:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Heeft Soundos gewonnen?
Al weer deze actquote:
Na vijf keer weet je het echt wel.quote:
Dat laatste jaquote:Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na vijf keer weet je het echt wel.
Of je hebt Soundos dementie dat je elke keer vergeet wie ze is zo ja dan wil ik het ook.
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na vijf keer weet je het echt wel.
Of je hebt Soundos dementie dat je elke keer vergeet wie ze is zo ja dan wil ik het ook.
quote:Op donderdag 21 december 2017 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben je er echt blij mee?
quote:
gefeliciteerd met je clubjequote:
Lol.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Hier ook. Waarom dacht je dat die mmm erbij stond dan
Jouw dochter ging binnenkort naar Iran toch? Spreekt ze ook Perzisch?quote:
Vast welquote:
Okéquote:
En dan ?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
640 per dag. Volgende week vrij. Appeltje eitje
quote:Op donderdag 21 december 2017 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
640 per dag. Volgende week vrij. Appeltje eitje
dan mag jij het doenquote:Op donderdag 21 december 2017 20:02 schreef Dexter1 het volgende:
Begint alles weer van voor af aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |